1-3歲

跳至

首頁
1

尾頁
   0


洋房

積分: 40


1#
發表於 23-5-17 18:56 |只看該作者
我bb係唔合格的瘦bb,出世都而家都唔太中意飲奶。 而家剛剛1歲了。
平時就10pm會訓覺。
佢上一餐就7點食完粥粥。隔4個鐘就11pm飲奶。
次次都dream feed佢。 但其實dream feed係未唔好?
我試過10點前餵,佢真係唔肯飲,又試過唔dream feed,由佢訓過夜。
佢會2,3點哭醒想食。

我應該點做呢。就算6:30pm早d比粥
佢10點都係唔肯飲奶。
其實日日dream feed會唔會影響佢訓覺呢?


洋房

積分: 40


15#
發表於 23-5-19 11:48 |只看該作者
bonbon926 發表於 23-5-18 22:18
可以試吓下面建議嘅時間
7點 早餐奶然後訓返 7am wake up and milk
8點半起身 10:30am-12pm nap ...

我試試先,不過餐與餐之間太密佢又唔肯開口食。=_=


洋房

積分: 40


14#
發表於 23-5-19 11:46 |只看該作者
bonbon926 發表於 23-5-18 22:04
6-7pm second nap太晏, 試吓轉一轉個作息時間。 夜晚長覺對長肉都有關

好的。要研究下點轉。。。


洋房

積分: 40


13#
發表於 23-5-19 11:45 |只看該作者
tiff1228 發表於 23-5-18 18:32
其實dream feed 唔點影響訓覺
我仔由四五個月開始dream feed 到10個月,因為厭奶,唔肯食
到宜家15m 都係 ...

明白,我仔都係長期厭奶>_<


大宅

積分: 2888


12#
發表於 23-5-18 22:18 |只看該作者
bonbon926 發表於 23-5-18 22:04
6-7pm second nap太晏, 試吓轉一轉個作息時間。 夜晚長覺對長肉都有關

可以試吓下面建議嘅時間
7點 早餐奶然後訓返 7am wake up and milk
8點半起身 10:30am-12pm nap
11點食粥 12:15pm lunch
12~2午睡
2點半 茶點飲奶 3pm milk/snack
4點半 果容 3:45pm/4pm - 5pm 2nd nap
6~7 小睡 5:15 pm dinner
7點食粥. 8pm milk
10點訓. 8:45pm bedtime
11點半 dream feed奶.


大宅

積分: 2888


11#
發表於 23-5-18 22:04 |只看該作者
本帖最後由 bonbon926 於 23-5-18 22:06 編輯
waiwai827827 發表於 23-5-18 00:32
7點 早餐奶然後訓返
8點半起身
11點食粥

6-7pm second nap太晏, 試吓轉一轉個作息時間。 夜晚長覺對長肉都有關


複式洋房

積分: 262


10#
發表於 23-5-18 18:32 |只看該作者
waiwai827827 發表於 23-5-17 18:56
我bb係唔合格的瘦bb,出世都而家都唔太中意飲奶。 而家剛剛1歲了。
平時就10pm會訓覺。
佢上一餐就7點食完 ...

其實dream feed 唔點影響訓覺
我仔由四五個月開始dream feed 到10個月,因為厭奶,唔肯食
到宜家15m 都係夜晚個餐11pm 都係dreamfeed
其實係驚蛀牙,因為奶甜
我有時候記得就會攞濕紙巾抹下牙先放返落床仔


複式洋房

積分: 339


9#
發表於 23-5-18 11:45 |只看該作者
1 歲可以試食爛飯


大宅

積分: 3578


8#
發表於 23-5-18 02:11 |只看該作者
waiwai827827 發表於 23-5-17 18:56
我bb係唔合格的瘦bb,出世都而家都唔太中意飲奶。 而家剛剛1歲了。
平時就10pm會訓覺。
佢上一餐就7點食完 ...

一歲唔使食粥呀,食粥都唔夠飽。(大人食粥都會易餓啦)食完粥可以比d乳酪呀生果呀佢食,跟住再飲奶。


洋房

積分: 40


7#
發表於 23-5-18 00:32 |只看該作者
bonbon926 發表於 23-5-18 00:11
有冇佢一日嘅作息同食飯時間表?

7點 早餐奶然後訓返
8點半起身
11點食粥
12~2午睡
2點半 茶點飲奶
4點半 果容
6~7 小睡
7點食粥
10點訓
11點半 dream feed奶


洋房

積分: 40


6#
發表於 23-5-18 00:28 |只看該作者
uckukuku 發表於 23-5-17 21:58
dream feed如果全程合埋眼啜 一停嘴擺低就繼續瞓,咁佢無擘大眼 無醒過 就對睡眠無乜影響的
...

明白,唔該你(emoji)


洋房

積分: 40


5#
發表於 23-5-18 00:28 |只看該作者
jenny550036 發表於 23-5-17 20:52
回覆 waiwai827827 的帖子

我囡係13個月 touch wood 暫時咩都肯食 如果我係你 我會寧願dream feed 好過佢 ...

好的。都係怕影響睡眠


大宅

積分: 2888


4#
發表於 23-5-18 00:11 |只看該作者
有冇佢一日嘅作息同食飯時間表?


男爵府

積分: 9071


3#
發表於 23-5-17 21:58 |只看該作者
dream feed如果全程合埋眼啜 一停嘴擺低就繼續瞓,咁佢無擘大眼 無醒過 就對睡眠無乜影響的


大宅

積分: 2618


2#
發表於 23-5-17 20:52 |只看該作者
回覆 waiwai827827 的帖子

我囡係13個月 touch wood 暫時咩都肯食 如果我係你 我會寧願dream feed 好過佢唔食&#129401;

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo