1-3歲

跳至

首頁
12

尾頁
   1


大宅

積分: 1102


1#
發表於 23-7-18 15:32 |只看該作者
本帖最後由 patpat6688 於 25-10-10 11:23 編輯

DEL


別墅

積分: 720


26#
發表於 24-1-10 12:05 |只看該作者
縱佢盞害左佢


大宅

積分: 4668


25#
發表於 24-1-8 11:10 |只看該作者
適當嘅鬧好正常,見過完全唔鬧,個仔返學俾老師阻止個小朋友做曳嘢個小朋友頂唔順係咁喊又叫。有時太過溫室係咪真係好呢?當然天生乖就梗係唔鬧啦。


侯爵府

積分: 24672


24#
發表於 23-12-11 03:38 |只看該作者
Rainnie2020 發表於 23-8-31 09:34
我唔鬧,通常俾佢自己選擇,說一不二,都唔洗同佢解釋太多,太細唔明,只有鍾意唔鍾意。三歲開始聽得明好 ...

請教有什麼會有什麼弊端?

因為我都有擔心過呢個問題(emoji)‍♀️。 自己都冇鬧小朋友,原因係冇乜地方另我鬧,但又擔心細個家人語氣太好,第日比唔到接受唔到街外人鬧


別墅

積分: 684


23#
發表於 23-12-8 11:58 |只看該作者


民房

積分: 16


22#
發表於 23-12-7 20:49 |只看該作者
有試過語氣重同佢講媽咪嬲,見到佢驚個樣我又好內疚


大宅

積分: 3946


21#
發表於 23-11-30 16:23 |只看該作者
我諗我係話佢唔係鬧佢


複式洋房

積分: 125


20#
發表於 23-11-23 10:24 |只看該作者
DEARJESSIE 發表於 23-11-15 11:52
打就無,鬧就好難完全未鬧過,但一定無講唔要你唔錫你依d說話



大宅

積分: 2380


19#
發表於 23-11-15 11:52 |只看該作者

回覆樓主:

打就無,鬧就好難完全未鬧過,但一定無講唔要你唔錫你依d說話


別墅

積分: 642


18#
發表於 23-11-14 17:40 |只看該作者
無!講完^^


珍珠宮

積分: 43384

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 美好大世界2017勳章 認識瑞士牛牛第四回 認識瑞士牛牛第一回 DHA勳章 畀面勳章


17#
發表於 23-11-13 12:11 |只看該作者
通常一個做好人, 一個做衰人的。

有時係人地面前更加會話, 因為想俾人知我有教過佢地, 只不過佢地屢勸唔聽

(唔係又會被話無家教)


禁止訪問

積分: 434


16#
發表於 23-11-6 11:48 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 102


15#
發表於 23-9-5 16:38 |只看該作者
我個仔一歲半,由出世至今都未鬧過。當然,小朋友「辣」著過我無數次,亦經常亂發脾氣,我的應對方法係學呢位醫生:

1. 引開注意力:當佢剛開始發脾氣喊時,我會走向窗邊指住條路,講話「有的士喎」「嘩,你睇下,好大架船船呀」,「好多車車呀」。

2. 引開注意力(2):如果小朋友唔肯望出去又繼續喊,嘗試轉移佢注意力到身邊/身上的事物,例如「你架車車玩具好靚呀」「你今日著既黃色衫有英文字喎」「咦你個肚臍係邊呀?」

3. Timeout:以上兩步都解決唔到,就要用 Timeout isolation (冷靜隔離),用好平淡的語氣帶佢入房(要確保房內無危險),要佢冷靜後先出房間。整個過程要好像機械人執行任務,等小朋友知道要停喊才可以出房玩

https://www.youtube.com/watch?v=rXgz7f2eV3E


民房

積分: 14


14#
發表於 23-9-3 09:31 |只看該作者
有,鬧以外有好多方法
而且唔鬧轉用其他放法管教的話,也沒有放縱小朋友


大宅

積分: 1007


13#
發表於 23-8-31 09:34 |只看該作者
本帖最後由 Rainnie2020 於 23-8-31 09:52 編輯
patpat6688 發表於 23-7-18 15:32
琴晚BB食飯坐唔定, 又要玩住黎食,
唔玩就唔食,
我就梗係鬧佢

我唔鬧,通常俾佢自己選擇,說一不二,都唔洗同佢解釋太多,太細唔明,只有鍾意唔鍾意。三歲開始聽得明好多野,會講少少比喻道理佢,等佢容易理解啲,然後都係俾返選擇佢。無論結果係咩都無嬲過,佢只不過得唔到佢想要的。佢自己都明白,無喊無吵,只不過會賣乖問可唔可以得到,家人堅定啲就得,我仔就唔會再問。

2歲開始就不斷聽老師就講我仔好乖,情緒控制好好,同佢講咩都好像明白。甘樣養孩子後來我發現都有弊端,我只教到佢做好孩子,但無教佢點樣好好保護自己。男仔來講仲乖過女仔,病咗食藥自己來(emoji)

每個做父母都想仔囡好,我都睇人地個好,所謂各有各的煩惱。


大宅

積分: 1180


12#
發表於 23-8-24 20:03 |只看該作者
patpat6688 發表於 23-7-18 15:32
琴晚BB食飯坐唔定, 又要玩住黎食,
唔玩就唔食,
我就梗係鬧佢

日日都有鬧


大宅

積分: 1529


11#
發表於 23-8-23 15:42 |只看該作者
人點都有情緒


子爵府

積分: 11082


10#
發表於 23-8-22 16:02 |只看該作者
鬧就一定有既,無都係呃你,鬧都有程度語氣之分,問題癥結,有人保佢


水晶宮

積分: 65591


9#
發表於 23-8-19 08:17 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 Nbs 於 23-8-19 08:20 編輯

識人唔鬧嘅,做錯事都係攬住解釋講道理。結果係個細路成日打人,因為就算比人見到都係講句sorry 就算,無consequences, 又唔會比人鬧唔會比人罰。(成日打人可能係其他原因嘅,佢本身情緒都比較波動)

不過如果你話坐唔定就無咩必要鬧,因為個個細路唔同性格,有 d 真係活躍d.


侯爵府

積分: 24672


8#
發表於 23-8-19 03:22 |只看該作者
patpat6688 發表於 23-7-18 15:32
琴晚BB食飯坐唔定, 又要玩住黎食,
唔玩就唔食,
我就梗係鬧佢

自己細個都坐唔定,所以好明白佢感受,好少事

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo