0-6個月

跳至

首頁
12

尾頁
   0


複式洋房

積分: 268


1#
發表於 23-8-10 16:19 |只看該作者
月尾放完產假會返工, 想話轉奶粉但99話人奶先健康,奶粉B會好易病…自己第一胎咩都唔識,係咪真係咁?


大宅

積分: 2472


30#
發表於 23-10-7 11:13 |只看該作者
咁有人奶就當然係揀人奶啦, 不過我一生完冇耐就知冇咩奶, 所以就俾左BB食奶粉, 個陣醫生推介食A+智睿, 我BB食左都好健康喎


複式洋房

積分: 296


29#
發表於 23-10-7 00:37 |只看該作者
kikihe 發表於 23-10-6 23:49
我之前都可以, 我早夜埋身 中間就補e隻, keep 住都係咁,所以keep 住有奶
...

我B都係食緊,皮膚好左,可能因為吸收得好,之前佢間中便秘,攪到個人好炆,依家食呢隻好好,冇左便秘問題


複式洋房

積分: 482


28#
發表於 23-10-6 23:49 |只看該作者
fiahlet 發表於 23-10-6 23:47
不過呢隻真的係都幾好(emoji)(emoji)唔會話飲左唔飲人奶 ,同步又俾到人奶抗體
...

我之前都可以, 我早夜埋身 中間就補e隻, keep 住都係咁,所以keep 住有奶


複式洋房

積分: 336


27#
發表於 23-10-6 23:47 |只看該作者
ShazPan 發表於 23-9-11 12:53
我個仔都係飲呢隻奶粉 好健康 好大隻 每日都有便便 飲到現在

不過呢隻真的係都幾好(emoji)(emoji)唔會話飲左唔飲人奶 ,同步又俾到人奶抗體


男爵府

積分: 5657


26#
發表於 23-9-28 01:05 |只看該作者
Ngaching00 發表於 23-8-10 16:19
月尾放完產假會返工, 想話轉奶粉但99話人奶先健康,奶粉B會好易病…自己第一胎咩都唔識,係咪真係咁?
...

其實現在d奶粉營養Ok,我都係要返工,如果要日bor夜bor,你好快會痴線,我會大仔果時係,見到我的時間就食人奶,媽媽返工,有貨就食,如果唔係就食奶粉。。。佢飲牛欄,健康大隻呀!


複式洋房

積分: 372


25#
發表於 23-9-19 17:49 |只看該作者
kikihe 發表於 23-9-19 16:30
same 本身飲hxxx, 1歲時吾飲奶,先轉左美素皇家,大脾仔明顯長肉,原8kg依家9kg(本身細粒)
...

好呀(emoji)腸道會好啲又易柯poopoo,大果個日日都柯到


複式洋房

積分: 336


24#
發表於 23-9-19 17:18 |只看該作者

回覆樓主:

同埋我個仁安親戚都推薦我試e隻


複式洋房

積分: 482


23#
發表於 23-9-19 16:30 |只看該作者

回覆樓主:

same 本身飲hxxx, 1歲時吾飲奶,先轉左美素皇家,大脾仔明顯長肉,原8kg依家9kg(本身細粒)


男爵府

積分: 7184


22#
發表於 23-9-14 08:46 |只看該作者
又唔係呀,我b由初生時已經比佢轉奶粉,印象中都無咩病過甘……


複式洋房

積分: 213


21#
發表於 23-9-11 23:52 |只看該作者
如果媽媽唔怕辛苦, 公司又配合到, 當然人奶最好, 如果真係唔得嘅其實奶粉都冇問題的, 最緊要夾到BB口味
我都係要返工, 會安排時間泵奶, 姐姐間中都會餵啊B飲雅培HMO, 啊B都夾得幾好


大宅

積分: 1094


20#
發表於 23-9-11 12:53 |只看該作者
susannang88 發表於 23-9-11 11:17
要睇自己身體狀況,如果多奶就唔使諗啦,如果百無又少奶,我就强烈建議奶粉,因為自己多時間回氣,我仔試過 ...
我個仔都係飲呢隻奶粉 好健康 好大隻 每日都有便便 飲到現在


男爵府

積分: 6142


19#
發表於 23-9-11 11:17 |只看該作者
本帖最後由 suetsuet918 於 23-9-11 11:18 編輯
hearsay14 發表於 23-8-11 12:13
人奶一定係最好,不過無辦法泵奶或餵人奶有困難的話,奶粉就係最好的代替品。

要返工唔代表就要完全退奶 ...
我BB唔係餐餐都飲人奶既,有時都要餵奶粉俾佢,我bb 都飲呢隻,成份較接近人奶,我bb 都好少病既。


大宅

積分: 1482


18#
發表於 23-9-11 11:17 |只看該作者
要睇自己身體狀況,如果多奶就唔使諗啦,如果百無又少奶,我就强烈建議奶粉,因為自己多時間回氣,我仔試過三隻奶,終於試到隻岩佢,又大隻,飲緊皇家美素,touch wood 少感冒,會keep 住飲


大宅

積分: 2830

BB防敏心得分享勳章 食得好勳章 美好大世界2017勳章 認識瑞士牛牛第四回 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回


17#
發表於 23-9-11 09:01 |只看該作者
其實返工餵人奶,首先要公司配套配合,您的工種可否俾你辨工時間pump 奶,pump 一次連清潔起碼45mins 以上。其實人奶B定奶粉B都可以健康成長,最緊要係媽媽pump 得舒服,唔好有壓力。


大宅

積分: 1288


16#
發表於 23-9-11 08:59 |只看該作者
回覆 Ngaching00 的帖子

如果媽媽可以嘅當然係母乳最好,但係要返工嘅話又要泵奶都好麻煩,奶粉會方便好多,揀隻似人奶嘅奶粉俾佢咪得囉


大宅

積分: 1630


15#
發表於 23-9-11 08:56 |只看該作者
回覆 Ngaching00 的帖子

餵到人奶當然係最好,但係心理質素都好重要,生完之後有好多嘢要兼顧,特別係新手媽媽。最重要真係唔好俾自己壓力,冇人奶咪餵奶粉囉。如果要飲奶粉,可以揀隻接近人奶配方嘅奶粉,如果唔係到時唔肯飲返人奶。最緊要放鬆心情,加油💪🏻我自己就返工後都俾bb 全飲皇家美素奶粉,而家我放工後多D時間同BB 玩,bb 開心媽咪都開心。


大宅

積分: 3598


14#
發表於 23-9-9 12:32 |只看該作者
如果有能力餵到既, 咁當然係人奶最好, 不過人奶夠唔夠都受好多因素影響, 其實都強求唔黎, 如果擔心BB易病既可以搵番D有增強抵抗力配方既奶粉, 我自己俾BB食緊美贊臣neuroprx都有呢種成份


別墅

積分: 565


13#
發表於 23-9-7 17:30 |只看該作者
人奶成份天然,奶粉始終係人工野,最重要係BB可以透過人奶得到媽媽既抗體,其實唔一定全母乳或全奶粉既,可以MIX都得,慢慢減到每日有一餐都好,不過如果時間/身體上應付唔到,咁就無辦法


複式洋房

積分: 246


12#
發表於 23-9-5 20:49 |只看該作者
咁人奶一定係最好啦, 不過番左工之後好多媽媽都會開始少左人奶, 搵定補邊隻奶粉好都無壞

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo