0-6個月

跳至

首頁
12

尾頁
   0


複式洋房

積分: 268


1#
發表於 23-8-10 16:19 |只看該作者
月尾放完產假會返工, 想話轉奶粉但99話人奶先健康,奶粉B會好易病…自己第一胎咩都唔識,係咪真係咁?


複式洋房

積分: 154


2#
發表於 23-8-10 23:45 |只看該作者
依家d奶粉其實好夠營養, 我仔一出世就飲心美力, 而家歲半so far都無乜病過, 我地仲要唔係成日帶口罩


男爵府

積分: 6468


3#
發表於 23-8-11 08:50 |只看該作者
人奶一定好過奶粉, 至於病, 你可以咁理解. 人奶可以提供非常全面的抗體. 所以理論上人奶B 係冇咁易病或快D 病好.

當然啦, 你會聽到好多人跳出黎話: 我B 餵奶粉冇病過 , 我親戚餵人奶日日病...之類


水晶宮

積分: 65589


4#
發表於 23-8-11 10:38 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 Nbs 於 23-8-11 10:38 編輯

當你攞幾百幾千個bb 咁大個sample size 去比較,咁係人奶係好 d
但當你純粹攞自己個b 同隔離屋嗰個比,其實無咩大分別



大宅

積分: 3362


5#
發表於 23-8-11 12:13 |只看該作者
Ngaching00 發表於 23-8-10 16:19
月尾放完產假會返工, 想話轉奶粉但99話人奶先健康,奶粉B會好易病…自己第一胎咩都唔識,係咪真係咁?
...

人奶一定係最好,不過無辦法泵奶或餵人奶有困難的話,奶粉就係最好的代替品。

要返工唔代表就要完全退奶,唔少在職媽媽會早晚埋身餵人奶,其餘時間別人湊就餵奶粉,比你參考。


別墅

積分: 991


6#
發表於 23-8-11 14:28 |只看該作者
有能力當然繼續餵人奶,但我覺得補奶粉都無問題,奶粉B抵抗力都可以好好的


複式洋房

積分: 102


7#
發表於 23-8-11 21:05 |只看該作者
我都想知…阿b成日都病,但我哋係人奶b


大宅

積分: 2748


8#
發表於 23-8-12 11:35 |只看該作者
人奶一定係最好, 但奶粉B又唔一定就易病, 你都係睇番自己身體狀況而衡量啦


複式洋房

積分: 500


9#
發表於 23-8-12 11:36 |只看該作者
spyoo 發表於 23-8-10 23:45
依家d奶粉其實好夠營養, 我仔一出世就飲心美力, 而家歲半so far都無乜病過, 我地仲要唔係成日帶口罩 ...
我都係俾呢隻,主要係覺得心美力出名免疫力好,托賴小朋友食得好痾得好瞓得好


大宅

積分: 1180


10#
發表於 23-8-20 11:26 |只看該作者
Ngaching00 發表於 23-8-10 16:19
月尾放完產假會返工, 想話轉奶粉但99話人奶先健康,奶粉B會好易病…自己第一胎咩都唔識,係咪真係咁?
...

人奶餵到幾耐得幾耐,通常餵半年到就算奶粉


複式洋房

積分: 137


11#
發表於 23-9-5 17:32 |只看該作者
餵人奶會好啲不過唔係唯一,除左BB都要顧下你自己,而家好多BB都係食奶粉,奶粉B都可以好健康,如果你想BB免疫力好啲,可以試下neuro pro,我自己都餵開,我大B一歲打後都好少病痛


複式洋房

積分: 246


12#
發表於 23-9-5 20:49 |只看該作者
咁人奶一定係最好啦, 不過番左工之後好多媽媽都會開始少左人奶, 搵定補邊隻奶粉好都無壞


別墅

積分: 565


13#
發表於 23-9-7 17:30 |只看該作者
人奶成份天然,奶粉始終係人工野,最重要係BB可以透過人奶得到媽媽既抗體,其實唔一定全母乳或全奶粉既,可以MIX都得,慢慢減到每日有一餐都好,不過如果時間/身體上應付唔到,咁就無辦法


大宅

積分: 3598


14#
發表於 23-9-9 12:32 |只看該作者
如果有能力餵到既, 咁當然係人奶最好, 不過人奶夠唔夠都受好多因素影響, 其實都強求唔黎, 如果擔心BB易病既可以搵番D有增強抵抗力配方既奶粉, 我自己俾BB食緊美贊臣neuroprx都有呢種成份


大宅

積分: 1630


15#
發表於 23-9-11 08:56 |只看該作者
回覆 Ngaching00 的帖子

餵到人奶當然係最好,但係心理質素都好重要,生完之後有好多嘢要兼顧,特別係新手媽媽。最重要真係唔好俾自己壓力,冇人奶咪餵奶粉囉。如果要飲奶粉,可以揀隻接近人奶配方嘅奶粉,如果唔係到時唔肯飲返人奶。最緊要放鬆心情,加油💪🏻我自己就返工後都俾bb 全飲皇家美素奶粉,而家我放工後多D時間同BB 玩,bb 開心媽咪都開心。


大宅

積分: 1288


16#
發表於 23-9-11 08:59 |只看該作者
回覆 Ngaching00 的帖子

如果媽媽可以嘅當然係母乳最好,但係要返工嘅話又要泵奶都好麻煩,奶粉會方便好多,揀隻似人奶嘅奶粉俾佢咪得囉


大宅

積分: 2830

BB防敏心得分享勳章 食得好勳章 美好大世界2017勳章 認識瑞士牛牛第四回 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回


17#
發表於 23-9-11 09:01 |只看該作者
其實返工餵人奶,首先要公司配套配合,您的工種可否俾你辨工時間pump 奶,pump 一次連清潔起碼45mins 以上。其實人奶B定奶粉B都可以健康成長,最緊要係媽媽pump 得舒服,唔好有壓力。


大宅

積分: 1482


18#
發表於 23-9-11 11:17 |只看該作者
要睇自己身體狀況,如果多奶就唔使諗啦,如果百無又少奶,我就强烈建議奶粉,因為自己多時間回氣,我仔試過三隻奶,終於試到隻岩佢,又大隻,飲緊皇家美素,touch wood 少感冒,會keep 住飲


男爵府

積分: 6142


19#
發表於 23-9-11 11:17 |只看該作者
本帖最後由 suetsuet918 於 23-9-11 11:18 編輯
hearsay14 發表於 23-8-11 12:13
人奶一定係最好,不過無辦法泵奶或餵人奶有困難的話,奶粉就係最好的代替品。

要返工唔代表就要完全退奶 ...
我BB唔係餐餐都飲人奶既,有時都要餵奶粉俾佢,我bb 都飲呢隻,成份較接近人奶,我bb 都好少病既。


大宅

積分: 1094


20#
發表於 23-9-11 12:53 |只看該作者
susannang88 發表於 23-9-11 11:17
要睇自己身體狀況,如果多奶就唔使諗啦,如果百無又少奶,我就强烈建議奶粉,因為自己多時間回氣,我仔試過 ...
我個仔都係飲呢隻奶粉 好健康 好大隻 每日都有便便 飲到現在

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo