懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1238


1#
發表於 23-10-14 12:16 |只看該作者
我今日6w2,本身肥,内褲成日勒到小腹子宫位,有時仲會有m痛感覺,但唔系好强烈的痛,唔知甘樣會否影響bb發育?另外,有咩牌子推介?


大宅

積分: 1238


24#
發表於 23-10-20 11:19 |只看該作者
回覆 asthma 的帖子

好,謝謝你的意見。


大宅

積分: 3575


23#
發表於 23-10-18 21:39 |只看該作者
sinsegi 發表於 23-10-17 19:56
我講底底好舒服呀~
bra 我都仲著緊,生咗唔掂再換
我諗住你都係全set買(底底我著到子宮痛), bra 到你發覺唔掂, 入面啲乳腺都塞晒, 餵唔到奶又痛, 唔上唔落, 好難搞, 到時你掛住搞個胸通返乳腺, 都唔得閒搞個胸圍, 亦冇心情去諗, 因為太痛......但其實個合適胸圍先係最緊要, 因為無時無刻都要著住, 所以最好自己一早物色啱自己內衣褲

即係等於個個都一早準備搵邊個醫生接生, 陪月照顧自己, 揀胸圍都好緊要, 唔想痛搵自己笨


複式洋房

積分: 349


22#
發表於 23-10-17 19:56 |只看該作者
asthma 發表於 23-10-16 17:03
我著過,某一兩款係舒服既,如果唔在乎胸型(八字胸.副乳),亦唔諗住餵奶都可以試(會塞奶),我屋企仲有四個h ...

我講底底好舒服呀~
bra 我都仲著緊,生咗唔掂再換


大宅

積分: 1238


21#
發表於 23-10-17 11:50 |只看該作者
回覆 asthma 的帖子

塞奶。。。


大宅

積分: 3575


20#
發表於 23-10-16 17:03 |只看該作者
sinsegi 發表於 23-10-15 21:25
her own words signature 果隻好有彈性好好著
著完好似冇著咁
着到八個月都仲着緊

我著過,某一兩款係舒服既,如果唔在乎胸型(八字胸.副乳),亦唔諗住餵奶都可以試(會塞奶),我屋企仲有四個her own words….



大宅

積分: 1238


19#
發表於 23-10-16 14:36 |只看該作者
回覆 hearsay14 的帖子

好的,謝謝你。


大宅

積分: 3362


18#
發表於 23-10-16 12:49 |只看該作者
Kristle 發表於 23-10-16 10:25
回覆 hearsay14 的帖子

我粒5厘米。子宫背面。我驚勒到bb,影響佢發育。
呢d產檢同醫生講,由醫生判斷,一般嚟講只要無變大就唔會影響到。


大宅

積分: 1238


17#
發表於 23-10-16 10:25 |只看該作者
本帖最後由 Kristle 於 23-10-16 10:27 編輯

回覆 hearsay14 的帖子

我粒5厘米。子宫背面。我驚勒到bb,影響佢發育。


大宅

積分: 1238


16#
發表於 23-10-16 10:24 |只看該作者
回覆 sinsegi 的帖子

好,我去睇睇,謝謝你。


複式洋房

積分: 349


15#
發表於 23-10-15 21:25 |只看該作者
her own words signature 果隻好有彈性好好著
著完好似冇著咁
着到八個月都仲着緊


大宅

積分: 3575


14#
發表於 23-10-15 15:59 |只看該作者
Kristle 發表於 23-10-15 10:18
回覆 asthma 的帖子

内衣褲都系去實體店好d


買內衣褲都要好小心選擇, 我唔會再買大牌子多分店果D bra, 因為著到乳腺塞, 有奶都變冇奶選擇不多, 我想揀個胸圍啱我, 而唔係我揀個胸圍, 又貴又唔實用, 講真佢啲錢都係去曬廣告費, 租金同宣傳嗰度, 五顏六色有哩士, 得個樣靚, 我唔會揀, 著落又硬, Uniqlo係輕同軟身, 但係好兒戲, 生完bb就冇曬身材, 我唔想呀!


我遇過好多sales都唔專業, 信心大減, 返而好多野我比佢地更加清楚



子爵府

積分: 11618


13#
發表於 23-10-15 12:45 |只看該作者
唔敢買淘寶內衣

搞到念珠藥 陀極都唔好
而家8個幾月成日念珠菌困擾


大宅

積分: 3362


12#
發表於 23-10-15 10:57 |只看該作者
Kristle 發表於 23-10-15 09:32
回覆 swimpoon 的帖子

我不時有子宫收縮痛,同埋我本身有子宫肌瘤,唔知甘樣會唔會影嚮bb發育? ...
要睇下肌瘤size和數量,當時我有三粒直徑2cm左右,孕期內無大過,醫生話唔會影響到bb。


大宅

積分: 1238


11#
發表於 23-10-15 10:18 |只看該作者
回覆 asthma 的帖子

内衣褲都系去實體店好d


大宅

積分: 3575


10#
發表於 23-10-15 10:01 |只看該作者
買內衣褲, 我會慎選, 我都經歷唔少

淘寶, 上網買內衣咁多負面新聞, 我唔敢買

什麽話未著過拎返出來賣, 我又買過, 又話未著過, 點知bra見到毛粒, 一肚氣, 我唔著二手胸圍, 覺得好嘔心, 幾新都係咁話, 掉晒


大宅

積分: 1238


9#
發表於 23-10-15 09:34 |只看該作者
回覆 swimpoon 的帖子

所以擔心cool住會影響bb發育。


大宅

積分: 1238


8#
發表於 23-10-15 09:32 |只看該作者
回覆 swimpoon 的帖子

我不時有子宫收縮痛,同埋我本身有子宫肌瘤,唔知甘樣會唔會影嚮bb發育?


大宅

積分: 3526


7#
發表於 23-10-14 18:47 |只看該作者
010 uniqlo bra除了會著到胸扁,內褲都會著到子宮痛
唔好亂來


大宅

積分: 1893


6#
發表於 23-10-14 18:21 |只看該作者

回覆樓主:

內褲買得唔恰當,都會影響子宮收縮

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo