Kristle 發表於 23-10-15 10:18 
回覆 asthma 的帖子
内衣褲都系去實體店好d
係
買內衣褲都要好小心選擇, 我唔會再買大牌子多分店果D bra, 因為著到乳腺塞, 有奶都變冇奶選擇不多, 我想揀個胸圍啱我, 而唔係我揀個胸圍, 又貴又唔實用, 講真佢啲錢都係去曬廣告費, 租金同宣傳嗰度, 五顏六色有哩士, 得個樣靚, 我唔會揀, 著落又硬, Uniqlo係輕同軟身, 但係好兒戲, 生完bb就冇曬身材, 我唔想呀!
我遇過好多sales都唔專業, 信心大減, 返而好多野我比佢地更加清楚