立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 5734
wowhahah 發表於 24-8-14 08:59 係呀,佢地既月子餐好好食,賣相又一流
大宅
積分: 1333
albabk 發表於 24-8-13 15:29 試左餐好豐富,同埋菜咁樣整定又唔會好老,老公同我都覺得個湯幾好味,似自己屋企煲,食物都比出面食淡味少 ...
albabk 發表於 24-8-10 09:52 係咪一定要揀?可唔可以安排好?因為我驚選擇困難
積分: 2025
emmaisqq 發表於 24-8-9 16:22 我想試下人奶,聽朋友講要飲好多水,湯都計,我又鍾意飲湯,又唔想自己煲,所以揀個多d湯既餐,而且比較過 ...
wowhahah 發表於 24-8-9 14:52 好似大概一星期會揀一次
sunnysunday 發表於 24-8-9 12:34 我屋企人幫我坐月
積分: 5618
albabk 發表於 24-8-9 10:17 晚餐2個湯咁多? 會唔會飲唔晒
albabk 發表於 24-8-9 10:00 係每日都有得揀?
積分: 2836
albabk 發表於 24-8-9 10:16 咁你補得好好,你都係食月子餐?
emmaisqq 發表於 24-8-8 17:04 我訂左月膳工房$13688既月子餐,下個月就生啦,試完話你知,試餐就我同老公都覺得味道ok,唔會太咸太淡, ...
sunnysunday 發表於 24-8-8 10:52 我無餵母乳,不過坐月日日都有湯水補得好好,生完仲比之前更加唔怕凍
tatakata 發表於 24-8-7 16:25 如果你試左覺得ok,都可以只試一間既,但我個人就傾向試多d
myfamilylove 發表於 24-8-7 15:09 人奶要飲大量湯水同埋水份都要好多好多
wowhahah 發表於 24-8-7 11:47 佢個whatsapp客服都幾好,有問必答,同埋會定期問我身體情況,惡露點同有無餵人奶,再調整餐單同埋都有得 ...
albabk 發表於 24-8-7 09:21 係咪餵母乳要飲多d湯?佢有個月子餐係再多個湯
別墅
積分: 570
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy