懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   3


男爵府

積分: 5734


1#
發表於 24-8-5 10:06 |只看該作者
阿媽話生完要飲湯補身,但係無人得閒幫我煲,見月膳工房有燉湯餐,價錢又唔貴,諗住訂試餐,客服話真係訂就會免左個試餐費,有無人試過好唔好味/服務點?


大宅

積分: 2012


2#
發表於 24-8-5 11:12 |只看該作者
未試過, 有燉湯又幾好, 研究過第2間都係普通湯


大宅

積分: 2836


3#
發表於 24-8-5 17:17 |只看該作者
湯水好緊要,有得試餐就叫埋屋企人一齊試下


子爵府

積分: 11016

畀面勳章


4#
發表於 24-8-5 20:01 |只看該作者
燉湯餐幾錢 見佢網站都冇寫價錢


複式洋房

積分: 499


5#
發表於 24-8-6 10:25 |只看該作者
呢間好似價錢唔貴,我都上網問過,有冇媽媽試過?


大宅

積分: 1333


6#
發表於 24-8-6 15:26 |只看該作者

回覆樓主:

上年訂佢,個湯係試過三間最好飲,食物都幾好


大宅

積分: 1333


7#
發表於 24-8-6 15:27 |只看該作者
cudy119 發表於 24-8-5 20:01
燉湯餐幾錢 見佢網站都冇寫價錢

佢地有幾款,可以whatsapp客服問


大宅

積分: 1910


8#
發表於 24-8-6 17:08 |只看該作者
朋友食過,以佢既價錢,性價比好高,我之前訂盈XX要兩萬幾,呢間先一萬頭,我覺得你可以試左餐先,confirm左就可以減到試餐費


男爵府

積分: 5734


9#
發表於 24-8-7 09:21 |只看該作者
sunnysunday 發表於 24-8-5 17:17
湯水好緊要,有得試餐就叫埋屋企人一齊試下

係咪餵母乳要飲多d湯?佢有個月子餐係再多個湯


男爵府

積分: 5734


10#
發表於 24-8-7 09:27 |只看該作者
ardathde 發表於 24-8-6 10:25
呢間好似價錢唔貴,我都上網問過,有冇媽媽試過?

係呀,我都問過唔算貴


男爵府

積分: 5734


11#
發表於 24-8-7 09:32 |只看該作者
wowhahah 發表於 24-8-6 15:26
上年訂佢,個湯係試過三間最好飲,食物都幾好

服務如何? 送餐準時嗎?


男爵府

積分: 5734


12#
發表於 24-8-7 09:41 |只看該作者
tatakata 發表於 24-8-6 17:08
朋友食過,以佢既價錢,性價比好高,我之前訂盈XX要兩萬幾,呢間先一萬頭,我覺得你可以試左餐先,confirm ...

都好,諗緊試多間定係試一間算,而家大肚成日想食垃圾食物,月子餐好似太健康


大宅

積分: 1333


13#
發表於 24-8-7 11:47 |只看該作者
albabk 發表於 24-8-7 09:32
服務如何? 送餐準時嗎?

佢個whatsapp客服都幾好,有問必答,同埋會定期問我身體情況,惡露點同有無餵人奶,再調整餐單同埋都有得揀餐


大宅

積分: 2056


14#
發表於 24-8-7 15:09 |只看該作者
albabk 發表於 24-8-7 09:21
係咪餵母乳要飲多d湯?佢有個月子餐係再多個湯

人奶要飲大量湯水同埋水份都要好多好多


大宅

積分: 1910


15#
發表於 24-8-7 16:25 |只看該作者
albabk 發表於 24-8-7 09:41
都好,諗緊試多間定係試一間算,而家大肚成日想食垃圾食物,月子餐好似太健康
...
如果你試左覺得ok,都可以只試一間既,但我個人就傾向試多d


別墅

積分: 570


16#
發表於 24-8-8 10:15 |只看該作者
想知,留名


大宅

積分: 2836


17#
發表於 24-8-8 10:52 |只看該作者
albabk 發表於 24-8-7 09:21
係咪餵母乳要飲多d湯?佢有個月子餐係再多個湯

我無餵母乳,不過坐月日日都有湯水補得好好,生完仲比之前更加唔怕凍


男爵府

積分: 5618


18#
發表於 24-8-8 17:04 |只看該作者
我訂左月膳工房$13688既月子餐,下個月就生啦,試完話你知,試餐就我同老公都覺得味道ok,唔會太咸太淡, 食落唔覺有味精,湯水都夠味,所以揀左晚餐要2個湯


男爵府

積分: 5734


19#
發表於 24-8-9 10:00 |只看該作者
wowhahah 發表於 24-8-7 11:47
佢個whatsapp客服都幾好,有問必答,同埋會定期問我身體情況,惡露點同有無餵人奶,再調整餐單同埋都有得 ...

係每日都有得揀?


男爵府

積分: 5734


20#
發表於 24-8-9 10:08 |只看該作者
myfamilylove 發表於 24-8-7 15:09
人奶要飲大量湯水同埋水份都要好多好多

好大挑戰,我本身唔係好鍾意飲水



首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo