自由講場

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   10


琥珀宮

積分: 191359

馬年勳章


1#
發表於 25-4-15 21:02 |只看該作者
夠食1年


伯爵府

積分: 16919


105#
發表於 26-6-4 14:01 |只看該作者
mandy952 發表於 26-6-4 09:01
食野要適量

其實佢幾個月先食一次,只不過係後生一直食到老…….我地都唔肯定個粉瘤關唔關燕窩事,但叫佢停左食之後就到而家都無大過


大宅

積分: 4460

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


104#
發表於 26-6-4 09:25 |只看該作者
細個媽咪有燉俾我食, 本來都少食, 但之後發現有子官肌瘤就更加唔會食啦, 仲有豆漿產後都少飲左好多, 以前睇街症個女西醫都教食雞買無激素既最好


琥珀宮

積分: 191359

馬年勳章


103#
發表於 26-6-4 09:01 |只看該作者
sisilee321 發表於 26-6-4 07:01
我屋企老人家都好捨得買燕窩,佢平時好慳但會捨得買好多燕窩食

佢後生一直食都健健康康,直到佢60幾歲發 ...

食野要適量


伯爵府

積分: 16919


102#
發表於 26-6-4 07:01 |只看該作者
mandy952 發表於 25-11-23 15:13
我陀仔時冇食燕窩阿仔都有濕疹,主要因為我自己都有,應該係遺傳
但我細佬又冇濕疹,所以點解一個有一個冇 ...

我屋企老人家都好捨得買燕窩,佢平時好慳但會捨得買好多燕窩食

佢後生一直食都健健康康,直到佢60幾歲發現身體生左一個粉瘤,就完全停左唔食燕窩了



琥珀宮

積分: 191359

馬年勳章


101#
發表於 26-6-3 18:23 |只看該作者
邱悠月 發表於 26-6-3 18:18
鍾意食,不過細細個就知原來有激素
廿三十年冇食過

其實好多食物都有激素,其實即係荷爾蒙


公爵府

積分: 25882


100#
發表於 26-6-3 18:18 |只看該作者

回覆樓主:

鍾意食,不過細細個就知原來有激素
廿三十年冇食過


子爵府

積分: 14830


99#
發表於 26-6-3 17:59 |只看該作者
hohoho2013 發表於 25-11-23 16:44
我就咁沖水飲,不過我好懶,一個月都飲唔到5次

咩味?
我日日焗水(加杞子、黑枸杞、玫瑰、黃旗、胎菊)


侯爵府

積分: 20800


98#
發表於 26-6-3 17:55 |只看該作者
pi0219 發表於 25-4-16 14:12
燕窝含燕子口水分泌物, 有大量既epidermal growth factor, 已經有大量醫學文獻證實能促進癌細胞生長

我媽 ...

有朋友又係呀媽成日煮雪鴿膏佢食,佢又鐘意食,未夠30乳癌


水晶宮

積分: 55691

虎到金來勳章


97#
發表於 26-6-3 17:45 |只看該作者

回覆樓主:

我覺得長期一星期食一次叫多。係咪真引發癌症我唔知,但既然咁多人講,又唔係咩好好味嘅野,又唔係話有咩益處得佢有,我就唔會博長期食


珍珠宮

積分: 44458


96#
發表於 26-6-3 17:34 |只看該作者
mandy952 發表於 25-11-24 09:36
坦白講,食任何野都唔可以過量
花膠我自己就一星期食一次,每次一條四十頭,算唔算多真係因人而異
其實女 ...
國內有一排, 話建議中醫入門, 係必修科, 但全國推廣有難度
始終學生水平有差距可以好大!

你講得啱, 寒同熱唔同食法, 我覺得可以做選修科, 加章節係家政科到

學生妹, 變人妻煮婦, 可以照顧全家健康



珍珠宮

積分: 47674

2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章


95#
發表於 26-6-3 17:10 |只看該作者
mackeung 發表於 26-6-3 10:19
我買開白x氏燕窩比長者食,佢食得唔錯,但6支都成200元,仲有無其他燕窩介紹? ...

樓上之前做特價,二両都係200蚊


瑪瑙宮

積分: 138544

馬年勳章


94#
發表於 26-6-3 14:50 |只看該作者
Anpanmama 發表於 26-6-3 14:41
我嘅年代燕窩唔係特別好貴,又識人買,講緊一斤血燕都係三千幾蚊(三十年前),我都係一斤一斤咁買,然後一 ...

鄭秀文當年減肥都係咁食, 佢現在仍然健康。


珊瑚宮

積分: 102266

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


93#
發表於 26-6-3 14:41 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 Anpanmama 於 26-6-3 14:42 編輯

我嘅年代燕窩唔係特別好貴,又識人買,講緊一斤血燕都係三千幾蚊(三十年前),我都係一斤一斤咁買,然後一次燉一個星期份量,每日朝頭早一匙羹,不過後尾教我用呢個方法食燕窩嘅人子宮頸癌,我都唔敢再咁樣食了!
用呢個方法食燕窩嘅係梅艷芳


大宅

積分: 3710


92#
發表於 26-6-3 14:29 |只看該作者
mandy952 發表於 25-11-23 15:13
我陀仔時冇食燕窩阿仔都有濕疹,主要因為我自己都有,應該係遺傳
但我細佬又冇濕疹,所以點解一個有一個冇 ...

我相信你應該係見到成效才會繼續食。
可否分享下真實睇到既好處?


琥珀宮

積分: 191359

馬年勳章


91#
發表於 26-6-3 10:21 |只看該作者
mackeung 發表於 26-6-3 10:19
我買開白x氏燕窩比長者食,佢食得唔錯,但6支都成200元,仲有無其他燕窩介紹? ...

燕窩唔難煮


大宅

積分: 2081


90#
發表於 26-6-3 10:19 |只看該作者
我買開白x氏燕窩比長者食,佢食得唔錯,但6支都成200元,仲有無其他燕窩介紹?


琥珀宮

積分: 191359

馬年勳章


89#
發表於 25-11-24 18:53 |只看該作者
FlonSetoB 發表於 25-11-24 18:21
點解要買咁多?

碌卡儲分,攞回贈,而且要買半斤先係批發價
一星期先食7,8克
有排食


複式洋房

積分: 160


88#
發表於 25-11-24 18:21 |只看該作者
mandy952 發表於 25-4-15 21:02
夠食1年

點解要買咁多?


琥珀宮

積分: 191359

馬年勳章


87#
發表於 25-11-24 09:36 |只看該作者
cew 發表於 25-11-24 09:09
昨天家人煲花膠湯都吾敢吃太多,因為吾知平價花膠來源

想問,年紀愈大,愈驚激素

坦白講,食任何野都唔可以過量
花膠我自己就一星期食一次,每次一條四十頭,算唔算多真係因人而異
其實女性更年期咁辛苦或快速衰老,就係女性荷爾蒙唔夠,熱底寒底人食法又唔同,加幾多片薑先叫足夠,每人體質唔同落嘅料又唔同,怕嘅最好問左醫生先,同埋本身都要了解自己體質先去食補品

神化或妖魔化某d食物或事情係好平常嘅事,呢啲都係商家或對家嘅經營手法,問題係有冇經過自己個腦去過濾下分析下

豆漿係黃豆做,係好有營養,但豆漿係屬寒性,究竟啱唔啱你飲都係嗰句問下醫生先就最穩陣,我唔敢答你

首頁
12345...6

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo