自由講場

跳至

首頁

尾頁
   3


男爵府

積分: 6639


1#
發表於 3 天前 |只看該作者

突發奇想,假設手頭有筆錢,是否應該買幾間回報率5釐的舊樓,跟住用其中2間租金出去租間三房大約三萬幾的會所樓住下,包管理費(因為1000萬樓,回報大約2.5-3釐)?有無人甘做緊?有咩實際問題?甘稅收有無優惠?



水晶宮

積分: 51678


61#
發表於 8 小時前 |只看該作者
gooseho 發表於 26-6-25 11:17
博收購真系難 好考眼光,大約10%回報 十年其實差不多回曬本,除了利息支出。唐樓很有可能最後一位業主。因 ...

因為佢哋父母用呢招致富,每個仔女分咗幾百萬,唔使做按揭。所以佢哋完全無顧慮,亦都唔思考風險同時間成本。


男爵府

積分: 6639


60#
發表於 8 小時前 |只看該作者
greentea000 發表於 26-6-24 10:25
我覺得劏房、唐樓呢啲對小本投資者太高難度,完全無必要咁大風險。

有幾個相熟技工就買咗唐樓等收購,又 ...

博收購真系難 好考眼光,大約10%回報 十年其實差不多回曬本,除了利息支出。唐樓很有可能最後一位業主。因為改曬間隔,樓齡高,很難做按。唔系好多人接手。


別墅

積分: 663


59#
發表於 昨天 13:39 |只看該作者
gooseho 發表於 26-6-23 14:48
我幻想如果我做租霸 會租靚樓 有會所住下。不過都不排除 租霸無處不在。
...

其實新樓大屋苑好難有租霸,佢一唔交租就cut佢住戶證,佢出入都有困難。


珊瑚宮

積分: 109173

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


58#
發表於 昨天 12:33 |只看該作者
好多現在見唔到問題會慢慢浮現,現在手上有現金人士早就............................


水晶宮

積分: 51678


57#
發表於 昨天 10:25 |只看該作者
HL7646 發表於 26-6-23 20:05
聽過一d 持有大面積舊樓的前上司講,佢哋劏細個單位出租係為左吸客,因為lump sum 太大的話好難有人肯租, ...

我覺得劏房、唐樓呢啲對小本投資者太高難度,完全無必要咁大風險。

有幾個相熟技工就買咗唐樓等收購,又係非常好租金回報。只不過已經等咗十幾年,越等越失望。全部仔女唔想要,年年都叫快啲賣。但等咗咁耐唔甘心,樓價又一路陰跌,租金再好都抵唔返。


伯爵府

積分: 16919


56#
發表於 昨天 07:20 |只看該作者
asweetmom 發表於 26-6-22 09:20
大維修支出計算了嗎?

大維修唔比人圍標其實10萬已足夠,過來人


侯爵府

積分: 24169

育兒性格勳章 畀面勳章


55#
發表於 前天 22:04 |只看該作者
gooseho 發表於 26-6-23 14:16
你同事很有眼光呢。

想比較下,上年親戚買4xx尺三房40年已經大維修,連新裝修合共420萬,租出2萬。唔知邊 ...

你親戚呢個投資非常好,介意說是那個屋苑嗎?


子爵府

積分: 13984


54#
發表於 前天 20:05 |只看該作者
greentea000 發表於 26-6-23 10:30
所以你只打算紙上談兵,錢未有,樓又無,連功課都唔做。人哋講一句開放式難出售你信到實,老破小唔通又有 ...

聽過一d 持有大面積舊樓的前上司講,佢哋劏細個單位出租係為左吸客,因為lump sum 太大的話好難有人肯租,家庭客又傾向住大型屋苑,變相要整細per unit area 先至有人承租,不過佢劏得有良心,800呎整3間套房,有基本裝修。


男爵府

積分: 6639


53#
發表於 前天 14:48 |只看該作者
883 發表於 26-6-23 14:38
仲有租霸

我幻想如果我做租霸 會租靚樓 有會所住下。不過都不排除 租霸無處不在。


伯爵府

積分: 16373

馬年勳章


52#
發表於 前天 14:38 |只看該作者
redhot 發表於 26-6-22 09:35
理論上係可行,實際上你要耐煩,而且手頭上最好有筆應急錢。另外就是睇年紀,如果年紀大,你有錢都未必租 ...

仲有租霸


男爵府

積分: 6639


51#
發表於 前天 14:16 |只看該作者
本帖最後由 gooseho 於 26-6-24 04:29 編輯

謝謝討論!


水晶宮

積分: 51678


50#
發表於 前天 14:05 |只看該作者
gooseho 發表於 26-6-23 11:27
無樓無錢,但有好學的心。

如果30-40樓齡,兩房,三百幾尺,其他地區 我不敢加意見,但我熟悉那區 稍微有 ...

俾個例子你:

我同事呢2年買咗市區3個居屋開放式單位,200呎多啲嗰種,梗廚明廁。每個300萬以下,依家收租1萬。

樓齡未夠30年,預計仲有10年8年先大維修。如果大維修之前升值2成,佢就賣樓,上手業主蝕走80萬。


男爵府

積分: 6639


49#
發表於 前天 11:27 |只看該作者
greentea000 發表於 26-6-23 10:30
所以你只打算紙上談兵,錢未有,樓又無,連功課都唔做。人哋講一句開放式難出售你信到實,老破小唔通又有 ...

無樓無錢,但有好學的心。

如果30-40樓齡,兩房,三百幾尺,其他地區 我不敢加意見,但我熟悉那區 稍微有平dd的盤 了,好快就無,跟住也會好快租出。

開放式單位的租售好少留意,還是留有買賣經驗的網友討論下。


珍珠宮

積分: 41338


48#
發表於 前天 11:05 |只看該作者
greentea000 發表於 26-6-23 10:30
所以你只打算紙上談兵,錢未有,樓又無,連功課都唔做。人哋講一句開放式難出售你信到實,老破小唔通又有 ...

你後悔買開放式嗎?


水晶宮

積分: 51678


47#
發表於 前天 10:30 |只看該作者
gooseho 發表於 26-6-23 10:19
呢d 開放單位不好脫手,而且管理費驚人。細兩房 舊少少反而好租。

所以你只打算紙上談兵,錢未有,樓又無,連功課都唔做。人哋講一句開放式難出售你信到實,老破小唔通又有好多人爭住買?

點評

20150618bb    發表於 昨天 12:28


男爵府

積分: 6639


46#
發表於 前天 10:24 |只看該作者
whyyou 發表於 26-6-22 19:48
如果想回報高,買舊樓唔夠,係要將啲單位變成劏房先賺得最多
我研究過,湯一間裝修大約15-18萬(我也見過用木板湯,但我估計不符合簡樸房條例,業主話符合,我無駁啦)。前期支出大約60萬,仲有賣樓時,要還原費用大約10萬。條數真系計得好真先知道有無賺。


男爵府

積分: 6639


45#
發表於 前天 10:19 |只看該作者
greentea000 發表於 26-6-23 08:58
依家仍然有300萬以下市區比較新開放式單位,1000萬可以買3間。

只不過3間加埋嘅租金扣除差餉管理費同埋另 ...
呢d 開放單位不好脫手,而且管理費驚人。細兩房 舊少少反而好租。


水晶宮

積分: 51678


44#
發表於 前天 08:58 |只看該作者

回覆樓主:

依家仍然有300萬以下市區比較新開放式單位,1000萬可以買3間。

只不過3間加埋嘅租金扣除差餉管理費同埋另外租樓3萬幾,應該無得剩,做唔做到一直打和都有一定難度。


水晶宮

積分: 52923


43#
發表於 前天 08:47 |只看該作者
本帖最後由 JoanC 於 26-6-23 08:49 編輯
gooseho 發表於 26-6-22 11:16
我見一d管理舊樓或者好多租的業主,一般管理租金系每次比幾百蚊 中介管理收租,業主儘量少接觸租客,甘租 ...

咁係因為你無遇到麻煩嘅租客,尤其舊樓,小問題不斷,冷氣機唔夠凍想換、洗手盆有啲漏水、樓上有人掠滴水整濕佢啲衫、甚至燒咗燈膽唔識換....佢哋都會搵業主,你搵中介代收租,但遇上哩類問題,佢未必會幫你搞。

都唔好講遇上租霸果啲咁難搞。如果你手頭上有嘅錢,就算無租收,都可以供得起啲單位及夠自己住,出租係額外被動收入係諗得過。

但我最憎煩,有千萬有手,自己有單位住,我只會諗其他投資。今時不同往日,有質素嘅租客難求。

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo