自由講場

跳至

首頁

尾頁
   3


男爵府

積分: 6634


1#
發表於 前天 08:43 |只看該作者

突發奇想,假設手頭有筆錢,是否應該買幾間回報率5釐的舊樓,跟住用其中2間租金出去租間三房大約三萬幾的會所樓住下,包管理費(因為1000萬樓,回報大約2.5-3釐)?有無人甘做緊?有咩實際問題?甘稅收有無優惠?



侯爵府

積分: 22166


2#
發表於 前天 08:50 |只看該作者
的確有人用這種「以租養租」方法,缺點是可能要處理 N 倍租務問題,一個字︰煩
gooseho 發表於 26-6-22 08:43
突發奇想,假設手頭有筆錢,是否應該買幾間回報率5釐的舊樓,跟住用其中2間租金出去租間三房大約三萬幾的會 ...


珍珠宮

積分: 41316


3#
發表於 前天 09:05 |只看該作者

回覆樓主:

舊樓是多舊呢?


男爵府

積分: 6634


4#
發表於 前天 09:12 |只看該作者
回覆 asweetmom 的帖子

一般回報五釐舊樓可能大約市區35-50年之間。入去到唐樓 就要十釐先算合理。


珍珠宮

積分: 32652


5#
發表於 前天 09:15 |只看該作者

回覆樓主:

可以啊~


珍珠宮

積分: 41316


6#
發表於 前天 09:20 |只看該作者
gooseho 發表於 26-6-22 09:12
回覆 asweetmom 的帖子

一般回報五釐舊樓可能大約市區35-50年之間。入去到唐樓 就要十釐先算合理。 ...

大維修支出計算了嗎?


男爵府

積分: 6634


7#
發表於 前天 09:25 |只看該作者
asweetmom 發表於 26-6-22 09:20
大維修支出計算了嗎?
單棟大維修一般10萬以內,換lift 兩部6萬,根據經驗一般15萬左右(而且有d已經維修左)。我估計屋苑一般都要25-30萬?不過好似美孚新村夠錢整 又唔使業主出錢。其他屋苑大部分樓都要比呢筆開支。


水晶宮

積分: 56158


8#
發表於 前天 09:35 |只看該作者
gooseho 發表於 26-6-22 08:43
突發奇想,假設手頭有筆錢,是否應該買幾間回報率5釐的舊樓,跟住用其中2間租金出去租間三房大約三萬幾的會 ...

理論上係可行,實際上你要耐煩,而且手頭上最好有筆應急錢。另外就是睇年紀,如果年紀大,你有錢都未必租到靚樓,好多業主唔肯租比老人


珍珠宮

積分: 41316


9#
發表於 前天 09:38 |只看該作者

回覆樓主:

你對3房還真是執着,去年換3房不成,今年租也要租3房。


象牙宮

積分: 222723

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


10#
發表於 前天 09:41 |只看該作者

回覆樓主:

得閒過頭,自尋煩惱~
大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


男爵府

積分: 6634


11#
發表於 前天 09:51 |只看該作者
asweetmom 發表於 26-6-22 09:38
你對3房還真是執着,去年換3房不成,今年租也要租3房。
去年最後買了細細地舊樓三房,托賴暫時租出。但長遠 計劃下,見到1000萬樓 同400萬樓 有個租賃差異,所以從長計議。


男爵府

積分: 6634


12#
發表於 前天 09:52 |只看該作者
大力大力 發表於 26-6-22 09:41
得閒過頭,自尋煩惱~
請問會有什麼煩惱?因為未租過樓,也很少管理多租戶經驗。


大宅

積分: 1128


13#
發表於 前天 10:09 |只看該作者
除非你有批相熟 '裝修/工程公司班底'. 否則重買舊樓..., 真係自找煩惱..

宜家無溜水, 只係時晨未到, 有一定年資樓, 每次上下左右做全爆..就係一次慢性傷害!

手頭有閒錢,,不如果穩穩定定..做銀行定存, 分少少部份資金做不停做美金定期(A去B甘不停來回)或, 一D收息股..


侯爵府

積分: 24858


14#
發表於 前天 10:15 |只看該作者
gooseho 發表於 26-6-22 08:43
突發奇想,假設手頭有筆錢,是否應該買幾間回報率5釐的舊樓,跟住用其中2間租金出去租間三房大約三萬幾的會 ...

買幾間舊樓?幾間=三間或以上?講緊手頭筆錢係幾多?只夠比首期定full paid?
你攞‘其中兩間’既租金出去租樓,即係變左冇自住樓?咁其餘‘幾間’要黎做乜?


侯爵府

積分: 24858


15#
發表於 前天 10:17 |只看該作者
gooseho 發表於 26-6-22 09:52
請問會有什麼煩惱?因為未租過樓,也很少管理多租戶經驗。

很少經驗?你而家只係諗都未實行,應該係零經驗?


珍珠宮

積分: 30057


16#
發表於 前天 10:27 |只看該作者

回覆樓主:

有冇想過舊樓要甩吾容易?


琥珀宮

積分: 191258

馬年勳章


17#
發表於 前天 10:29 |只看該作者
gooseho 發表於 26-6-22 09:12
回覆 asweetmom 的帖子

一般回報五釐舊樓可能大約市區35-50年之間。入去到唐樓 就要十釐先算合理。 ...

但要預錢做大維修


珍珠宮

積分: 34573

馬年勳章


18#
發表於 前天 10:47 |只看該作者

回覆樓主:

太舊的樓就算了吧,我娘家中有2間舊樓係阿爺留下,之前我父母管,而家佢哋冇精神,就丟俾我。煩到出出出出出出出出汁!

甩又甩唔到,拆又未到佢,收租d租客又投訢,唔係唔俾錢整,係整都冇用,整唔到,整完冇耐又係咁。舊嘢就係點整都整唔到。但你又唔可以唔理


水晶宮

積分: 51637


19#
發表於 前天 10:58 |只看該作者

回覆樓主:

如果你家庭收入唔足夠支付3萬幾租金,我係業主就唔接受你用幾份租金收入證明代替,除非年繳租金先考慮。


珍珠宮

積分: 30193


20#
發表於 前天 11:05 |只看該作者
asweetmom 發表於 26-6-22 09:38
你對3房還真是執着,去年換3房不成,今年租也要租3房。

網上言論真真假假無人知,通常呢類帖都係齋噏

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo