自由講場

跳至

首頁

尾頁
   2


侯爵府

積分: 20752

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1#
發表於 09-6-23 21:24 |只看該作者
如果星期日天氣OK
會同老公重遊一次蘇屋邨
嗰度係我出世直至整個青少年期生活成長嘅地方

童年回憶當然有哭有笑
最顛峰時一家十口同住
我細個係3兄妹瞓一張床架
細個雖然窮
但好好彩我哋最細嗰3個往往可得到最多最好嘅
最多物資但又唔駛幫手做嘢
我係到結咗婚先開始要做家務架

由細到大只要讀好書做哂功課
就可以通邨玩(小學時媽咪開始返工)
要知道蘇屋邨係佔地好廣架
分山下同山上
有大大小小遊樂設施同空地
而家諗起覺得仲好玩過"迪住嚟"多多聲

最記得喺巴士總站(2,2A,112)旁邊
沿山路行上去再向左一直行
好快(!)就會行到馬騮山
哩D行程真係隨時戚起條筋就去架喇

隨住時間過去
祖母去世("︵"), 父母分開, 各人成家立室
一家人再唔係一齊住喇
而家條邨要拆
20年嘅回憶不斷湧現出嚟......
冰室嘅紅豆雪糕../..文具店嘅靚靚鉛芯筆../..玩具店嘅煮飯仔套裝......
但最最難忘係同邨小朋友每日嘅追逐......

多謝蘇屋邨俾我一個咁多回憶嘅童年
放低自己,尊重別人
提升內蘊,不為別人為自己


大宅

積分: 1865

好媽媽勳章


76#
發表於 09-8-5 02:40 |只看該作者
有蘇屋士多,邦記士多,保安文具店,鶴齡玩具店,杜鵑茶餐廳...


侯爵府

積分: 20752

好媽媽勳章 醒目開學勳章


75#
發表於 09-8-5 02:25 |只看該作者
原帖由 nam~nambb 於 09-8-5 02:14 發表
以前我住杜鵑樓,每次經過有好多童年回憶 ,我經常發夢地都點都是 so 屋村,好奇怪!


雖然我住海棠樓
但係杜鵑樓喺我童年有好多好多回憶
因為係冰室、士多、文具店、玩具店嘅所在地
放低自己,尊重別人
提升內蘊,不為別人為自己


洋房

積分: 98


74#
發表於 09-8-5 02:14 |只看該作者
以前我住杜鵑樓,每次經過有好多童年回憶 ,我經常發夢地都點都是 so 屋村,好奇怪!


大宅

積分: 1865

好媽媽勳章


73#
發表於 09-8-4 23:36 |只看該作者
你開個topic發起啦...


民房

積分: 3


72#
發表於 09-8-4 22:12 |只看該作者
好呀. 幾時?


大宅

積分: 1865

好媽媽勳章


71#
發表於 09-8-4 01:32 |只看該作者
得返茶花樓側邊一條石滑梯咋...
都好喎約埋大家一齊出0黎

[ 本帖最後由 子洋爸 於 09-8-4 01:34 編輯 ]


民房

積分: 3


70#
發表於 09-8-3 17:41 |只看該作者
你地好.我係立仁讀幼稚園,啱啱禮拜六返蘇屋影相. 好多嘢都唔同咗, 想搵返條石滑梯, 原來已經拆咗. 你地有無興趣約埋一齊返去影相.我想再返去影多一次.


大宅

積分: 1865

好媽媽勳章


69#
發表於 09-7-29 18:56 |只看該作者


大宅

積分: 1865

好媽媽勳章



大宅

積分: 1865

好媽媽勳章


67#
發表於 09-7-23 02:19 |只看該作者
我88年先入讀form 1....


禁止訪問

積分: 1766


66#
發表於 09-7-22 23:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1865

好媽媽勳章


65#
發表於 09-7-22 01:21 |只看該作者
原帖由 SOLAR08 於 09-7-22 00:01 發表
我都係讀燕京,87年畢業。 


87年畢業??


大宅

積分: 1865

好媽媽勳章


64#
發表於 09-7-22 01:20 |只看該作者
原帖由 junyi 於 09-7-21 22:57 發表
咁啱前幾日撞到個中一同學,佢竟然話有同嚴xx有联絡,真橋!!


咁都比你撞到&咁橋


禁止訪問

積分: 1766


63#
發表於 09-7-22 00:01 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 729


62#
發表於 09-7-21 22:57 |只看該作者
咁啱前幾日撞到個中一同學,佢竟然話有同嚴xx有联絡,真橋!!


大宅

積分: 1865

好媽媽勳章


61#
發表於 09-7-20 04:39 |只看該作者
原帖由 子洋爸 於 09-7-13 04:47 發表


唔記得lu.... , x佩雯?...都係唔記得0左lu....
咁你有無同佢地聯絡呀?唔知佢地依家點呢??


唔記得lu.... , x佩雯?...都係唔記得0左lu....
咁你有無同佢地聯絡呀?唔知佢地依家點呢??


大宅

積分: 1865

好媽媽勳章


60#
發表於 09-7-13 04:47 |只看該作者
原帖由 junyi 於 09-7-12 02:36 發表



邱x昌,無印像, 但嚴乜乜,我專登唔開名你就爆全名!!咁佢係咪你個時嘅暗戀對像呢? 定係張x雯!!


唔記得lu.... , x佩雯?...都係唔記得0左lu....
咁你有無同佢地聯絡呀?唔知佢地依家點呢??


別墅

積分: 729


59#
發表於 09-7-12 02:36 |只看該作者
原帖由 子洋爸 於 09-7-10 04:49 發表


壽菊樓咪係牡丹樓隔離囉!!邱X昌,男,好似叫嚴...詩...韻



邱x昌,無印像, 但嚴乜乜,我專登唔開名你就爆全名!!咁佢係咪你個時嘅暗戀對像呢? 定係張x雯!!


大宅

積分: 1865

好媽媽勳章


58#
發表於 09-7-10 04:49 |只看該作者
原帖由 junyi 於 09-7-10 03:22 發表



哈哈哈!!壽菊樓係邊都唔係好記得??邱乜乜? 男定女?
我淨係記得你好似好:loveliness: :loveliness: 嘅同學仔嚴xx!! ha ha ha!!!


壽菊樓咪係牡丹樓隔離囉!!邱X昌,男,好似叫嚴...詩...韻

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo