自由講場

跳至

首頁

尾頁
   2


侯爵府

積分: 20752

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1#
發表於 09-6-23 21:24 |只看該作者
如果星期日天氣OK
會同老公重遊一次蘇屋邨
嗰度係我出世直至整個青少年期生活成長嘅地方

童年回憶當然有哭有笑
最顛峰時一家十口同住
我細個係3兄妹瞓一張床架
細個雖然窮
但好好彩我哋最細嗰3個往往可得到最多最好嘅
最多物資但又唔駛幫手做嘢
我係到結咗婚先開始要做家務架

由細到大只要讀好書做哂功課
就可以通邨玩(小學時媽咪開始返工)
要知道蘇屋邨係佔地好廣架
分山下同山上
有大大小小遊樂設施同空地
而家諗起覺得仲好玩過"迪住嚟"多多聲

最記得喺巴士總站(2,2A,112)旁邊
沿山路行上去再向左一直行
好快(!)就會行到馬騮山
哩D行程真係隨時戚起條筋就去架喇

隨住時間過去
祖母去世("︵"), 父母分開, 各人成家立室
一家人再唔係一齊住喇
而家條邨要拆
20年嘅回憶不斷湧現出嚟......
冰室嘅紅豆雪糕../..文具店嘅靚靚鉛芯筆../..玩具店嘅煮飯仔套裝......
但最最難忘係同邨小朋友每日嘅追逐......

多謝蘇屋邨俾我一個咁多回憶嘅童年
放低自己,尊重別人
提升內蘊,不為別人為自己


男爵府

積分: 6337


2#
發表於 09-6-23 22:41 |只看該作者
我都係, 真係勁開心, 在暑假簡直在操場日玩夜玩, 踏單車, 玩滑板, 一遇管理員就要走佬, 所有童年回憶也在那裡, 好想帶小朋友重臨拍照, 告知我的一切........
唔知幾時開始清柝?


侯爵府

積分: 20752

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3#
發表於 09-6-23 22:47 |只看該作者
原帖由 citygirl 於 09-6-23 22:41 發表
我都係, 真係勁開心, 在暑假簡直在操場日玩夜玩, 踏單車, 玩滑板, 一遇管理員就要走佬, 所有童年回憶也在那裡, 好想帶小朋友重臨拍照, 告知我的一切........
唔知幾時開始清柝? ...


我住"海棠樓"架(山下)
你呢??
聽講7月開始拆喎
放低自己,尊重別人
提升內蘊,不為別人為自己


男爵府

積分: 6337


4#
發表於 09-6-23 23:21 |只看該作者
劍蘭樓, 多數去對面操場, 我估你都係啦, 我好多時都會行後山直上馬騮山, 玩到天黑先返, 真好玩....


侯爵府

積分: 20752

好媽媽勳章 醒目開學勳章


5#
發表於 09-6-23 23:29 |只看該作者
原帖由 citygirl 於 09-6-23 23:21 發表
劍蘭樓, 多數去對面操場, 我估你都係啦, 我好多時都會行後山直上馬騮山, 玩到天黑先返, 真好玩....


細時唔可以成日去嗰個操場玩架
媽咪成日嚇我哋話周不時有人打交喎
反而較多去小童群益會個公園(得到媽咪官方認可)
放低自己,尊重別人
提升內蘊,不為別人為自己


伯爵府

積分: 18035

育兒性格勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


6#
發表於 09-6-23 23:40 |只看該作者
我住元洲村,好多時會經過蘇屋村行上去馬騮山燒烤,如果去開健康院會到附近士多買汽水飲,好記得係巴士總站,有間係蘇屋村好迷你的士多舖頭仔!還有放學會係個村口,應該係近興華街有好多流動小販,我好鬼鍾意去買野食!還有以前順寧道條街市好鬼長,真係好多野賣!
大帽山下某條村落黃色的小屋,住有羊爸爸ammy、羊媽媽sandy、羊哥哥reego、羊細佬ricky!


禁止訪問

積分: 5998

好媽媽勳章 醒目開學勳章


7#
發表於 09-6-23 23:45 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11359


8#
發表於 09-6-23 23:54 |只看該作者
原帖由 jessicali 於 09-6-23 23:45 發表
好似拆緊啦~~ (山上)
我屋企人住百合樓, 仲未安排新屋呀~~~


我唔係住蘇屋村,不過以前間中學就響果樹.所以都有好多美好回憶.包括有兩個 n年前既男友都係住係so uk.

我都好想返去懷緬吓.

[ 本帖最後由 pauline.c 於 09-6-23 23:55 編輯 ]


侯爵府

積分: 20752

好媽媽勳章 醒目開學勳章


9#
發表於 09-6-23 23:58 |只看該作者
原帖由 reego 於 09-6-23 23:40 發表
我住元洲村,好多時會經過蘇屋村行上去馬騮山燒烤,如果去開健康院會到附近士多買汽水飲,好記得係巴士總站,有間係蘇屋村好迷你的士多舖頭仔!還有放學會係個村口,應該係近興華街有好多流動小販,我好鬼鍾意去買野食!還有以前順寧 ...


係呀
喺茶花樓樓下
我小學幾乎每日放學都喺嗰度擺底1個幾毫
嗰個年代邨頭邨尾邨中間都會有唔同嘅熟食小販檔
諗起都流口水
放低自己,尊重別人
提升內蘊,不為別人為自己


侯爵府

積分: 20752

好媽媽勳章 醒目開學勳章


10#
發表於 09-6-23 23:59 |只看該作者
原帖由 pauline.c 於 09-6-23 23:54 發表


我唔係住蘇屋村,不過以前間中學就響果樹.所以都有好多美好回憶.包括有兩個 n年前既男友都係住係so uk.

我都好想返去懷緬吓.


係大雄定燕京??
好似係得哩2間
放低自己,尊重別人
提升內蘊,不為別人為自己


男爵府

積分: 6116

畀面勳章


11#
發表於 09-6-24 00:30 |只看該作者
我都係蘇屋村住架 , 我住櫻桃樓 ^^
以笑臉迎接每一天 , 以信心去對抗逆境  ^0^
一個人的快樂 , 不是因為他/她擁有得多 , 而是因為他/她計較得少 ^0^
因為愛,學會珍惜.因為愛,學會不捨.因為愛,你要學會放下.
每個人都有一顆慈悲心,視乎你有沒有好好運用它. 慈=施予別人快樂, 悲=拔走別人痛苦.



侯爵府

積分: 20752

好媽媽勳章 醒目開學勳章


12#
發表於 09-6-24 00:49 |只看該作者
原帖由 hinhinandy 於 09-6-24 00:30 發表
我都係蘇屋村住架 , 我住櫻桃樓 ^^


我細個好鍾意"櫻桃樓"哩個名
覺得好靚好好聽
放低自己,尊重別人
提升內蘊,不為別人為自己


複式洋房

積分: 403


13#
發表於 09-6-24 01:03 |只看該作者
原帖由 premum2006 於 09-6-24 00:49 發表


我細個好鍾意"櫻桃樓"哩個名
覺得好靚好好聽


"茶花樓":住到中學畢業先搬去 荃灣 !!

Beyond 都係住o係 茶花樓 !!


男爵府

積分: 5603

冬日勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


14#
發表於 09-6-24 01:42 |只看該作者
我都係住海棠樓架!
而家阿媽阿爸都仲響果度住.....佢地唔想搬呀....

我記得以前有條石造長滑梯,好好玩架!

原帖由 premum2006 於 09-6-23 22:47 發表


我住"海棠樓"架(山下)
你呢??
聽講7月開始拆喎

[ 本帖最後由 chan-loretta 於 09-6-24 01:47 編輯 ]


侯爵府

積分: 20752

好媽媽勳章 醒目開學勳章


15#
發表於 09-6-24 11:20 |只看該作者
原帖由 KaHeiMami 於 09-6-24 01:03 發表


"茶花樓":住到中學畢業先搬去 荃灣 !!

Beyond 都係住o係 茶花樓 !!


咦....咁我細個可能同家駒撞口撞面喎
放低自己,尊重別人
提升內蘊,不為別人為自己


侯爵府

積分: 20752

好媽媽勳章 醒目開學勳章


16#
發表於 09-6-24 11:23 |只看該作者
原帖由 chan-loretta 於 09-6-24 01:42 發表
我都係住海棠樓架!
而家阿媽阿爸都仲響果度住.....佢地唔想搬呀....

我記得以前有條石造長滑梯,好好玩架!


我住8樓
嗰條石滑梯仲喺度(TV見到)
最記得夏天哂到熱C辣辣都照玩
pat pat都開花
放低自己,尊重別人
提升內蘊,不為別人為自己


伯爵府

積分: 19788


17#
發表於 09-6-24 11:46 |只看該作者
我住牡丹樓嫁,我由出世住到16歲.而我同我老公係嗰個巴士總站開始 .

mud 山上拆緊 la? 今個星期六唔落雨會帶埋亞仔番去望吓.
原帖由 premum2006 於 09-6-23 21:24 發表
如果星期日天氣OK
會同老公重遊一次蘇屋邨
嗰度係我出世直至整個青少年期生活成長嘅地方

童年回憶當然有哭有笑
最顛峰時一家十口同住
我細個係3兄妹瞓一張床架
細個雖然窮
但好好彩我哋最細嗰3個往往可得到最多最好 ...


侯爵府

積分: 20752

好媽媽勳章 醒目開學勳章


18#
發表於 09-6-24 12:25 |只看該作者
原帖由 ivyko 於 09-6-24 11:46 發表
我住牡丹樓嫁,我由出世住到16歲.而我同我老公係嗰個巴士總站開始 .

mud 山上拆緊 la? 今個星期六唔落雨會帶埋亞仔番去望吓.


以前拍拖老公都會喺嗰個巴士站度等我.....
放低自己,尊重別人
提升內蘊,不為別人為自己


大宅

積分: 1865

好媽媽勳章


19#
發表於 09-6-25 01:12 |只看該作者
原帖由 ivyko 於 09-6-24 11:46 發表
我住牡丹樓嫁,我由出世住到16歲.而我同我老公係嗰個巴士總站開始 .

mud 山上拆緊 la? 今個星期六唔落雨會帶埋亞仔番去望吓.


唉...咁arm呀 我又係住牡丹樓嫁,小學讀基真,

88年中學讀燕京,最鍾意去蘇屋士多買冰條,抽獎&收埋係

後面放汽水既地方有部入錢既孖寶兄弟老虎機...

唔知我地會唔會係認識大家呢???


別墅

積分: 729


20#
發表於 09-6-25 02:19 |只看該作者
原帖由 子洋爸 於 09-6-25 01:12 發表


唉...咁arm呀 我又係住牡丹樓嫁,小學讀基真,

88年中學讀燕京,最鍾意去蘇屋士多買冰條,抽獎&收埋係

後面放汽水既地方有部入錢既孖寶兄弟老虎機...

唔知我地會唔會係認識大家呢??? ...


咁啱我又住牡丹樓,又係讀基真.你住幾樓??

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo