自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 32310

牛年勳章 醒目開學勳章


1#
發表於 10-3-22 22:46 |只看該作者
臭豬聽日開始放4點半啦~~~咁就正囉~~~呵呵~~~^^


珍珠宮

積分: 32310

牛年勳章 醒目開學勳章


33#
發表於 10-3-22 23:48 |只看該作者
原帖由 我愛Corina 於 10-3-22 23:47 發表

本來係既...

但係我細b就出世.....

所以又要等多幾年先可以舒服d啦...
咁又要辛苦你啦~~~


瑪瑙宮

積分: 139312

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


32#
發表於 10-3-22 23:47 |只看該作者
原帖由 小傻b 於 10-3-22 14:59 發表
你小朋友返左學就多d時間~~~

本來係既...

但係我細b就出世.....

所以又要等多幾年先可以舒服d啦...


珍珠宮

積分: 32310

牛年勳章 醒目開學勳章


31#
發表於 10-3-22 23:46 |只看該作者
原帖由 sharonwing_17 於 10-3-22 23:45 發表


2歲4個月
同我個女一樣喎~~~我個女岩岩2歲4個月~~~


大宅

積分: 2494

好媽媽勳章


30#
發表於 10-3-22 23:45 |只看該作者
原帖由 小傻b 於 10-3-22 23:42 發表
咁你阿姨個仔幾大呀~~~


2歲4個月


珍珠宮

積分: 32310

牛年勳章 醒目開學勳章


29#
發表於 10-3-22 23:42 |只看該作者
原帖由 sharonwing_17 於 10-3-22 23:41 發表


你個b同我呀姨個仔一樣...
咁你阿姨個仔幾大呀~~~


大宅

積分: 2494

好媽媽勳章


28#
發表於 10-3-22 23:41 |只看該作者
原帖由 小傻b 於 10-3-22 23:40 發表
都有架~~~但佢就係唔肯講~~~鍾意就彈小小出黎講下~~~所以咪諗住佢早d返學囉~~~


你個b同我呀姨個仔一樣...


珍珠宮

積分: 32310

牛年勳章 醒目開學勳章


27#
發表於 10-3-22 23:40 |只看該作者
原帖由 sharonwing_17 於 10-3-22 23:28 發表
.


你有無同你個b多d傾計
我成日同我囡囡傾計 所以佢好多野講
現在佢日日都講唔停口 好似隻雀仔咁
都有架~~~但佢就係唔肯講~~~鍾意就彈小小出黎講下~~~所以咪諗住佢早d返學囉~~~


大宅

積分: 2494

好媽媽勳章


26#
發表於 10-3-22 23:28 |只看該作者
原帖由 小傻b 於 10-3-22 23:17 發表
其實佢地早有早返好~~~遲有遲好啦~~~早d返就可以早d比佢學下野~~~我臭豬唔係好識講野~~~所以我比佢早d返~~~
.


你有無同你個b多d傾計
我成日同我囡囡傾計 所以佢好多野講
現在佢日日都講唔停口 好似隻雀仔咁


珍珠宮

積分: 32310

牛年勳章 醒目開學勳章


25#
發表於 10-3-22 23:19 |只看該作者
原帖由 bb0826 於 10-3-22 23:18 發表
That's good. U'll have more free time later. I'm waiting my elder daughter go to K1 for the coming Sep too.
9月都好快到~~~


珍珠宮

積分: 32310

牛年勳章 醒目開學勳章


24#
發表於 10-3-22 23:18 |只看該作者
原帖由 sonic04 於 10-3-22 23:15 發表


我想比錢都唔得

無得延展=.=
哦~~~咁冇計啦~~~


子爵府

積分: 11568

好媽媽勳章 畀面勳章


23#
發表於 10-3-22 23:18 |只看該作者
That's good. U'll have more free time later. I'm waiting my elder daughter go to K1 for the coming Sep too.


珍珠宮

積分: 32310

牛年勳章 醒目開學勳章


22#
發表於 10-3-22 23:17 |只看該作者
原帖由 sharonwing_17 於 10-3-22 23:15 發表




我本來都想比佢讀 我老公話唔好
話反正我都成日係屋企:;pppp:
澄澄番左學 咁我就可以多點時間織下冷衫
其實佢地早有早返好~~~遲有遲好啦~~~早d返就可以早d比佢學下野~~~我臭豬唔係好識講野~~~所以我比佢早d返~~~


水晶宮

積分: 53635

至尊種植勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


21#
發表於 10-3-22 23:15 |只看該作者
原帖由 小傻b 於 10-3-22 11:10 PM 發表
我個女間放4點半~~~不過如果唔得閒接可以6點先接~~~但6點-7點就要比錢~~~




=.=
錦瑟無端五十弦,一弦一柱思華年。
莊生曉夢迷蝴蝶,望帝春心託杜鵑。
滄海月明珠有淚,藍田日暖玉生煙。
此情可待成追憶?只是當時已惘然。


大宅

積分: 2494

好媽媽勳章


20#
發表於 10-3-22 23:15 |只看該作者
原帖由 小傻b 於 10-3-22 23:02 發表
我個女而家讀預備班呀~~~




我本來都想比佢讀 我老公話唔好
話反正我都成日係屋企:;pppp:
澄澄番左學 咁我就可以多點時間織下冷衫


珍珠宮

積分: 32310

牛年勳章 醒目開學勳章


19#
發表於 10-3-22 23:14 |只看該作者
原帖由 keroroee 於 10-3-22 23:13 發表
臭豬返學la...阿媽甩難, 可以四圍去...記得定時叫佢用紙寫字/亂畫, 第二時做功課就會自動自覺...
知道啦~~~


男爵府

積分: 7228


18#
發表於 10-3-22 23:13 |只看該作者
臭豬返學la...阿媽甩難, 可以四圍去...記得定時叫佢用紙寫字/亂畫, 第二時做功課就會自動自覺...


珍珠宮

積分: 32310

牛年勳章 醒目開學勳章


17#
發表於 10-3-22 23:12 |只看該作者
原帖由 洛婷 於 10-3-22 23:11 發表





到時大把時間 , 驚你去街去到厭
因為一出街又要洗錢
咁又未必會洗錢既~~~


水晶宮

積分: 58741

2018復活節勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


16#
發表於 10-3-22 23:11 |只看該作者
原帖由 小傻b 於 10-3-22 23:09 發表
屋企附近冇呀~~~不過我第一時間就係想去戲院睇戲~~~因為生完臭豬到而家都未去過戲院睇戲啦~~~





到時大把時間 , 驚你去街去到厭
因為一出街又要洗錢


珍珠宮

積分: 32310

牛年勳章 醒目開學勳章


15#
發表於 10-3-22 23:10 |只看該作者
原帖由 sonic04 於 10-3-22 23:07 發表
兔仔的學校可以6點前接

但因為返工...

始終都要搵人找接
我個女間放4點半~~~不過如果唔得閒接可以6點先接~~~但6點-7點就要比錢~~~

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo