婆媳關係

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1235


1#
發表於 10-6-28 13:48 |只看該作者
之前,99唔識我係寶,成日同我斤斤計較。
依家,佢個女,即係我個姑仔生完之後,佢就真係現眼報。

果陣時我一放工,bb都唔敢抱就立即去廚房幫手,佢唔覺得係「好」,而係「應份」仲黑起塊面嫌我唔好。依家個女同女婿一返去就關上房門,困自己在房等夠鐘開飯。

話我食飯後洗碗係新抱的責任,依家佢個女一食完飯拿拿聲走人。

話我俾錢請鐘點仲話我計過度過唔捨得洗錢,家用四千蚊俾佢都唔夠多....佢個女連鐘點都唔請俾佢,要佢一腳踢,仲要62負責放工買餸煮飯.....

我就算放假,都會搵埋6299食飯,佢去就去,唔去都叫做我地有請過。佢依家個女,只係識得三人世界,兩老幫你湊仔無買餸,原本打算大家一齊出街食,點知一句「三人世界」就掉低老人家。叫兩老自己攪掂............這一天,剛巧我行過商場,見到孤單勁哭的99,99乜都無講,抺一抺眼淚就請我食飯,我識做地立即叫工人帶bb出來見99,佢個女咁不孝,係我後來睇佢個女的fb睇到的。

99呀99,一年前你唔識我係寶,依家乜都返唔到轉頭。佢無可能再搵返以前的孝順晚輩,我無可能為左同情而忘記她對我母親的不專重。

她的情況,才是真真正正的苦。

有時候,我會問,我到哪個時候,就應該拋低以前的種種,盡回我應有的孝道呢?


男爵府

積分: 5306


29#
發表於 10-7-7 17:30 |只看該作者
原帖由 三順 於 10-6-28 15:25 發表

我都係咁話,個女對佢點唔好,佢地只會「男女男」果刻,我99都係咁,個女點做都可以原諒,新抱就唔得。


其實都正常ar...我地自己同阿媽鬧完交, 對佢唔好, 第2日就無事la...如果同99鬧, 嬲一世ar....


別墅

積分: 748


28#
發表於 10-7-7 01:23 |只看該作者
家陣我99就慘啦, 得衫姑9同佢住, 以前有我幫手做家務, 但我已經搬走咗, 家陣唔知佢兩個生活有幾精彩
我衫姑9一直都當正自己係太皇太后--->我仲同住時皇太后係99
當我哋臨搬走前, 兩公婆都好齊心咁同99講咗句好自為知啦, 99都心照架啦
唔同住都知佢哋有發生過事, 因為衫姑9除咗會嘈99之外, 仲好鍾意打俾戴姑9, 要戴姑9話番99
話說有次99貪平買咗d cheap廁紙, 衫姑9鬧完之後, 仲打電話叫戴姑9話99
哼, 我唔會同情99, 因為當我陀仔嗰陣佢唔幫我, 仲覺得我返工係嘆, 放工返到嚟要做家務, 等佢知無做阿四服侍佢係幾辛苦啦


大宅

積分: 2712


27#
發表於 10-7-6 22:29 |只看該作者
原帖由 petunia 於 10-7-6 09:26 發表
扮睇唔到都無用,昨晚我回家時,又俾我見到姑仔。

同住一幢大廈,只是樓層不同,電梯不同。

晚上10點半,我剛入大堂,見到前面入緊電梯係姑仔同埋99。

自己都做人阿媽啦,返屋企都唔識?仲要阿媽接送?

自己三十歲人竟然怕黑!99已經 ...


你姑仔係咪好索架呢????


大宅

積分: 1235


26#
發表於 10-7-6 09:26 |只看該作者
扮睇唔到都無用,昨晚我回家時,又俾我見到姑仔。

同住一幢大廈,只是樓層不同,電梯不同。

晚上10點半,我剛入大堂,見到前面入緊電梯係姑仔同埋99。

自己都做人阿媽啦,返屋企都唔識?仲要阿媽接送?

自己三十歲人竟然怕黑!99已經58歲了,竟然還好意思叫阿媽接返屋企!


大宅

積分: 2712


25#
發表於 10-7-4 12:10 |只看該作者
哈....我老公最近因為佢個妹點到亞媽陀陀令嬲到佢死

同亞媽老豆講唔會同個妹同場出現,仲同我哋個女話冇乜嘢唔好叫姑姐過嚟,唔係"有佢冇我"......呵呵,呢次我姑仔玩大咗,睇佢點收科~ (最好就係我有排唔駛見條旦散)
:;pppp:


男爵府

積分: 7499


24#
發表於 10-6-29 12:58 |只看該作者
我都覺得樓主做得好好, 維持依家的關係係最理想的!


禁止發言

積分: 16954


23#
發表於 10-6-29 12:49 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1911


22#
發表於 10-6-29 02:54 |只看該作者
原帖由 三順 於 10-6-28 15:25 發表

我都係咁話,個女對佢點唔好,佢地只會「男女男」果刻,我99都係咁,個女點做都可以原諒,新抱就唔得。


me 2,
佢有事才會call我, 等我同佢去解決

原帖由 iluvmeeself 於 10-6-28 15:14 發表
比著我...唔會 "特別' 對佢好 d .

做返自己平時會做既就算 ....


agree,

我家發生左大事, 99對我地都唔會有太大的改變, 只係知道果一刻有dd唔同.


伯爵府

積分: 18980


21#
發表於 10-6-28 23:36 |只看該作者
ME 2
原帖由 minisukiyaki 於 10-6-28 15:12 發表
d 9962吾會同自己個女計較咁多ga


大宅

積分: 1413


20#
發表於 10-6-28 23:19 |只看該作者
我係樓主,就只會對佢客客氣氣,你99有今日係佢自己law黎,關人咩事。

我對我99都係咁,當初你對我咁衰,我洗咩對你咁好,客客氣氣唔洗自己C6為難己經好比面啦。 
 


子爵府

積分: 13095

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


19#
發表於 10-6-28 23:14 |只看該作者
原帖由 Charlotte_mom 於 10-6-28 23:09 發表
agree
好多野, 發生左就係發生左, 唔係我特別記仇, 係俾人hurt得太深, 好難忘記(我都有阿媽生我都有感覺架)


agree x 100000000000000000000000
吾好話我黑心, 老人家既野, 好多時係自己吾識惜福, 到最後, 自己攞黎慘, 無人幫到佢


已刪除用户

積分: 225652

畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


18#
發表於 10-6-28 23:13 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


已刪除用户

積分: 225652

畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


17#
發表於 10-6-28 23:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2712


16#
發表於 10-6-28 19:21 |只看該作者
嘩.....乜d姑仔都係咁衰格???(我都係做人姑仔,但係我又要呵埋我亞媽.....)

同我姑仔一樣,又係想掉低對仔女俾個老人家睇.....六十幾歲人點睇?不如你索性話想攞佢條老命算啦......呢個世界係會有因果架,點解d人會唔驚嘅?


大宅

積分: 3786


15#
發表於 10-6-28 18:00 |只看該作者
同一件事, 奶奶對新抱就日呻夜呻, 但對自己個女, 一句怨言都唔會講.
樓主, 你千祈唔好心軟去理姑仔個女, 就算奶奶幾慘都好, 精神上支持吓就得啦, 你一插手, 是非就無日無之.
至於奶奶, 你盡本分就好啦, 唔係要你記仇, 而係江山易改本性難移, 一旦你姑仔對番你奶奶好, 你好容易又變番"壞新抱".


子爵府

積分: 10245


14#
發表於 10-6-28 17:57 |只看該作者
順其自然千萬別加意見!


侯爵府

積分: 20620


13#
發表於 10-6-28 17:47 |只看該作者
如果奶奶以前對自已勁衰,到今時今日先知後悔呢,我係返吾到轉頭,要對佢好好,我做吾到,只會對佢客客氣氣囉,已經仁至以盡架喇。

[ 本帖最後由 hellomag 於 10-6-28 17:49 編輯 ]


珍珠宮

積分: 48692

好媽媽勳章


12#
發表於 10-6-28 16:23 |只看該作者
原帖由 minisukiyaki 於 10-6-28 15:12 發表
d 9962吾會同自己個女計較咁多ga


同意,

奶奶應該只係嬲一陣, 過左氣, 就繼續甘心情願去做牛做馬, 唔會和自己個女斤斤計較.


已刪除用户

積分: 225652

畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


11#
發表於 10-6-28 16:11 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo