婆媳關係

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1235


1#
發表於 10-6-28 13:48 |只看該作者
之前,99唔識我係寶,成日同我斤斤計較。
依家,佢個女,即係我個姑仔生完之後,佢就真係現眼報。

果陣時我一放工,bb都唔敢抱就立即去廚房幫手,佢唔覺得係「好」,而係「應份」仲黑起塊面嫌我唔好。依家個女同女婿一返去就關上房門,困自己在房等夠鐘開飯。

話我食飯後洗碗係新抱的責任,依家佢個女一食完飯拿拿聲走人。

話我俾錢請鐘點仲話我計過度過唔捨得洗錢,家用四千蚊俾佢都唔夠多....佢個女連鐘點都唔請俾佢,要佢一腳踢,仲要62負責放工買餸煮飯.....

我就算放假,都會搵埋6299食飯,佢去就去,唔去都叫做我地有請過。佢依家個女,只係識得三人世界,兩老幫你湊仔無買餸,原本打算大家一齊出街食,點知一句「三人世界」就掉低老人家。叫兩老自己攪掂............這一天,剛巧我行過商場,見到孤單勁哭的99,99乜都無講,抺一抺眼淚就請我食飯,我識做地立即叫工人帶bb出來見99,佢個女咁不孝,係我後來睇佢個女的fb睇到的。

99呀99,一年前你唔識我係寶,依家乜都返唔到轉頭。佢無可能再搵返以前的孝順晚輩,我無可能為左同情而忘記她對我母親的不專重。

她的情況,才是真真正正的苦。

有時候,我會問,我到哪個時候,就應該拋低以前的種種,盡回我應有的孝道呢?


禁止發言

積分: 16954


2#
發表於 10-6-28 14:07 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


彩鑽殿

積分: 609968

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第四回 最關心BB問題熱投勳章 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 HiPP勳章(1)


3#
發表於 10-6-28 14:08 |只看該作者
係你99自己走寶姐


翡翠宮

積分: 97287


4#
發表於 10-6-28 14:11 |只看該作者
你已經做得好好。一切順其自然罷。

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lilypie.com/pic/2010/02/26/jFSJ.jpg" width="100" height="80" border="0" alt="Lilypie - Personal picture" /><img src="http://lb4f.lilypie.com/eb6op8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Fourth Birthday tickers" /></a>


大宅

積分: 2481


5#
發表於 10-6-28 14:51 |只看該作者
如果我是你我會放低 你99應該知道了 人都會有行錯 佢宜家都老了 當為自己積下福 你大人有大諒原諒佢 我覺得人可以放低所謂唔開心既野係最幸福的


別墅

積分: 738


6#
發表於 10-6-28 15:12 |只看該作者
d 9962吾會同自己個女計較咁多ga


子爵府

積分: 11657


7#
發表於 10-6-28 15:14 |只看該作者
比著我...唔會 "特別' 對佢好 d .

做返自己平時會做既就算 ....


大宅

積分: 3828


8#
發表於 10-6-28 15:22 |只看該作者
你又想心軟
唔好拿 a 上身

個b終於都唔比育嬰院湊,一早都估倒係叫2老湊, 你姑仔咁識慳.

2老自願湊b, 理得佢.


水晶宮

積分: 55562

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


9#
發表於 10-6-28 15:25 |只看該作者
原帖由 minisukiyaki 於 10-6-28 15:12 發表
d 9962吾會同自己個女計較咁多ga

我都係咁話,個女對佢點唔好,佢地只會「男女男」果刻,我99都係咁,個女點做都可以原諒,新抱就唔得。


大宅

積分: 3341

好媽媽勳章 醒目開學勳章


10#
發表於 10-6-28 16:00 |只看該作者
原帖由 iluvmeeself 於 10-6-28 15:14 發表
比著我...唔會 "特別' 對佢好 d .

做返自己平時會做既就算 ....




對, 個女點唔啱都係佢個女, 唔通你 99 會同佢脫離母女關係咩, 我覺得 "平常心", 唔會對佢特別好, 或者特別差, 做番新抱嘅本份......


已刪除用户

積分: 225652

畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


11#
發表於 10-6-28 16:11 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 48690

好媽媽勳章


12#
發表於 10-6-28 16:23 |只看該作者
原帖由 minisukiyaki 於 10-6-28 15:12 發表
d 9962吾會同自己個女計較咁多ga


同意,

奶奶應該只係嬲一陣, 過左氣, 就繼續甘心情願去做牛做馬, 唔會和自己個女斤斤計較.


侯爵府

積分: 20620


13#
發表於 10-6-28 17:47 |只看該作者
如果奶奶以前對自已勁衰,到今時今日先知後悔呢,我係返吾到轉頭,要對佢好好,我做吾到,只會對佢客客氣氣囉,已經仁至以盡架喇。

[ 本帖最後由 hellomag 於 10-6-28 17:49 編輯 ]


子爵府

積分: 10245


14#
發表於 10-6-28 17:57 |只看該作者
順其自然千萬別加意見!


大宅

積分: 3786


15#
發表於 10-6-28 18:00 |只看該作者
同一件事, 奶奶對新抱就日呻夜呻, 但對自己個女, 一句怨言都唔會講.
樓主, 你千祈唔好心軟去理姑仔個女, 就算奶奶幾慘都好, 精神上支持吓就得啦, 你一插手, 是非就無日無之.
至於奶奶, 你盡本分就好啦, 唔係要你記仇, 而係江山易改本性難移, 一旦你姑仔對番你奶奶好, 你好容易又變番"壞新抱".


大宅

積分: 2712


16#
發表於 10-6-28 19:21 |只看該作者
嘩.....乜d姑仔都係咁衰格???(我都係做人姑仔,但係我又要呵埋我亞媽.....)

同我姑仔一樣,又係想掉低對仔女俾個老人家睇.....六十幾歲人點睇?不如你索性話想攞佢條老命算啦......呢個世界係會有因果架,點解d人會唔驚嘅?


已刪除用户

積分: 225652

畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


17#
發表於 10-6-28 23:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


已刪除用户

積分: 225652

畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


18#
發表於 10-6-28 23:13 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13095

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


19#
發表於 10-6-28 23:14 |只看該作者
原帖由 Charlotte_mom 於 10-6-28 23:09 發表
agree
好多野, 發生左就係發生左, 唔係我特別記仇, 係俾人hurt得太深, 好難忘記(我都有阿媽生我都有感覺架)


agree x 100000000000000000000000
吾好話我黑心, 老人家既野, 好多時係自己吾識惜福, 到最後, 自己攞黎慘, 無人幫到佢


大宅

積分: 1413


20#
發表於 10-6-28 23:19 |只看該作者
我係樓主,就只會對佢客客氣氣,你99有今日係佢自己law黎,關人咩事。

我對我99都係咁,當初你對我咁衰,我洗咩對你咁好,客客氣氣唔洗自己C6為難己經好比面啦。 
 

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo