母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 7468

畀面勳章


1#
發表於 10-7-25 00:05 |只看該作者
妹妹是全人奶B,未食飯仔之前,便便都是一天多次,軟身的,自從食飯仔後,便便少了,但都會一天一次,屙得都不算辛苦,不過這幾天她要很用力屙,只屙出一粒波子大的便便,一天要屙很多次,谷到面紅,人又"猛爭"屁股都紅了,有什麼方法可以通便?

[ 本帖最後由 ConnieChung 於 10-7-25 00:06 編輯 ]
妹妹於09年11月25日出世啦!

軒軒做哥哥啦!生生性性啦!


大宅

積分: 2386

好媽媽勳章


2#
發表於 10-7-27 13:41 |只看該作者
呢D應該唔算便秘
BB腸胃開始要適應人奶以外嘅食物...係轉變過程...你再觀察下喇~~
平時俾多D水&生果茸BB食喇...

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo