二手市場

跳至

首頁

尾頁
   0


民房

積分: 86


1#
發表於 10-7-26 02:24 |只看該作者
呢個人呃你寄左coupon比佢....
之後ヌ扮入左數....
但其實根本冇入....
死口5認....仲話人....
bk ma ma小心此人....
假設佢比5到入數紙...
我又有佢資料...
我係米可以報警"~?
bcz佢5係第1 st lo...
really好嬲


男爵府

積分: 6775

醒目開學勳章 畀面勳章


51#
發表於 10-7-31 11:00 |只看該作者
我之前都見過有個媽媽收購藥房用的COUPON, 都係大6人, 佢有3個A/C(起馬), 但一PM你就比個TEL no., 你一打去就係講唔五的廣東話, 果3個A/C PM你的電話都係同一個~ 佢都係住藍田的, 我第一次賣野比佢都好快收到入數, 之後就要吹佢, 又話而家落街入, 要我寄咗完, 但果日我寫好信封貼埋郵票都未收到, 我見過了收信時間咪第二日寄囉! 點知第二日都未入數! 我唔買比佢, 佢又用另一個A/C PM我喎!~


男爵府

積分: 5580


50#
發表於 10-7-31 10:53 |只看該作者
我好好彩,收到$200,由23/7糾纏到
28/7晚終於收到錢,從未試過咁痳煩!


大宅

積分: 4967


49#
發表於 10-7-29 10:08 |只看該作者
bktcc版主今次真係好醒目呀 巧開心 應一早block晒佢d post la...


大宅

積分: 3439

好媽媽勳章


48#
發表於 10-7-29 09:57 |只看該作者
嘩!原來佢有兩個ID架? 好彩呢度有一醒目既BK MAMA識穿左佢....之前佢有PM我話用BB用品換奶粉COUPON,我打完俾佢之後,佢話轉頭覆電話.....最後都係冇覆.....


大宅

積分: 3280


47#
發表於 10-7-29 09:51 |只看該作者
我都剛剛同哩個人"交過手",條友係咁反口又還價,side我時間,我都費事賣畀佢,執返身彩...


原帖由 cymc7135 於 10-7-29 04:38 發表
嘩....你呢個人都好識講大話ga bo...
係你1直話入左...."
之後我出post話報警你先至話check銀行話atm過數失敗,,叫我比2rd 個a/c 你.....你至ok
唔say 報警你仲死口話過左~!
講真atm過數過5到ge都會出張紙話失敗la
& ...


男爵府

積分: 5654


46#
發表於 10-7-29 09:49 |只看該作者
真係化人心醒


超級版主

積分: 84853

超級版主


45#
發表於 10-7-29 09:41 |只看該作者
Wuchunqin = tata8727

1.帳戶使用:
本版只能使用一個固定戶口張貼文章或回覆(如發現使用分身戶口,可被封鎖所有帳戶)


民房

積分: 86


44#
發表於 10-7-29 04:38 |只看該作者
嘩....你呢個人都好識講大話ga bo...
係你1直話入左...."
之後我出post話報警你先至話check銀行話atm過數失敗,,叫我比2rd 個a/c 你.....你至ok
唔say 報警你仲死口話過左~!
講真atm過數過5到ge都會出張紙話失敗la
&我問你入數時個a/c 嘅户口持有人姓セ名セ...你都答5到...
可想而知你有冇過la~!!
我之前賣惠氏4時大大隻字寫名$250
之後你再入數又話貴又セ...只可比$200我都算
你仲好意思係度9 up 廿四~!!
你呢種人really冇葯可救~!@@"
你再咁落去....遲早1日"賴野"
小心比香港政府遣返反大陸~!!
原帖由 Wuchunqin 於 10-7-28 00:26 發表


你自己提供的a/c有問題, 593 ****8567我用個個銀行都過唔到, 我打電話話你知之後, 你話你漏著係前面的012
甘我已經係20/7入數$250(買你惠3買一送一), 之後我見到你的post賣惠3買一送一, 先知你係寄#4俾我, 但我明 ...


禁止發言

積分: 1462

好媽媽勳章


43#
發表於 10-7-28 00:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4967


42#
發表於 10-7-27 12:16 |只看該作者
我一早都係咁諗...但唔識查ip add, 但如係"藍田"地點既...各位都要特別小心...


大宅

積分: 2588

畀面勳章


41#
發表於 10-7-27 12:14 |只看該作者
我估佢開咗幾個USER NAME. 大家要留意下.


原帖由 MAYANGUSPO 於 10-7-27 11:59 發表
大家要嚴正tick除此人, 真係不知所謂...簡直係BK既毒血... 遲粒幾鐘仲要冇反應??? 呀joey媽您真係極度有耐性...絕對有品
:weapon:


大宅

積分: 4967


40#
發表於 10-7-27 11:59 |只看該作者
大家要嚴正tick除此人, 真係不知所謂...簡直係BK既毒血... 遲粒幾鐘仲要冇反應??? 呀joey媽您真係極度有耐性...絕對有品


大宅

積分: 2163

wyeth冷知識勳章 畀面勳章


39#
發表於 10-7-27 00:23 |只看該作者
up


男爵府

積分: 6206

好媽媽勳章 環保接龍勳章


38#
發表於 10-7-26 23:36 |只看該作者
:;pppp: :;pppp: :;pppp:


男爵府

積分: 5538


37#
發表於 10-7-26 23:17 |只看該作者
]http://www.baby-kingdom.com/static/image/smiley/comcom/30.gif[/img]


公爵府

積分: 27490

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


36#
發表於 10-7-26 22:42 |只看該作者
原帖由 先先妈咪 於 10-7-26 20:45 發表
注意注意:她的ID系WUCHUNQIN.估計系大6人,名字大約叫:吳春琴(芹),諧音系——唔蠢禽,哈哈,大家估下點解O甘多人上她當。



別墅

積分: 701


35#
發表於 10-7-26 20:45 |只看該作者
注意注意:她的ID系WUCHUNQIN.估計系大6人,名字大約叫:吳春琴(芹),諧音系——唔蠢禽,哈哈,大家估下點解O甘多人上她當。


男爵府

積分: 8045


34#
發表於 10-7-26 19:56 |只看該作者
UP


男爵府

積分: 5538


33#
發表於 10-7-26 19:43 |只看該作者
點解會有d咁ge人架!
post就識post!
應承人就識甩底
開左個價到交易又另一個價
做埋d損人又不利己為乜呢?
到呢個時候都仲要咁做!
唔通想博臭名遠播!
睇死我地無辦法去追究!
就呃得就呃!鬧佢又點?
佢又唔痛又唔會知衰!
BK係咪要禁止呢班人黎搞事!

[ 本帖最後由 beebee@_@ 於 10-7-26 19:54 編輯 ]
]http://www.baby-kingdom.com/static/image/smiley/comcom/30.gif[/img]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo