二手市場

跳至

首頁

尾頁
   0


民房

積分: 86


1#
發表於 10-7-26 02:24 |只看該作者
呢個人呃你寄左coupon比佢....
之後ヌ扮入左數....
但其實根本冇入....
死口5認....仲話人....
bk ma ma小心此人....
假設佢比5到入數紙...
我又有佢資料...
我係米可以報警"~?
bcz佢5係第1 st lo...
really好嬲


公爵府

積分: 29915

認識瑞士牛牛第三回


2#
發表於 10-7-26 02:30 |只看該作者
如果佢被唔到証明你,
我都建議你去報警 ~~以家實左太多伊d 人啦


民房

積分: 86


3#
發表於 10-7-26 02:36 |只看該作者
係wo....
最重要呢個人係今次え後我先知
佢本身信用超差lo~
原帖由 ching070707 於 10-7-26 02:30 發表
如果佢被唔到証明你,
我都建議你去報警 ~~以家實左太多伊d 人啦


水晶宮

積分: 63416

2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 我的育兒心得勳章 hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


4#
發表於 10-7-26 02:42 |只看該作者
但佢之前徵COUPON唔係面交的嗎??

~ 神的恩典夠我用~
~用流淚撒種的 必歡呼收割~


公爵府

積分: 29915

認識瑞士牛牛第三回


5#
發表於 10-7-26 02:46 |只看該作者
??佢本身 信用差 ??如果你知,又同佢買 ??


原帖由 cymc7135 於 10-7-26 02:36 發表
係wo....
最重要呢個人係今次え後我先知
佢本身信用超差lo~


民房

積分: 86


6#
發表於 10-7-26 03:15 |只看該作者
佢冇同我say ar~=="
just叫我寄掛"
原帖由 lailaiha 於 10-7-26 02:42 發表
但佢之前徵COUPON唔係面交的嗎??


民房

積分: 86


7#
發表於 10-7-26 03:23 |只看該作者
寄左比佢之后...再睇人地ge新post先知=="
一早知就5會咁白痴~
原帖由 ching070707 於 10-7-26 02:46 發表
??佢本身 信用差 ??如果你知,又同佢買 ??


水晶宮

積分: 63416

2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 我的育兒心得勳章 hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


8#
發表於 10-7-26 10:04 |只看該作者
其實有冇人係用$250/200 呢個最初價同佢交收到??
~ 神的恩典夠我用~
~用流淚撒種的 必歡呼收割~


男爵府

積分: 5139


9#
發表於 10-7-26 10:36 |只看該作者
有呀! 我最初用呢個價同佢交易過2次,
但在第2次, 明明講好咗個價, 到最後又反口降價, 如果唔係就唔要啦! 仲話好煩????????????

原帖由 lailaiha 於 10-7-26 10:04 發表
其實有冇人係用$250/200 呢個最初價同佢交收到??


大宅

積分: 3181

認識瑞士牛牛第一回 BK Milk勳章


10#
發表於 10-7-26 10:44 |只看該作者
我同佢交收過幾次, 佢都會入錢架喎...
其實佢點呃你呀?
不過我上次同佢交收, 打好多次比佢都無人聽,
面交都幾麻煩...最好叫佢入左數你先寄比佢囉!

原帖由 tiffanyny10 於 10-7-26 10:36 發表
有呀! 我最初用呢個價同佢交易過2次,
但在第2次, 明明講好咗個價, 到最後又反口降價, 如果唔係就唔要啦! 仲話好煩????????????


禁止訪問

積分: 3003

好媽媽勳章 畀面勳章


11#
發表於 10-7-26 10:59 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5139


12#
發表於 10-7-26 11:07 |只看該作者
我都係等佢入數後先寄!
但我覺得明明大家講好哂個價, 唔應該到最後又反口LOR!!

原帖由 rayrace 於 10-7-26 10:44 發表
我同佢交收過幾次, 佢都會入錢架喎...
其實佢點呃你呀?
不過我上次同佢交收, 打好多次比佢都無人聽,
面交都幾麻煩...最好叫佢入左數你先寄比佢囉!

...


大宅

積分: 3181

認識瑞士牛牛第一回 BK Milk勳章


13#
發表於 10-7-26 11:17 |只看該作者
我同你一樣, 最初佢話$210買, 有人問我$160我都無賣比人, 但後尾佢有幾日又唔覆我, 最後話$100先買...
我都好嬲架...
但鬼叫越來越多coupon向呢度賣咩...
我見再唔賣, 可能再壓價壓得勁, 所以$100都賣了!!

原帖由 tiffanyny10 於 10-7-26 11:07 發表
我都係等佢入數後先寄!
但我覺得明明大家講好哂個價, 唔應該到最後又反口LOR!!


大宅

積分: 3412

好媽媽勳章


14#
發表於 10-7-26 11:18 |只看該作者
我同佢成功交收過呀!事緣本身電聯約面交,但夾唔到地方,之後我話郵寄,佢話好,仲當晚過數,之後佢pm我要我寄掛號,我拒絕我話過返錢比佢唔賣,點知佢又話就我地點面交!嗰日我仲差d遲到返工,因為佢話上錯地鐵,又話落錯站,激死我!


禁止發言

積分: 27


15#
發表於 10-7-26 11:23 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 33609

認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 冬日勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 陪月勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


16#
發表於 10-7-26 11:25 |只看該作者


大宅

積分: 4967


17#
發表於 10-7-26 13:11 |只看該作者
今朝睇左呢個post已心打個突 因就係由星期五等佢入數到而家, 因已courier張coupon俾朋友一齊代寄掛號, 皆因佢已應承會入數, 但足足3日, 冇電話冇入數冇pm, 直到今朝再pm佢, 見佢睇左都冇覆, 我再pm佢第2次先話$120就要!!! 因之前傾好話$150...係咪經典呀??? 其實唔要都唔緊要, 但係咪應早d call我唔要呢?? 因電話已留...直到而家先明白大家既怒氣...但幸好冇金錢上既損失


大宅

積分: 1835


18#
發表於 10-7-26 13:14 |只看該作者
依d真係賤人..無心買..就唔好玩人地啦..


大宅

積分: 4967


19#
發表於 10-7-26 13:14 |只看該作者
原帖由 rayrace 於 10-7-26 11:17 發表
我同你一樣, 最初佢話$210買, 有人問我$160我都無賣比人, 但後尾佢有幾日又唔覆我, 最後話$100先買...
我都好嬲架...
但鬼叫越來越多coupon向呢度賣咩...
我見再唔賣, 可能再壓價壓得勁, 所以$100都賣了!!

...


同您交個朋友先...同是天涯輪落人...


男爵府

積分: 5139


20#
發表於 10-7-26 13:33 |只看該作者
你係賣#3 OR #4比佢?? $100賣咗比佢??

原帖由 rayrace 於 10-7-26 11:17 發表
我同你一樣, 最初佢話$210買, 有人問我$160我都無賣比人, 但後尾佢有幾日又唔覆我, 最後話$100先買...
我都好嬲架...
但鬼叫越來越多coupon向呢度賣咩...
我見再唔賣, 可能再壓價壓得勁, 所以$100都賣了!!

...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo