婆媳關係

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 255


1#
發表於 10-9-3 13:55 |只看該作者
我放完產假bb 就由我62揍,我放工番到去都已經7點幾,我番到去bb食完奶奶,咁我都已經食飯了.到我99番來幫bb bath完後之前都會比番bb我,但係呢個星期佢地都係等bb 訓左之後先比番個bb我,咁我更係好唔開心,因為一早7點,佢地已經將我個bb 抱左出去,而夜晚成9點幾或者10點幾先抱番佢入房訓,我平日對住bb的時間直頭係得幾個%...................如果我無得抱bb的時候我都唔想係聽,我咪係房囉,我發我自己脾氣........因為我覺得點解我番到屋企都唔比番bb我揍,我哭左出來亦有同c6講...........好似我同bb玩緊,我99會過核同bb傾計跟住就話你點解唔用媽咪傾計呀死都要望住我呀,你講緊野bb緊係望住你啦,到我抱佢訓的時間,我99就話比佢抱叫我bath先.............

我c6就話我一食完飯就番入房話我成日黑口黑面,我心諗我係出面見到佢地成日抱住我個bb我都無份抱我會開心咩咁我咪入房囉
而我因為揍b的問題哭就話,點解針對佢屋企人.......問我想點.............
其實我都係想自己放工揍番個bb.........因為我做野已經錯過了佢成長的時間了,但係我娘家雖要我養所以我不得不做野.............我真係有錯嗎???我想我自己放工揍番bb係錯嗎????好唔開心.........


子爵府

積分: 13202

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章 HiPP勳章(1) 好媽媽勳章


8#
發表於 10-9-4 14:51 |只看該作者
不妨爭取返自己同BB沖涼啦!
沖唔沖完涼先抱BB我就覺得唔駛咁執著
有時放工返屋企都食飯啦, 好難即刻沖. 要忍住咁耐唔抱BB, 好辛苦啫...
我B仔10月4日出世. 3.78KG
18MTH 15KG,84.5CM
13MTH 13KG,82.5CM
10MTH 12.42KG(連衫)
6MTH 10.08KG,72.5CM
5MTH 9.8KG(連衫)
4MTH 8.73KG,68CM
3.5MTH 8.98KG(連衫)
3MTH 8.4KG(連衫)
2MTH 6.9KG,61.5CM
1MTH 5.2KG


公爵府

積分: 28938

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


7#
發表於 10-9-3 16:46 |只看該作者
樓主,老人家好多時都係好心想做壞事,其實你6299都係怕你返工辛苦,返到屋企又要湊bb,怕你涯壞
佢地又冇比說話你聽又冇同bb講媽媽(你)壞話,甘就証明佢係為你好啦
好多時老人家唔知我地後生既心情,佢成日都覺得甘做你為你好,
老人家要同佢講得好白佢地先明架,你開心見成同6299講你想同bb沖涼同埋多d時間陪bb,對住bb1d都唔辛苦架


大宅

積分: 3717


6#
發表於 10-9-3 16:24 |只看該作者
同意。

我6299好多d都怕我累,會幫我抱左bb出去,但若我要抱返,佢地都會即刻比返我。

你可能有d產後抑鬱,所以想埋一面。開心d啦,我會好開心6299咁錫bb,又會好開心bb帶比老人家歡樂,我常常都叫bb多d親6299,公公婆婆架!
原帖由 Edithcsm 於 10-9-3 14:54 發表
我覺得....你真係諗多左啦....
我覺得你6299都係唔想你放工返黎冇得休息先成日幫你抱住bb o者, 或者可以咁, 你下次想抱, 就直接講" BB, 媽咪好掛住你呀, 抱o下先." , 如果你講到明要抱, 你6299應該唔會say no掛.... ...

My baby girl: Samantha: 10 Oct 2009
Sammi: 15 March 2011


大宅

積分: 1492


5#
發表於 10-9-3 15:57 |只看該作者
唔好等你99幫BB沖涼, 呢個係親子活動, 留返你兩公婆做返會好D, 起碼多D時間睇下個B, 又可以順便檢查下佢身體!!

跟住順手同BB玩一陣, 暗埋佢訓覺, 你自己遲D訓, 冇所謂啦!!


大宅

積分: 1503


4#
發表於 10-9-3 15:51 |只看該作者
BB係你自己, 如果你想揍無人可以SAY NO. 不過最緊要講出黎, 唔好自己屈住屈住!!開心見成同你6299講!! 咁你返到屋企拿拿林食完飯沖埋涼MEI即刻同BB玩下LOR... 就算係暗佢訓覺都好!!


珍珠宮

積分: 49988

熱血勳章 醒目開學勳章


3#
發表於 10-9-3 14:54 |只看該作者
我覺得....你真係諗多左啦....
我覺得你6299都係唔想你放工返黎冇得休息先成日幫你抱住bb o者, 或者可以咁, 你下次想抱, 就直接講" BB, 媽咪好掛住你呀, 抱o下先." , 如果你講到明要抱, 你6299應該唔會say no掛....如果你講到明要抱都唔俾, 咁先算係刻意唔俾你抱囉...不過, (我習慣)出過街返黎, 都係沖左涼先會抱bb囉, 所以你99叫你沖左涼先都冇錯丫...下次你咪早d沖左涼先囉...
你成日收埋自己o係房, 黑口黑面, 你6299可能以為你返工辛苦唔開心咋, 咁佢地咪幫係睇住bb, 唔駛你咁辛苦囉, 你唔講, 佢地點知原來你係想揍b喎, 溝通好緊要o架, 唔講鬼知你想點, 係咪?!


禁止發言

積分: 16954


2#
發表於 10-9-3 14:52 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo