同意。
我6299好多d都怕我累,會幫我抱左bb出去,但若我要抱返,佢地都會即刻比返我。
你可能有d產後抑鬱,所以想埋一面。開心d啦,我會好開心6299咁錫bb,又會好開心bb帶比老人家歡樂,我常常都叫bb多d親6299,公公婆婆架!原帖由 Edithcsm 於 10-9-3 14:54 發表 
我覺得....你真係諗多左啦....
我覺得你6299都係唔想你放工返黎冇得休息先成日幫你抱住bb o者, 或者可以咁, 你下次想抱, 就直接講" BB, 媽咪好掛住你呀, 抱o下先." , 如果你講到明要抱, 你6299應該唔會say no掛.... ...
My baby girl: Samantha: 10 Oct 2009
Sammi: 15 March 2011