婆媳關係

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 255


1#
發表於 10-9-3 13:55 |只看該作者
我放完產假bb 就由我62揍,我放工番到去都已經7點幾,我番到去bb食完奶奶,咁我都已經食飯了.到我99番來幫bb bath完後之前都會比番bb我,但係呢個星期佢地都係等bb 訓左之後先比番個bb我,咁我更係好唔開心,因為一早7點,佢地已經將我個bb 抱左出去,而夜晚成9點幾或者10點幾先抱番佢入房訓,我平日對住bb的時間直頭係得幾個%...................如果我無得抱bb的時候我都唔想係聽,我咪係房囉,我發我自己脾氣........因為我覺得點解我番到屋企都唔比番bb我揍,我哭左出來亦有同c6講...........好似我同bb玩緊,我99會過核同bb傾計跟住就話你點解唔用媽咪傾計呀死都要望住我呀,你講緊野bb緊係望住你啦,到我抱佢訓的時間,我99就話比佢抱叫我bath先.............

我c6就話我一食完飯就番入房話我成日黑口黑面,我心諗我係出面見到佢地成日抱住我個bb我都無份抱我會開心咩咁我咪入房囉
而我因為揍b的問題哭就話,點解針對佢屋企人.......問我想點.............
其實我都係想自己放工揍番個bb.........因為我做野已經錯過了佢成長的時間了,但係我娘家雖要我養所以我不得不做野.............我真係有錯嗎???我想我自己放工揍番bb係錯嗎????好唔開心.........


禁止發言

積分: 16954


2#
發表於 10-9-3 14:52 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 49988

熱血勳章 醒目開學勳章


3#
發表於 10-9-3 14:54 |只看該作者
我覺得....你真係諗多左啦....
我覺得你6299都係唔想你放工返黎冇得休息先成日幫你抱住bb o者, 或者可以咁, 你下次想抱, 就直接講" BB, 媽咪好掛住你呀, 抱o下先." , 如果你講到明要抱, 你6299應該唔會say no掛....如果你講到明要抱都唔俾, 咁先算係刻意唔俾你抱囉...不過, (我習慣)出過街返黎, 都係沖左涼先會抱bb囉, 所以你99叫你沖左涼先都冇錯丫...下次你咪早d沖左涼先囉...
你成日收埋自己o係房, 黑口黑面, 你6299可能以為你返工辛苦唔開心咋, 咁佢地咪幫係睇住bb, 唔駛你咁辛苦囉, 你唔講, 佢地點知原來你係想揍b喎, 溝通好緊要o架, 唔講鬼知你想點, 係咪?!


大宅

積分: 1503


4#
發表於 10-9-3 15:51 |只看該作者
BB係你自己, 如果你想揍無人可以SAY NO. 不過最緊要講出黎, 唔好自己屈住屈住!!開心見成同你6299講!! 咁你返到屋企拿拿林食完飯沖埋涼MEI即刻同BB玩下LOR... 就算係暗佢訓覺都好!!


大宅

積分: 1492


5#
發表於 10-9-3 15:57 |只看該作者
唔好等你99幫BB沖涼, 呢個係親子活動, 留返你兩公婆做返會好D, 起碼多D時間睇下個B, 又可以順便檢查下佢身體!!

跟住順手同BB玩一陣, 暗埋佢訓覺, 你自己遲D訓, 冇所謂啦!!


大宅

積分: 3717


6#
發表於 10-9-3 16:24 |只看該作者
同意。

我6299好多d都怕我累,會幫我抱左bb出去,但若我要抱返,佢地都會即刻比返我。

你可能有d產後抑鬱,所以想埋一面。開心d啦,我會好開心6299咁錫bb,又會好開心bb帶比老人家歡樂,我常常都叫bb多d親6299,公公婆婆架!
原帖由 Edithcsm 於 10-9-3 14:54 發表
我覺得....你真係諗多左啦....
我覺得你6299都係唔想你放工返黎冇得休息先成日幫你抱住bb o者, 或者可以咁, 你下次想抱, 就直接講" BB, 媽咪好掛住你呀, 抱o下先." , 如果你講到明要抱, 你6299應該唔會say no掛.... ...
My baby girl: Samantha: 10 Oct 2009
Sammi: 15 March 2011


公爵府

積分: 28938

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


7#
發表於 10-9-3 16:46 |只看該作者
樓主,老人家好多時都係好心想做壞事,其實你6299都係怕你返工辛苦,返到屋企又要湊bb,怕你涯壞
佢地又冇比說話你聽又冇同bb講媽媽(你)壞話,甘就証明佢係為你好啦
好多時老人家唔知我地後生既心情,佢成日都覺得甘做你為你好,
老人家要同佢講得好白佢地先明架,你開心見成同6299講你想同bb沖涼同埋多d時間陪bb,對住bb1d都唔辛苦架


子爵府

積分: 13202

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章 HiPP勳章(1) 好媽媽勳章


8#
發表於 10-9-4 14:51 |只看該作者
不妨爭取返自己同BB沖涼啦!
沖唔沖完涼先抱BB我就覺得唔駛咁執著
有時放工返屋企都食飯啦, 好難即刻沖. 要忍住咁耐唔抱BB, 好辛苦啫...
我B仔10月4日出世. 3.78KG
18MTH 15KG,84.5CM
13MTH 13KG,82.5CM
10MTH 12.42KG(連衫)
6MTH 10.08KG,72.5CM
5MTH 9.8KG(連衫)
4MTH 8.73KG,68CM
3.5MTH 8.98KG(連衫)
3MTH 8.4KG(連衫)
2MTH 6.9KG,61.5CM
1MTH 5.2KG

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo