peg peg
唔該晒你既回覆呀, 起碼知道真係有人籌唔夠錢,
係黎唔到既, 但係唔知佢要上咩野堂?
我知菲姐無training school, 所以要上3日家政堂,
跟住考試, pass 左先可以黎, 有比黑錢實pass,
agent 又話唔係上呢個堂, 真係唔知咩野堂勒?
原帖由 Peg_Peg 於 10-9-10 17:27 發表 
我新工人姐姐, 都係比預定時間遲咗一星期; 本應 11/8機, 點知 07/8 agent call 我話佢係菲國籌唔到 agent 費, 叫我比多一星期佢, 當時好擔心, 問佢如果再籌唔到呢, 佢話我地可能要再chose 過. 好彩佢最後都籌到.. ...
喜樂的心,便是良藥;
優傷的靈,使骨乾枯. (箴 17:22)