論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3018


1#
發表於 10-9-9 16:29 |只看該作者
7月中簽左海外菲姐,
20/8已批VISA, 話30/8到,
點知話佢唔夠錢, 比d時間佢揍錢, 但一定會黎,
要6/9到, 點知又話錢就揍夠, 但文件辦唔切,
要 10/9到, 點知又話文件就辦齊, 但差考試,
要 14/9到, 13/9 先考試,
睇佢 14 號都係黎唔到架啦, agent 上個月,
已講過姐姐上左3日堂, 考左試,
今次係考第2個試喎, 乜有咁多試考既咩?
定係我比 agent 玩緊?? 請指教, thanks!

[ 本帖最後由 熹曈媽咪 於 10-9-10 09:41 編輯 ]
喜樂的心,便是良藥;
優傷的靈,使骨乾枯. (箴 17:22)


大宅

積分: 3018


2#
發表於 10-9-10 09:37 |只看該作者
會唔會等左1個月, 又話黎唔到?
好唔好叫佢介紹第2個?
但係都要等2個月喎.........
喜樂的心,便是良藥;
優傷的靈,使骨乾枯. (箴 17:22)


伯爵府

積分: 18726

好媽媽勳章


3#
發表於 10-9-10 09:55 |只看該作者
我果間都係咁啊! 拖完又拖, 依家唔止d妹質數比以前差, d agent 服務又係差, 依家仲話要我接阿妹時, 幫佢俾住$358 commission fee 喎! ???


大宅

積分: 3018


4#
發表於 10-9-10 10:53 |只看該作者
請問個$358 commission fee 係咩黎?
係咪Agent 收姐姐既, 但而家要你幫佢比住先?


原帖由 maywei 於 10-9-10 09:55 發表
我果間都係咁啊! 拖完又拖, 依家唔止d妹質數比以前差, d agent 服務又係差, 依家仲話要我接阿妹時, 幫佢俾住$358 commission fee 喎! ???

喜樂的心,便是良藥;
優傷的靈,使骨乾枯. (箴 17:22)


伯爵府

積分: 18726

好媽媽勳章


5#
發表於 10-9-10 11:33 |只看該作者
原帖由 熹曈媽咪 於 10-9-10 10:53 發表
請問個$358 commission fee 係咩黎?
係咪Agent 收姐姐既, 但而家要你幫佢比住先?
係呀! agent 話叫我代佢先俾喎, 之後出糧可以扣返, 咁點解唔可以 agent 代俾先, 出糧俾番agent, 今次都係第一次咁做咋!


複式洋房

積分: 183


6#
發表於 10-9-10 11:41 |只看該作者
你個情況同我好似呀, 可唔可以PM我係邊間AGENT呀?
我當時4月底CFM左工人開始辦手續, 本來話8月初黎到, 或者可以再早D, 點知最後好似你咁樣俾AGENT用唔同藉口拖, 最後雖然佢黎到, 但做左十幾日就搵藉口返老家. 雖然最後唔洗俾人工佢, 但都蝕左張機票錢同搞亂晒我的安排.

我個仲離譜的係佢自己未籌夠錢過黎, HK AGENT 特別俾佢係HK 借財仔, 不過係hk agent做擔保. 宜家個工人走左, 咁agent自己就麻煩喇. 所以我勸你, agent要你出住錢, 千其唔好俾, 話係佢人工度扣喎, 到時工人同agent唔認數你就蝕底晒喇. 多與少都係咁話.


原帖由 熹曈媽咪 於 10-9-9 16:29 發表
7月中簽左海外菲姐,
20/8已批VISA, 話30/8到,
點知話佢唔夠錢, 比d時間佢揍錢, 但一定會黎,
要6/9到, 點知又話錢就揍夠, 但文件辦唔切,
要 10/9到, 點知又話文件就辦齊, 但差考試,
要 14/9到, 13/9 先考試,
睇佢 1 ...


珍珠宮

積分: 39399

2024年龍年勳章 2018復活節勳章 熱血勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


7#
發表於 10-9-10 16:11 |只看該作者
原帖由 熹曈媽咪 於 10-9-10 10:53 發表
請問個$358 commission fee 係咩黎?
係咪Agent 收姐姐既, 但而家要你幫佢比住先?


我都想知係咩黎喎,你地個agent同我個咁似既,可唔可以pm埋我知係咪同一間?

個agent之前收我$2k deposit,話扣返接送同驗身費,就將剩餘比返我。

點知,阿姐黎(係sat),明明講左呢日我女有好多堂,要6點pm先有人晌屋企,佢先至話自己要收工(開半日喎~之前佢話pm都無問題,我鐘意幾點都ok!),搞到我地趕到死,早左4個鐘返屋企等阿姐黎! 初頭,仲要我地晌離家10mins既mtr站接佢,我睬佢都傻,總之要佢送上門。

跟住,上門交文件比我就走人。我見扣完上述兩樣野,仲有就係你講既commission fees,仲有我借左$770比工人?!!
後尾問返,佢屈我話同我講左,係我自願借$770比工人買air ticket黎香港,因佢無錢!! 跟住張單,係我倒欠agent $3xx!!! 我而家都未得閒踩上去,同個agent 對數!!

另外,id無幫佢搞掂(話sat囉唔到籌),要我特登搵日平日比佢放假出去搞掂,但仲要話佢地咁早無人開工,要我黎左香港2日既姐,自己去搞掂!! agent d人話9點幾,見到工人幫佢搞左;阿姐話,佢搞掂,agent d人先到!
取id card,agent唔幫佢囉,即係我又要安排平日一天比呀姐放假自己去搞掂佢!!

仲有驗身,到而家大便都未驗,話阿姐無大便喎!! 但尋日已收到寄來其他驗左身既報告!!

大佬呀,我地要返工,一個要返學,仲有一個要睇住,邊有咁多時間比佢平日去呀!!

[ 本帖最後由 foggyao 於 10-9-10 16:12 編輯 ]


男爵府

積分: 5081


8#
發表於 10-9-10 17:27 |只看該作者
原帖由 熹曈媽咪 於 10-9-9 16:29 發表
7月中簽左海外菲姐,
20/8已批VISA, 話30/8到,
點知話佢唔夠錢, 比d時間佢揍錢, 但一定會黎,
要6/9到, 點知又話錢就揍夠, 但文件辦唔切,
要 10/9到, 點知又話文件就辦齊, 但差考試,
要 14/9到, 13/9 先考試,
睇佢 1 ...


我新工人姐姐, 都係比預定時間遲咗一星期; 本應 11/8機, 點知 07/8 agent call 我話佢係菲國籌唔到 agent 費, 叫我比多一星期佢, 當時好擔心, 問佢如果再籌唔到呢, 佢話我地可能要再chose 過. 好彩佢最後都籌到.... 所以有時批晒visa, 如果佢真係籌唔到錢, 真係嚟唔到


珍珠宮

積分: 39399

2024年龍年勳章 2018復活節勳章 熱血勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


9#
發表於 10-9-10 17:46 |只看該作者
我姐新來,要還4個月錢,想問,我剛收到封財務信,但我見間公司個address係菲國,唔係local既?係咪平時d都係咁架?

另外,佢入數,就係入中銀戶口,然後要囉張單,再fax返比間公司做證喎!


大宅

積分: 3018


10#
發表於 10-9-12 01:21 |只看該作者
peg peg
唔該晒你既回覆呀, 起碼知道真係有人籌唔夠錢,
係黎唔到既, 但係唔知佢要上咩野堂?
我知菲姐無training school, 所以要上3日家政堂,
跟住考試, pass 左先可以黎, 有比黑錢實pass,
agent 又話唔係上呢個堂, 真係唔知咩野堂勒?


原帖由 Peg_Peg 於 10-9-10 17:27 發表


我新工人姐姐, 都係比預定時間遲咗一星期; 本應 11/8機, 點知 07/8 agent call 我話佢係菲國籌唔到 agent 費, 叫我比多一星期佢, 當時好擔心, 問佢如果再籌唔到呢, 佢話我地可能要再chose 過. 好彩佢最後都籌到.. ...
喜樂的心,便是良藥;
優傷的靈,使骨乾枯. (箴 17:22)


禁止訪問

積分: 6023

BK Milk勳章


11#
發表於 10-9-12 16:59 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 775


12#
發表於 10-9-15 00:09 |只看該作者
i want to know the bad agent's name,because i will find the new helper!
thx!


珍珠宮

積分: 33628

BK Milk勳章


13#
發表於 10-9-15 02:24 |只看該作者
唉, 間間agent都係用o個d藉口架啦... 只不過真正原因我地僱主係唔知o者...
就好似炒工人咁, 明明間間agent都會"幫"僱主"買"機票, 話相熟平d喎, 實情佢地咪收左我地"機票$", 工人就照係香港做local工人resell比其他僱主!!!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo