自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 32370


1#
發表於 10-10-6 12:01 |只看該作者
佢已經一樣接一樣, 但日日都做到10點先去瞓。 每日大大小小有成10樣功課咁多!


伯爵府

積分: 18456


60#
發表於 10-10-7 09:08 |只看該作者
亞囡都係小三,但功課最多係放假前夕得十樣,平時就最多7樣功課。
世間最美妙的事情,就是擁有一個溫馨的家庭。我們可自然從容地回到家中,無拘無束地被家庭接納為其中的成員。 ;-) (維斯各特)


珍珠宮

積分: 49733

畀面勳章


59#
發表於 10-10-6 20:04 |只看該作者
原帖由 kit2004 於 10-10-6 17:50 發表
我果個仲慘讀下午班,每日差不多10樣功課.做到11:00pm都冇時間溫習同練琴.朝早又要補習.但補得兩個鐘又夠鍾番學.


我個囡都係返下午班,日日做功課都做到10點幾,包括對埋D功課,所以無咩時間溫書同練鋼琴同長笛,睇黎我都要佢自己CHECK自己既功課,唔駛等佢太依賴,錯都由佢,唔係我唔知要攪到幾點先訓到...


男爵府

積分: 8701


58#
發表於 10-10-6 18:37 |只看該作者
其實如果小朋友要做係2個鐘左右應該完成的,除了假期前多功課外(Fri我會比佢留一樣明天做),我係一個full time mum. 阿囡每日4點回家後抖抖或者沖涼,約4:30pm開始做,before 晚飯前係會做晒的! 而中間時間,有時佢做左幾樣話好累,咁會比佢休息5-10分鐘,跟住佢又再努力! 咁我地7點幾食飯,食完後如果有默書/小測就同佢温吓,仲會練20分鐘琴,如果無特別野會比佢睇吓TV / 上網 or 玩棋等,温書我就會留係sat & sun做囉. 真係唔係好多時間留比佢自己,我覺得tune得太行,好慘同埋佢覺得無樂趣!

不過, 要知道佢係咪每個topic明唔明,因為唔明就會儘快clear佢. 費時留到exam先教...到時太遲!


男爵府

積分: 6587

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 夏天玩到顛 hashtag影視迷勳章 BK Milk勳章


57#
發表於 10-10-6 18:22 |只看該作者
想當年都無咁多功課,又5見我 口地 好差,真係做到呆呆滯滯, 數學仲離譜,同類型加減數有幾張紙,有無必要呀!!


原帖由 快樂 於 10-10-6 17:02 發表
我都覺得小朋友好慘,番到屋企咁多功課,番學時間已經咁長,D學校有冇諗過架??


水晶宮

積分: 70422

2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章


56#
發表於 10-10-6 17:50 |只看該作者
我果個仲慘讀下午班,每日差不多10樣功課.做到11:00pm都冇時間溫習同練琴.朝早又要補習.但補得兩個鐘又夠鍾番學.


侯爵府

積分: 24052


55#
發表於 10-10-6 17:25 |只看該作者
亞仔間學校都有做, 但唔算操囉! 可能比佢地習慣吓TSA個模式呱!

原帖由 kikiboy 於 10-10-6 17:12 發表


小一都有本 TSA 功課喎, 係咪由小一開始操D學生呀?


珍珠宮

積分: 38742

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


54#
發表於 10-10-6 17:20 |只看該作者
我囡囡上年小二上學期,我會幫佢續題check,再對下齊唔齊功課
下學期開始要佢自己check,唔識做就問,見錯就自己改
不過仍然會睇下做齊未.dict,quiz,測考,全都幫佢溫
而家三年級,我一樣唔check功課,及已經唔對做得齊唔齊
要佢自己攪掂
dict,quiz我放手比佢自己溫,測考會繼續幫溫
其實佢地已經要慢慢放手比番個責任心佢
如果唔係做功課都依賴你,知道有錯你會提佢改
咁測驗考試就大安旨意,做完就算,d大意錯就係咁黎


原帖由 oilamyoyo 於 10-10-6 14:39 發表
啱喇...有咁多小三媽媽喺樹....
想問下你地check功課...係只check佢做哂填哂d位置..唔理佢錯定啱就ok...等老師改左先改正定係check到有錯就即刻教佢改返啱佢?
我就一直都係續題check...錯左就即刻改...唔 ...

[ 本帖最後由 小木偶媽咪 於 10-10-6 17:21 編輯 ]


伯爵府

積分: 18921

好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


53#
發表於 10-10-6 17:16 |只看該作者
我仔今年小二, 佢星期一至五 8-9樣功課, 假期前更多10-12: igiveup:


伯爵府

積分: 16040

好媽媽勳章 畀面勳章


52#
發表於 10-10-6 17:15 |只看該作者
細仔今年小三, 每日都8-9樣功課, 補埋課返到屋企已經5:45, 沖完涼大約6點-6:10左右開始做功課........7:15左右食晚飯, 佢大約用20分鐘食飯, 跟住繼續做功課, 8點前做哂
開學一個月試過2次要做到8點半, 因為一次有十幾樣, 一次做150字作文


翡翠宮

積分: 93757

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章


51#
發表於 10-10-6 17:13 |只看該作者
原帖由 katrinaau2002 於 10-10-6 16:53 發表
哇..做功要做到成10點幾11點嫁..真係好慘

我小女讀直資小三..每日功課唔多..半至一小時一定做完..姐係5點前一定做晒功課..之後就係玩,彈琴,睇TV,溫下習,食飯,沖涼..
每日準時8:30分訓嫁 ...


边間直資咁happy?我以為直資=名校,一定好谷添.


珍珠宮

積分: 38430


50#
發表於 10-10-6 17:12 |只看該作者
原帖由 Super-Man 於 10-10-6 17:03 發表
全港性系統評估
for p3 & p6學生.


小一都有本 TSA 功課喎, 係咪由小一開始操D學生呀?
希望一家人每日開開心心返工(返學)去, 平平安安放工(放學)來!
全世界可以睇小佢,但佢亞媽我一定唔可以!
以平常心對待無常事~~~試問有多少人能做到呢!?


侯爵府

積分: 24052


49#
發表於 10-10-6 17:03 |只看該作者
全港性系統評估
for p3 & p6學生.

原帖由 Jasmine-4711 於 10-10-6 16:52 發表


TSA 是甚麼?


公爵府

積分: 27878

畀面勳章


48#
發表於 10-10-6 17:02 |只看該作者
我都覺得小朋友好慘,番到屋企咁多功課,番學時間已經咁長,D學校有冇諗過架??


侯爵府

積分: 24052


47#
發表於 10-10-6 17:01 |只看該作者
我有讚架! 以前真係教到人都癲, 日日都鬧咁濟.
而家我發覺自己收左好多火, 鬧得多真係好傷感情.
不過, 老公就好火左, 我個仔不嬲都要老公教(因為佢勁淋), 但呢排成日勁惡咁鬧. 佢而家終於知道我以前點解會好似癲婆咁, 根本就係邊個教就邊個c.
仲有, 我最近用左獎勵計劃, 對亞仔黎講, 好得!
原帖由 KT0603 於 10-10-6 16:47 發表


咁你就要多D讚吓個仔啦!
我仔仔都係小三,佢算乖又合作,多數喺嫲嫲度做完功課. 仔仔仲會喺我奶奶家食埋晚飯. 大約7點前後,我會接仔仔返屋企,咁我就快速煮飯,仔仔就對功課執書包, 如果"時運高"無咩錯漏,咁仔 ...


男爵府

積分: 5978

好媽媽勳章


46#
發表於 10-10-6 16:53 |只看該作者
哇..做功要做到成10點幾11點嫁..真係好慘

我小女讀直資小三..每日功課唔多..半至一小時一定做完..姐係5點前一定做晒功課..之後就係玩,彈琴,睇TV,溫下習,食飯,沖涼..
每日準時8:30分訓嫁


翡翠宮

積分: 93757

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章


45#
發表於 10-10-6 16:52 |只看該作者
原帖由 Sherryko9 於 10-10-6 16:48 發表
我覺得普遍小學都係甘!阿囡小3時真係勁多功課,多左TSA的習作要應付,


TSA 是甚麼?


大宅

積分: 2249

好媽媽勳章


44#
發表於 10-10-6 16:48 |只看該作者
我覺得普遍小學都係甘!阿囡小3時真係勁多功課,多左TSA的習作要應付,學校係成份成份上,阿囡已經係好快手做功課的人,唔駛我理,但平時放學有校外活動上,果時我心都痛,好多家長投訴過,終於上到小4,學校接受家長意見,少左大量功課,我一早(小1)唔駛阿囡上甚麼甚麼網上習作了!(簡直晒時間,無謂應酬!)到小4學校亦增加了1堂"導修堂"(比小朋友做功課),但唔少日子亦被老師取去教書,唉!中肯講,學校都算從善如流,當日我地D家長網上投訴唔少,學校已改善功課量了(雖然仍有老師死性不改)和增加1堂導修堂,我地話此校優點是功課量不多,希望學校堅持自己優點.
學校全日制上課原意是下午給小朋友空閒時間,等他們在校做功課,不需帶大量功課回家,這是教署當初點解推行全日制返學意思,但今日....好多學校本末倒置,如果係甘!我一定揀D半日制學校,橫掂都要做大量功課,起碼有半天時間在家做.我最憎D老師成日要學生抄寫抄寫,以為甘就好!問心講,記性好係唔需要太多抄寫,老師唔好再一本通書用到老,要成班同學仔去抄書抄書....對我來說,理想學校是不需太多功課(如果有家長歡喜小朋友做功課,請自行買本練習給自己小朋友做吧!),回家可以做自己歡喜做的事,比多D時間小朋友看書吧!有時我覺得學校是阻著小朋友學習和進步...


禁止訪問

積分: 102652


43#
發表於 10-10-6 16:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 73927


42#
發表於 10-10-6 16:06 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo