自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 32370


1#
發表於 10-10-6 12:01 |只看該作者
佢已經一樣接一樣, 但日日都做到10點先去瞓。 每日大大小小有成10樣功課咁多!


子爵府

積分: 12660


2#
發表於 10-10-6 12:06 |只看該作者
功課多


禁止訪問

積分: 19003

好媽媽勳章 畀面勳章


3#
發表於 10-10-6 12:07 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 41995


4#
發表於 10-10-6 12:10 |只看該作者
由幾點開始做先.


原帖由 dawnhu 於 10-10-6 12:01 發表
佢已經一樣接一樣, 但日日都做到10點先去瞓。 每日大大小小有成10樣功課咁多!


子爵府

積分: 12237


5#
發表於 10-10-6 12:10 |只看該作者
原帖由 dawnhu 於 10-10-6 12:01 發表
佢已經一樣接一樣, 但日日都做到10點先去瞓。 每日大大小小有成10樣功課咁多!


小囡係小四,日日都係好多功課,晚晚做到成11點,溫書都無時間


珍珠宮

積分: 38430


6#
發表於 10-10-6 12:14 |只看該作者
我哋學校家長可以因應功課量向老師反映或商討, 你哋學校得唔得呀?
希望一家人每日開開心心返工(返學)去, 平平安安放工(放學)來!
全世界可以睇小佢,但佢亞媽我一定唔可以!
以平常心對待無常事~~~試問有多少人能做到呢!?


大宅

積分: 3818

畀面勳章 BK Milk勳章


7#
發表於 10-10-6 12:15 |只看該作者
我亞女同你小朋友一樣, 小二時七點前已經完成所有功課, 升小三後, 做功課都做到十點幾, 溫埋書成十一點, 拾埋書包, 沖埋涼成十二點, 日日都係咁, 問佢點解, 佢話功課多咗同難咗, 下下都要諗, 不過佢又係衰嘅, 一開始做簡單抄寫功課, 去到最尾先去計數, 個人都眼訓死啦, 仲要用腦, 於是咪叫佢一開始做數學先, 最尾先抄寫, 果然快咗半個鐘喎, 你都試下了解佢點做功課先~再對正下藥, 一定掂嘅
原帖由 dawnhu 於 10-10-6 12:01 發表
佢已經一樣接一樣, 但日日都做到10點先去瞓。 每日大大小小有成10樣功課咁多!


珍珠宮

積分: 32370


8#
發表於 10-10-6 12:22 |只看該作者
3點放學,沖埋涼,大約4點開始,做到~6點晚飯,飯後又從99度返屋企,~8點又做到10點。 差不多total4個小時度做功課,都冇時間溫書&練習鋼琴了。


珍珠宮

積分: 41995


9#
發表於 10-10-6 12:27 |只看該作者
奶奶家兩個鐘 ~~ 他專心咁做功課, 一般會做邊科先.

自己家兩個鐘 ~~ 又做剩那幾科.

會唔會小朋友唔識做, 等妳地回家教他, 時間拖耐了.

知唔知同學都要做咁耐嗎.


原帖由 dawnhu 於 10-10-6 12:22 發表
3點放學,沖埋涼,大約4點開始,做到~6點晚飯,飯後又從99度返屋企,~8點又做到10點。 差不多total4個小時度做功課,都冇時間溫書&練習鋼琴了。


侯爵府

積分: 24052


10#
發表於 10-10-6 12:44 |只看該作者
仔仔小三, 一般有5-6樣功課. 返全日班, 放學後約3:45去補習社做功課至5:30.
通常都做哂.
晚飯後同佢溫1.5hr , 10點瞓...


珍珠宮

積分: 32370


11#
發表於 10-10-6 12:44 |只看該作者
奶奶家嗰兩個鐘最難控制,佢要我喺度先做得快啲。 佢放學回來都比較tired,我反而叫佢做D抄寫功課先,其他識做就做咗先。 大部份留在晚上的都是英文,用電腦或者畫畫嗰啲。


原帖由 LILY媽咪 於 10-10-6 12:27 發表

奶奶家兩個鐘 ~~ 他專心咁做功課, 一般會做邊科先.

自己家兩個鐘 ~~ 又做剩那幾科.

會唔會小朋友唔識做, 等妳地回家教他, 時間拖耐了.

知唔知同學都要做咁耐嗎.


...


公爵府

積分: 29603

畀面勳章 環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


12#
發表於 10-10-6 12:48 |只看該作者
我大仔今年小四, 佢上星期三12樣功課, 假期前更多...

我大仔小三時都每日8-9樣, 少極都5-6樣, 但抄寫功課多...

要留意下小朋友係無心機做, OR唔識做, 如果能力係可以, 比多D鼓勵, 支持佢...

我細仔今年小一, 佢需要學習支援, 同哥哥一間小學, 面對咁多功課, 我細仔都可以跟上, 但默書就需要好多好多時間, 真係令我心力交瘁...


珍珠宮

積分: 41995


13#
發表於 10-10-6 12:57 |只看該作者
衣d真係要屋企先做到.

有無試過, 回到家瞓一陣, 效率會唔會快些.


原帖由 dawnhu 於 10-10-6 12:44 發表
奶奶家嗰兩個鐘最難控制,佢要我喺度先做得快啲。 佢放學回來都比較tired,我反而叫佢做D抄寫功課先,其他識做就做咗先。 大部份留在晚上的都是英文,用電腦或者畫畫嗰啲。


...


已刪除用户

積分: 64841

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


14#
發表於 10-10-6 12:59 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 25051

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


15#
發表於 10-10-6 13:30 |只看該作者
我女女都係小三...暫時最少8樣功課未計網上
比小二5-8樣多功課...課程又深左...又要tsa放學推遲一個鐘放4點...時間亂哂又要就亞妹時間...cut左出面補習轉左喺學校導修(3點20-4點50) 得返50分鐘做...多數淨3樣功課+網上返屋企做...咁耐試過有一次...唔記得星期二定三...total有十三樣功課未計網上嗰d... 第二日重要英默@_@有一段係要背默...已經一放學飛返屋企沖涼食兩塊餅未夠5pm就開工...7點~7點半食dinner...做到成10點釣哂魚...我趕佢去訓好多都空左...冇做網上既...書都冇溫...
結果紅色..未試過咁...當日我地好似打仗咁...女女第一次同我講辛苦 佢成績中上都頂唔緊 再係咁我就死得...
~大bb揍住兩個可愛的小bb~超辛苦但好富足^^~
~祝願每個人都有開心快樂既人生~
~記住甜酸苦辣是人生必須要走過的~


珍珠宮

積分: 32370


16#
發表於 10-10-6 13:38 |只看該作者
我就係覺得日日都好似打仗咁


大宅

積分: 1264

好媽媽勳章


17#
發表於 10-10-6 13:49 |只看該作者
借問聲係讀邊間學校, 我阿仔出年小一, 我唔想搵d咁多功課做既學校, 我唔覺得多功課做代表對小朋友好. 反而太大壓力了. 小學咁早起身返學, 已經係全日班, 放學仲要做十幾樣功課, 咁細個已經要做到成11,2點先有得訓, 完全些少玩的時間都冇, 我剩係覺得好痴線咋.


珍珠宮

積分: 41995


18#
發表於 10-10-6 13:53 |只看該作者
聽到心都痛埋.

阿女小一, 我番到家, 都要同時間競賽.mouth:


原帖由 oilamyoyo 於 10-10-6 13:30 發表
我女女都係小三...暫時最少8樣功課未計網上
比小二5-8樣多功課...課程又深左...又要tsa放學推遲一個鐘放4點...時間亂哂又要就亞妹時間...cut左出面補習轉左喺學校導修(3點20-4點50) 得返50分鐘做...多數淨3

女女第一次同我講辛苦
...


大宅

積分: 1252


19#
發表於 10-10-6 13:59 |只看該作者
我囝小四, 日日最少8樣, 假期前試過14樣, 個個星期默書, 不停有小默小測, 真係日日好似打仗, 我都就快頂唔住。


侯爵府

積分: 24052


20#
發表於 10-10-6 14:05 |只看該作者
其實d學校有無諗過,日日都10樣8樣功課, 又小測, 又中英默. d學生需要幾多時間先做得完架!
一未谷谷谷, 做做做, 無得玩, 無得休息, 大人都死啦!
現今嘅小朋友真係好慘

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo