跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 10177

好媽媽勳章


1#
發表於 10-12-19 13:09 |只看該作者
原本 25/1 預產期, 點知尋晚突然大量出血, 要緊急開刀, 結果B囡係35 週前出世啦.... 真係好驚險呀!
醫生話我個胎盤裂咗, 所以大量出血 (同之前胎盤偏低有關)...
而家BB 都算OK, 但係心肺弱O的, 要住加護病房....
各位一月媽媽, 大家要準備好啦


禁止訪問

積分: 438


52#
發表於 10-12-24 00:13 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3464


51#
發表於 10-12-24 00:00 |只看該作者
恭喜晒生o左 o既媽媽!
有時間休息多d!呢個月係最辛苦o拉!
加油!

又有bb出世o拉!真開心
2011 新手媽媽^^
hello!我係201101王小b^^
12w1 彈o下彈o下 訓覺豬@@ 30w2  嘴仔勁似爸爸
16w1 又係訓覺豬><
17w2 吮吮食指  好鬼Q^^
20w4 郁手踢腳冇時停 原來係百厭仔><
28w1 原來係肥b= =


禁止訪問

積分: 4841


50#
發表於 10-12-23 23:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 438


49#
發表於 10-12-23 23:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5191


48#
發表於 10-12-23 18:02 |只看該作者
我好多fd生左後都有產後抑鬱, 你成日冇覺好訓, 心情有冇影響到呀?
定係睇到BB已經心滿意足呢?


禁止訪問

積分: 1010


47#
發表於 10-12-21 18:32 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 979


46#
發表於 10-12-21 17:20 |只看該作者
恭喜晒! 您終於可以抱到妹妹,希望妹妹叻叻,聽日同您一齊出院過一個熱鬧的聖誕!您也要好好保重啊!


原帖由 pamelaywy 於 10-12-21 12:31 發表
謝謝各位的祝福
今朝終於第一次抱到早產的妹妹, 她心臟的雜聲少了, 照過心臟顯示沒大問題, 今朝開始不供氧氣, 可以自己呼吸同離開加護病房... 所以終於可以第一次餵她食奶.
但明天是否能夠跟我出院仍是未知之數..... ...


別墅

積分: 781


45#
發表於 10-12-21 16:44 |只看該作者
原帖由 crow 於 10-12-21 14:45 發表
我都生咗啦,係病房多數見d bb都有機會要訓箱, 即使唔係開刀,都會因為留係產道太耐,面黃之類既問題, 唔可以咁快見媽媽住. 不過問題不大既,最緊係母子平安既啫,開刀既個個傷口都好痛,希望妳快d復原啦^^ 我眼見都好多開 ...



嘩!! 恭喜哂你呀!!!! 咁你係順產定開刀呀???


禁止訪問

積分: 1010


44#
發表於 10-12-21 16:10 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 21457


43#
發表於 10-12-21 15:22 |只看該作者
原帖由 crow 於 10-12-21 14:45 發表
我都生咗啦,係病房多數見d bb都有機會要訓箱, 即使唔係開刀,都會因為留係產道太耐,面黃之類既問題, 唔可以咁快見媽媽住. 不過問題不大既,最緊係母子平安既啫,開刀既個個傷口都好痛,希望妳快d復原啦^^ 我眼見都好多開 ...

公喜你丫...


禁止訪問

積分: 1010


42#
發表於 10-12-21 14:45 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 395


41#
發表於 10-12-21 14:28 |只看該作者
原帖由 pamelaywy 於 10-12-21 12:31 發表
謝謝各位的祝福
今朝終於第一次抱到早產的妹妹, 她心臟的雜聲少了, 照過心臟顯示沒大問題, 今朝開始不供氧氣, 可以自己呼吸同離開加護病房... 所以終於可以第一次餵她食奶.
但明天是否能夠跟我出院仍是未知之數..... ...


總之相信醫生吧!妹妹都好厲害,希望可以同你一起出院,一起過一個快樂的聖誕節!


複式洋房

積分: 395


40#
發表於 10-12-21 14:24 |只看該作者
原帖由 pamelaywy 於 10-12-19 13:09 發表
原本 25/1 預產期, 點知尋晚突然大量出血, 要緊急開刀, 結果B囡係35 週前出世啦.... 真係好驚險呀!
醫生話我個胎盤裂咗, 所以大量出血 (同之前胎盤偏低有關)...
而家BB 都算OK, 但係心肺弱O的, 要住加護病房....
各 ...


恭喜哂!最重要是大小平安,現在醫學先進同營養豐富,BB個心肺好快就會壯架啦!


大宅

積分: 1819


39#
發表於 10-12-21 14:05 |只看該作者
原帖由 pamelaywy 於 10-12-21 12:31 發表
謝謝各位的祝福
今朝終於第一次抱到早產的妹妹, 她心臟的雜聲少了, 照過心臟顯示沒大問題, 今朝開始不供氧氣, 可以自己呼吸同離開加護病房... 所以終於可以第一次餵她食奶.
但明天是否能夠跟我出院仍是未知之數..... ...


恭喜你...希望妹妹聽日可同你一齊出院la....過一個開心又快樂ga x'mas


子爵府

積分: 10177

好媽媽勳章


38#
發表於 10-12-21 12:31 |只看該作者
謝謝各位的祝福
今朝終於第一次抱到早產的妹妹, 她心臟的雜聲少了, 照過心臟顯示沒大問題, 今朝開始不供氧氣, 可以自己呼吸同離開加護病房... 所以終於可以第一次餵她食奶.
但明天是否能夠跟我出院仍是未知之數..... 希望這二十四小時內妹妹進步多一些.
大家都要加油呀 ! 我終於過咗有驚無險的一關啦!


侯爵府

積分: 22131

叻叻勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


37#
發表於 10-12-20 21:04 |只看該作者
TMH..好緊張GA...
我本來星期一照完...係姑娘照GE
佢話我胎盤前置
咁我跟住係返另一邊做產檢嘛
個姑娘知我擔心..
亦都覺得我個CASE..如果要入院都係下個星期
所以佢地好快就安排同一個星期再搵醫生去照
其實當時佢地都知我曾經出過血入院GA
仲有埋U/S相做証..一次話低..一次話高
但個醫生都好有耐性再幫我照多幾次
最後佢拎最短距離果張..都話夠順產
只係擔心我出過血有問題O者
至於我問佢...如果BB塊面向天..
係咪一定要開刀? 佢話唔一定
佢話每個CASE..都要睇臨床決定
家陣講唔埋喎...叫我放鬆心情
佢地好NICE呀
我諗如果你個B未掉頭
佢地無理由唔出聲掛?
同埋....如果你係有問題..
政府都會幫你開刀GE..
但手勢就....因人而異喇mouth:
原帖由 capricornbb 於 10-12-20 18:45 發表


反而私家醫生照得好細心呀, 慢慢同我睇, 我個case現在係小B個頭位置不正, 面向出, 又俾個胎盤遮了一半, 佢話咁架情況會難生D
至於政府, 我係分別在20wks同24wks出過血入左醫院住2日1夜, 當時我個胎盤係完全蓋住子 ...


水晶宮

積分: 65234

2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2024年龍年勳章 2018母親節勳章


36#
發表於 10-12-20 18:45 |只看該作者
原帖由 戲如人生 於 10-12-19 14:36 發表
兩邊點同你照ga?
我係政府照時...因為bb個頭遮住
佢地要用人手推起bb個頭...
等可以照得清楚d
但..我私家果個..鬼得閒咁幫我照咩
話bb個頭遮住...就咁睇...個胎盤無升到law

但我要係政府生..佢又照得咁詳細..
所以 ...


反而私家醫生照得好細心呀, 慢慢同我睇, 我個case現在係小B個頭位置不正, 面向出, 又俾個胎盤遮了一半, 佢話咁架情況會難生D
至於政府, 我係分別在20wks同24wks出過血入左醫院住2日1夜, 當時我個胎盤係完全蓋住子宮頸內, 所以佢地先安排我上星期35wks再照, 果日醫生只係照左一陣, 問我有無出過血, 我話有, 不過唔知關唔關食左木瓜糖水事, 後來佢無其他野同我講, 問我有無問題問佢, 我當時都唔知要問佢咩, 我先生就問佢胎盤有無低啦, 佢話無問題喎!所以我就無其他野問就走啦~

跟著上到嚟睇吓其他媽媽分享,原來我唔記得問吓掉左頭未呀, size跟唔跟得上呀之類, 咁我咪過多幾日再約法國醫再check, 我一向兩邊睇啦......點知comment完係咁架情況, 我都唔知點算好啦(而家咁遲都book唔到開刀架啦), 所以我都好驚突然出血, 緊急開刀呀!!


男爵府

積分: 5197


35#
發表於 10-12-20 18:21 |只看該作者
恭喜哂,希望B女同你都可以趕得切出院過聖誕!


大宅

積分: 1819


34#
發表於 10-12-20 11:50 |只看該作者
原帖由 pamelaywy 於 10-12-19 13:09 發表
原本 25/1 預產期, 點知尋晚突然大量出血, 要緊急開刀, 結果B囡係35 週前出世啦.... 真係好驚險呀!
醫生話我個胎盤裂咗, 所以大量出血 (同之前胎盤偏低有關)...
而家BB 都算OK, 但係心肺弱O的, 要住加護病房....
各 ...


好驚險呀..好在一切無事...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo