跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 10177

好媽媽勳章


1#
發表於 10-12-19 13:09 |只看該作者
原本 25/1 預產期, 點知尋晚突然大量出血, 要緊急開刀, 結果B囡係35 週前出世啦.... 真係好驚險呀!
醫生話我個胎盤裂咗, 所以大量出血 (同之前胎盤偏低有關)...
而家BB 都算OK, 但係心肺弱O的, 要住加護病房....
各位一月媽媽, 大家要準備好啦


侯爵府

積分: 22131

叻叻勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 10-12-19 13:12 |只看該作者
恭喜哂 ...希望bb快d強壯番..出院陪你
你之前胎盤低..但...之後無升番嗎?
我個預產期同你一樣呢...
家陣你無啦啦做左12月mama
原帖由 pamelaywy 於 10-12-19 13:09 發表
原本 25/1 預產期, 點知尋晚突然大量出血, 要緊急開刀, 結果B囡係35 週前出世啦.... 真係好驚險呀!
醫生話我個胎盤裂咗, 所以大量出血 (同之前胎盤偏低有關)...
而家BB 都算OK, 但係心肺弱O的, 要住加護病房....
各 ...


子爵府

積分: 10177

好媽媽勳章


3#
發表於 10-12-19 13:16 |只看該作者
原帖由 戲如人生 於 10-12-19 13:12 發表
恭喜哂 ...希望bb快d強壯番..出院陪你
你之前胎盤低..但...之後無升番嗎?
我個預產期同你一樣呢...
家陣你無啦啦做左12月mama


有升番O架, 醫生都仲話可以順產, 但胎盤底部無端端裂咗, 醫生只可以解釋為同胎盤低有關


大宅

積分: 4741

畀面勳章


4#
發表於 10-12-19 13:34 |只看該作者
總之依家bb平安,恭喜晒呀!
祝bb快高長大,快d可以出院同你過聖誕啦!!


水晶宮

積分: 65234

2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2024年龍年勳章 2018母親節勳章


5#
發表於 10-12-19 14:03 |只看該作者
上星期在聯合醫院同我照都話我眙盤升番可以順產,但前日去法國醫院照, 醫生就看到有一半仲係低過小B個頭, 話政府點都要我自己試生架啦,除非先出血啦....所以我而家都好驚呀....

好彩妳和BB一切平安, 妳要保重身體呀! BB快高長大呀!


子爵府

積分: 14979

好媽媽勳章 醒目開學勳章


6#
發表於 10-12-19 14:16 |只看該作者
恭喜你呀!bb好快無事架!放心交比醫生..而家你要休息多d!


別墅

積分: 979


7#
發表於 10-12-19 14:16 |只看該作者
恭喜您生左BB!希望BB可以叻D,快D強壯D,可以同您一齊出院,歡度聖誕!

您也要好好保重啊!小心著涼啊!


大宅

積分: 3464


8#
發表於 10-12-19 14:17 |只看該作者
恭喜晒^^
1月已經有4個BB出世o拉!
全部都係b囡!

報告o下:
yanny對b囡14號出o左世!
crow個小虎妹前兩日都出o左世o拉!

你o地有時間上黎報o下喜o拉!
2011 新手媽媽^^
hello!我係201101王小b^^
12w1 彈o下彈o下 訓覺豬@@ 30w2  嘴仔勁似爸爸
16w1 又係訓覺豬><
17w2 吮吮食指  好鬼Q^^
20w4 郁手踢腳冇時停 原來係百厭仔><
28w1 原來係肥b= =


侯爵府

積分: 22131

叻叻勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


9#
發表於 10-12-19 14:34 |只看該作者
咁睇黎我都要小心d喇
因為個醫生都講過我胎盤升番..可以試順產
不過之前都出過血ga...
所以佢話一有少少血都要入院
咁你當時係咪call 白車ga?
原帖由 pamelaywy 於 10-12-19 13:16 發表


有升番O架, 醫生都仲話可以順產, 但胎盤底部無端端裂咗, 醫生只可以解釋為同胎盤低有關


侯爵府

積分: 22131

叻叻勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


10#
發表於 10-12-19 14:36 |只看該作者
兩邊點同你照ga?
我係政府照時...因為bb個頭遮住
佢地要用人手推起bb個頭...
等可以照得清楚d
但..我私家果個..鬼得閒咁幫我照咩
話bb個頭遮住...就咁睇...個胎盤無升到law

但我要係政府生..佢又照得咁詳細..
所以我都信政府算了
原帖由 capricornbb 於 10-12-19 14:03 發表
上星期在聯合醫院同我照都話我眙盤升番可以順產,但前日去法國醫院照, 醫生就看到有一半仲係低過小B個頭, 話政府點都要我自己試生架啦,除非先出血啦....所以我而家都好驚呀....

好彩妳和BB一切平安, 妳要保重身體呀! ...


侯爵府

積分: 21457


11#
發表於 10-12-19 15:34 |只看該作者
估唔到1月底依家咁快生左喇,
希望你BB快D健康同媽咪一齊出院啦^^
各位1月媽媽一齊加油加油~


大宅

積分: 1836

畀面勳章


12#
發表於 10-12-19 17:45 |只看該作者
pamelaywy
你收到咁正既聖誕禮物~~
母子平安,恭喜晒!!!


複式洋房

積分: 192


13#
發表於 10-12-19 18:06 |只看該作者
恭喜晒你呀! 預祝你同bb 一家聖誕快樂啦 ^^


大宅

積分: 4745

畀面勳章 BK Milk勳章


14#
發表於 10-12-19 18:09 |只看該作者
大量出血好驚險呀~上天送你一份特別的XMAS GIFT~祝BB健健康康~好好休息下


子爵府

積分: 10177

好媽媽勳章


15#
發表於 10-12-19 18:47 |只看該作者
原帖由 戲如人生 於 10-12-19 14:34 發表
咁睇黎我都要小心d喇
因為個醫生都講過我胎盤升番..可以試順產
不過之前都出過血ga...
所以佢話一有少少血都要入院
咁你當時係咪call 白車ga?


我尋日三點仲係阿囝學校睇表演, 突然覺得有o的水流出o黎, 以為係穿水, 所以立刻一家大細坐的士入院. 入到院姑娘話無穿水, 係流血, 要我臥床休息同檢察bb. 一直都相安無事, 我仲以為係普通見紅. 點知七點幾突然間 "爸爸"聲流好多血, 姑娘一入o黎睇就話唔得, 要緊急開刀, 於是八點就入咗手術室, 幾個字就生咗阿囡出o黎啦 !

[ 本帖最後由 pamelaywy 於 10-12-19 18:48 編輯 ]


男爵府

積分: 5356


16#
發表於 10-12-19 20:00 |只看該作者
朗朗媽,

恭喜哂你呀!
要好好休息

祝妹妹身體健康, 快高長大!



大宅

積分: 1566


17#
發表於 10-12-19 20:35 |只看該作者
congrats~祝你快d康復!!
BB快高長大, 健康快樂^^


男爵府

積分: 6225

DHA勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


18#
發表於 10-12-19 20:43 |只看該作者
恭喜曬呀! 有驚冇險


大宅

積分: 1080


19#
發表於 10-12-19 20:48 |只看該作者
一切平安恭喜你呀~~你早我一日預產期咋~~你要休息多d~~bb而加係咪要訓箱仔架~?幾多磅呢~?take care~~^^祝福你


侯爵府

積分: 22131

叻叻勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


20#
發表於 10-12-19 20:58 |只看該作者
好彩你肯入院咋
一陣以為小事
係屋企先咁樣都好大鑊呀mouth:
希望你BB快D出院啦
你都好好坐月喇
原帖由 pamelaywy 於 10-12-19 18:47 發表


我尋日三點仲係阿囝學校睇表演, 突然覺得有o的水流出o黎, 以為係穿水, 所以立刻一家大細坐的士入院. 入到院姑娘話無穿水, 係流血, 要我臥床休息同檢察bb. 一直都相安無事, 我仲以為係普通見紅. 點知七點幾突然間 " ...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo