跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 597


1#
發表於 11-2-28 14:29 |只看該作者
大家用什麼方法來儲放已消毒的奶樽呢????

我好CONFUSED, 唔知已消毒的奶樽係KEEP在消毒煲入面, 定係全部效入另一個盒入面, 要用先至攞出黎?
**但係STEAM完GE奶樽會有D水氣, 需唔需要抺乾呢?

請指教!!!


男爵府

積分: 8200

好媽媽勳章


13#
發表於 11-3-1 09:32 |只看該作者
我用chuchu 奶樽, 洗完倒轉放size係啱啱好, 奶咀部份另外放旁邊, 如遲啲有泵奶嗰啲用品洗完可以放埋入去


水晶宮

積分: 67420

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


12#
發表於 11-3-1 09:11 |只看該作者
原帖由 daisylhn 於 11-3-1 09:01 AM 發表
我都買左個lock&lock 嗰啲有手抽的大盒, 放哂啲奶樽入去~


我就係見到呢個,
我個日係度研究d奶樽夠唔夠放


男爵府

積分: 8200

好媽媽勳章


11#
發表於 11-3-1 09:01 |只看該作者
我都買左個lock&lock 嗰啲有手抽的大盒, 放哂啲奶樽入去~



水晶宮

積分: 67420

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


10#
發表於 11-3-1 01:10 |只看該作者
原帖由 pathymama 於 11-2-28 10:07 PM 發表
請問你們會不會用奶瓶清潔劑?朋友話即時用淸水洗已ok,因為如果洗唔乾淨清潔劑仲衰


我姑仔同姑奶都話唔駛買都得嫁,
因為個D都係洗潔精黎,其實用清水洗就OK


水晶宮

積分: 67420

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


9#
發表於 11-3-1 01:09 |只看該作者
原帖由 lazysheepsheep 於 11-2-28 05:59 PM 發表
個箱咁大會唔會放唔到入雪櫃呢?
我打算買TT個蒸奶煲
可以拆開個座同個盒
但又係唔知會唔會太大入唔到雪櫃...
好煩呀


我見我99冇放個箱入雪櫃嫁,
就咁放係度咋喎


男爵府

積分: 7019


8#
發表於 11-2-28 22:07 |只看該作者
請問你們會不會用奶瓶清潔劑?朋友話即時用淸水洗已ok,因為如果洗唔乾淨清潔劑仲衰


大宅

積分: 3315


7#
發表於 11-2-28 19:34 |只看該作者
我都係打算就咁放係奶煲入面,BB初生時用奶樽應該都好多下,遲D冇用咁多果時就會放雪櫃保鮮格入面~


大宅

積分: 1849


6#
發表於 11-2-28 17:59 |只看該作者
個箱咁大會唔會放唔到入雪櫃呢?
我打算買TT個蒸奶煲
可以拆開個座同個盒
但又係唔知會唔會太大入唔到雪櫃...
好煩呀
原帖由 黃二少奶 於 28/2/2011 17:41 發表
我見我奶奶係有個專放奶樽個d囉,
不過我見過lock n lock有隻好大個箱,
個底有個隔水o既野,我有諗過買呢個


水晶宮

積分: 67420

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


5#
發表於 11-2-28 17:41 |只看該作者
我見我奶奶係有個專放奶樽個d囉,
不過我見過lock n lock有隻好大個箱,
個底有個隔水o既野,我有諗過買呢個


大宅

積分: 2006


4#
發表於 11-2-28 17:21 |只看該作者
我媽教我,買個盒,長期放雪櫃~將烚完既奶樽放入去個盒~


禁止訪問

積分: 1133


3#
發表於 11-2-28 15:58 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 921


2#
發表於 11-2-28 14:40 |只看該作者
我已住做法係將已消毒的奶樽Keep住消毒煲入面,用先拎出黎,keep一日都未用哂就next day重新消毒過,奶樽入面唔使抹乾,只要用熱水"long"下倒去,再開奶.
細佬仔38週出世重3.29kg

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo