立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
別墅
積分: 597
積分: 921
禁止訪問
積分: 1133
大宅
積分: 2006
水晶宮
積分: 67420
積分: 1849
原帖由 黃二少奶 於 28/2/2011 17:41 發表 我見我奶奶係有個專放奶樽個d囉, 不過我見過lock n lock有隻好大個箱, 個底有個隔水o既野,我有諗過買呢個
積分: 3315
男爵府
積分: 7019
原帖由 lazysheepsheep 於 11-2-28 05:59 PM 發表 個箱咁大會唔會放唔到入雪櫃呢? 我打算買TT個蒸奶煲 可以拆開個座同個盒 但又係唔知會唔會太大入唔到雪櫃... 好煩呀
原帖由 pathymama 於 11-2-28 10:07 PM 發表 請問你們會不會用奶瓶清潔劑?朋友話即時用淸水洗已ok,因為如果洗唔乾淨清潔劑仲衰
積分: 8200
原帖由 daisylhn 於 11-3-1 09:01 AM 發表 我都買左個lock&lock 嗰啲有手抽的大盒, 放哂啲奶樽入去~
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy