單親天地

跳至

首頁
12

尾頁
   0


伯爵府

積分: 19895

畀面勳章


1#
發表於 11-3-15 19:56 |只看該作者
阿陳小b下個月2歲啦,不過呢佢而家慣左朝早同夜晚訓前各一枝奶既,而家d奶粉真係好難買,我更加估唔到小b飲緊隻奶粉都會斷貨,佢食緊雪印思敏傑,呢隻係澳洲出既雪印,我試過比鮮奶佢飲,佢唔多鍾意飲,而且佢冇左枝奶又好似好唔慣咁,我想問下如果我買唔到奶粉住有冇咩代替食物可以令佢代替枝奶頂住先,佢下午多數食通粉,下午茶食餅跟住夜晚食飯,唔該晒大家


伯爵府

積分: 19895

畀面勳章


29#
發表於 11-3-16 09:17 |只看該作者
原帖由 sukkiu 於 2011-3-16 09:11 發表
我囡細時飲雀x都無便便,克x就無問題,話時話,你不如試下逐少開稀d少少,慳d使.


因為個衰仔而家其實食9安奶,佢食完係唔夠喉,要再加食餅架,開希我就唔會啦,因為始終係跟番個奶粉指示,1安水1殼奶粉,如果溝希左佢仲快餓所以黎緊我都會比佢試克寧架啦,雀x佢又係飲到好熱氣冇便便


伯爵府

積分: 19895

畀面勳章


28#
發表於 11-3-16 09:15 |只看該作者
原帖由 maymay.choi 於 2011-3-16 07:23 發表
其实,你可以看看你仔饮开嘅奶粉有无得入会,我呀细饮安婴儿入了会,SO,我暂时不用烦呢件事。
而且,我同屋企附近一家药房打好关系了,有需要他们会留给我一两罐应急的。 ...


其實我有入奶粉會架,不過唔係成日有電郵可以買奶粉,因為佢地買奶粉係經惠康送貨既,藥房其實我有間相熟既,不過咁岩我想買既時候佢地賣晒未返貨所以比較苦惱,我都有叫佢地返貨打比我,佢地知道我次次只係買1-2罐,我唔會買咁多,因為佢地得6罐qouta,如果我買晒,其他小朋友冇得買,而且個老闆娘次次見到我個仔都撩佢玩既,好彩琴日公公買到奶粉比我頂住先


珍珠宮

積分: 47032

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


27#
發表於 11-3-16 09:11 |只看該作者
原帖由 ditochan 於 11-3-15 21:24 發表


雀x唔得呀,佢飲完冇便便,克寧我未試過,我聽日出去都會買罐試下既,因為佢飲緊澳洲雪印思敏傑,今日係我爸見粉嶺仲有即刻買埋最後2罐頂住先,黎緊我都會繼續努力有就狂入貨啦 ...
我囡細時飲雀x都無便便,克x就無問題,話時話,你不如試下逐少開稀d少少,慳d使.


大宅

積分: 1422


26#
發表於 11-3-16 07:23 |只看該作者
其实,你可以看看你仔饮开嘅奶粉有无得入会,我呀细饮安婴儿入了会,SO,我暂时不用烦呢件事。
而且,我同屋企附近一家药房打好关系了,有需要他们会留给我一两罐应急的。


伯爵府

積分: 19895

畀面勳章


25#
發表於 11-3-15 22:26 |只看該作者
原帖由 酸棗仁 於 2011-3-15 22:21 發表


依, 今次有冇打錯字呢? hehe


今次冇啦個佢字代表我個仔,佢唔怕人,個個都跟既


伯爵府

積分: 15770


24#
發表於 11-3-15 22:21 |只看該作者
原帖由 ditochan 於 11-3-15 21:39 發表


有呀放心,基本上佢只怕冇得食,4月5號你會見到佢架啦,不過你需要擔心既係,會要你抱抱會拖住你,因為逢人跟


依, 今次有冇打錯字呢? hehe
緊急求助熱線 / 中西醫藥網址 / 單親或情緒支援網址 請按我的頭像進入!
老朽若偶有行善, 只為受人恩惠太多, 嘻嘻 !

恕本人設定為不接受任何PM


伯爵府

積分: 19895

畀面勳章


23#
發表於 11-3-15 21:39 |只看該作者
原帖由 sleep 於 2011-3-15 21:37 發表
佢2歲其實飲咩都得架啦
冇便便
比多d 水佢飲
因為熱氣
仲有就係食生果


有呀放心,基本上佢只怕冇得食,4月5號你會見到佢架啦,不過你需要擔心既係,佢會要你抱抱會拖住你,因為佢逢人跟


大宅

積分: 3317


22#
發表於 11-3-15 21:37 |只看該作者
佢2歲其實飲咩都得架啦
冇便便
比多d 水佢飲
因為熱氣
仲有就係食生果


伯爵府

積分: 19895

畀面勳章


21#
發表於 11-3-15 21:24 |只看該作者
原帖由 sleep 於 2011-3-15 21:18 發表
我剛剛係m 記見到
剩返 雀x 同 克o 有貨..
咩都賣哂..
你係就快d 明天買多幾個啦


雀x唔得呀,佢飲完冇便便,克寧我未試過,我聽日出去都會買罐試下既,因為佢飲緊澳洲雪印思敏傑,今日係我爸見粉嶺仲有即刻買埋最後2罐頂住先,黎緊我都會繼續努力有就狂入貨啦


伯爵府

積分: 19895

畀面勳章


20#
發表於 11-3-15 21:23 |只看該作者
原帖由 sleep 於 2011-3-15 21:17 發表
唔使怕放得耐架
我次次都買2箱
16罐
只要未過期就ok
奶粉同鮮奶唔同
bb 通常都唔肯架
而且唔使怕佢唔飲..
你比多幾日佢飲
佢發現冇計就會飲架啦


多謝你呀sleep媽咪,可能我種得佢太緊要,佢唔飲既我就算啦,唔會夾硬要佢飲,因為我住呢度真係好鬼潮濕,今朝出去見到勁大霧,怕就算未開罐都變濕晒炸


大宅

積分: 3317


19#
發表於 11-3-15 21:18 |只看該作者
我剛剛係m 記見到
剩返 雀x 同 克o 有貨..
咩都賣哂..
你係就快d 明天買多幾個啦


大宅

積分: 3317


18#
發表於 11-3-15 21:17 |只看該作者
唔使怕放得耐架
我次次都買2箱
16罐
只要未過期就ok
奶粉同鮮奶唔同
bb 通常都唔肯架
而且唔使怕佢唔飲..
你比多幾日佢飲
佢發現冇計就會飲架啦


伯爵府

積分: 19895

畀面勳章


17#
發表於 11-3-15 21:16 |只看該作者
原帖由 vane 於 2011-3-15 21:12 發表
我隻靚妹..豆豆
係人見人愛KA...又乖又好玩.... 日日陪我訓KA...間中會陪亞仔訓...



我隻貓女就鍾意痴我個仔訓,有時佢曳就會代我出手打佢既哈哈,反而我隻仔就鍾意痴我訓囉,不過好煩,而家2隻困晒籠,因為隻仔發情約左4月2做絕育,要困就一齊困啦,我隻女就2個月前做左絕育loo


侯爵府

積分: 22841

環保接龍勳章


16#
發表於 11-3-15 21:12 |只看該作者
我隻靚妹..豆豆
係人見人愛KA...又乖又好玩.... 日日陪我訓KA...間中會陪亞仔訓...

原帖由 ditochan 於 11-3-15 20:51 發表


我諗住如果有就買6-8罐,因為1星期食到1罐,安哥拉,性格多數好cool既,不過我相信都要睇番隻貓既性格既

唔該晒你呀
我係亞四...越忙越開心!上山下海樣樣佳能....


伯爵府

積分: 19895

畀面勳章


15#
發表於 11-3-15 21:02 |只看該作者
原帖由 酸棗仁 於 2011-3-15 20:56 發表


你仔仔報名嘅幼兒園, 係飲克寧嘅. 我對佢全無認識, 但係, 就肯定係平, 同埋易買掛. 你可以比佢試下先.

兩歲可以食好多嘢喇, 營養主要來源唔係奶粉. 或者考慮試下一公升盒裝奶, 照你講嘅用量, 一盒兩三日可以飲完, ...


酸先生你好呀,克寧我未試過比佢飲,我都會試下先,因為我買左牛奶公司同埋維記全脂奶佢唔多肯飲呀,而且基本上市面好多隻大仔奶粉我都有比佢試過啦,始終都係鍾意飲番而家飲緊呢隻,佢主要係朝早同訓教前一定要飲枝奶先肯訓,如果唔係訓得唔好,夜晚成日醒架,而且之前唔敢買太多奶粉放屋企因為怕潮濕,不過而家睇左vane媽咪教我咁我諗如果買到奶粉我都會買定多d放係度loo,我個仔咩都食架,佢只係怕冇得食


伯爵府

積分: 15770


14#
發表於 11-3-15 20:56 |只看該作者
原帖由 ditochan 於 11-3-15 20:28 發表


其實我個仔係咩都食,佢只怕冇得食既姐,佢係好鍾意飲奶既,佢每日食野既份量其實有個大人咁多啦,佢朝早1餐奶,晏d就食通粉,下午茶就餅乾加溝水既蘋果汁,夜晚就食飯,訓之前飲多枝奶,不過有時佢唔夠飽都會加多枝奶既,另 ...


你仔仔報名嘅幼兒園, 係飲克寧嘅. 我對佢全無認識, 但係, 就肯定係平, 同埋易買掛. 你可以比佢試下先.

兩歲可以食好多嘢喇, 營養主要來源唔係奶粉. 或者考慮試下一公升盒裝奶, 照你講嘅用量, 一盒兩三日可以飲完, 開咗擺雪櫃. 保利呀嗰啲, 約十三蚊盒.
緊急求助熱線 / 中西醫藥網址 / 單親或情緒支援網址 請按我的頭像進入!
老朽若偶有行善, 只為受人恩惠太多, 嘻嘻 !

恕本人設定為不接受任何PM


伯爵府

積分: 19895

畀面勳章


13#
發表於 11-3-15 20:51 |只看該作者
原帖由 vane 於 2011-3-15 20:47 發表
3前年幾前...收養左隻..3色安哥拉囡囡.......

但都吾好放太多WO...1-3個月貨都OK..



我諗住如果有就買6-8罐,因為1星期食到1罐,安哥拉,性格多數好cool既,不過我相信都要睇番隻貓既性格既

唔該晒你呀


侯爵府

積分: 22841

環保接龍勳章


12#
發表於 11-3-15 20:47 |只看該作者
3前年幾前...收養左隻..3色安哥拉囡囡.......

但都吾好放太多WO...1-3個月貨都OK..

原帖由 ditochan 於 11-3-15 20:44 發表


係喎多謝你教我呀vane媽咪,咁我見到有奶粉賣真係買定多幾罐先我見你都話有養貓,你養緊咩貓黎架?我8掛問下,我自己就養緊1隻家貓,1隻異短仲有1隻兔兔既 ...
我係亞四...越忙越開心!上山下海樣樣佳能....


伯爵府

積分: 19895

畀面勳章


11#
發表於 11-3-15 20:44 |只看該作者
原帖由 vane 於 2011-3-15 20:38 發表
未開封吾怕....如果怕就可以用個大膠箱入住佢..再加個抽濕盒...抽濕..就吾使怕啦..



係喎多謝你教我呀vane媽咪,咁我見到有奶粉賣真係買定多幾罐先我見你都話有養貓,你養緊咩貓黎架?我8掛問下,我自己就養緊1隻家貓,1隻異短仲有1隻兔兔既

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo