原帖由 ditochan 於 11-3-15 20:28 發表 
其實我個仔係咩都食,佢只怕冇得食既姐,佢係好鍾意飲奶既,佢每日食野既份量其實有個大人咁多啦,佢朝早1餐奶,晏d就食通粉,下午茶就餅乾加溝水既蘋果汁,夜晚就食飯,訓之前飲多枝奶,不過有時佢唔夠飽都會加多枝奶既,另 ...
你仔仔報名嘅幼兒園, 係飲克寧嘅. 我對佢全無認識, 但係, 就肯定係平, 同埋易買掛. 你可以比佢試下先.
兩歲可以食好多嘢喇, 營養主要來源唔係奶粉. 或者考慮試下一公升盒裝奶, 照你講嘅用量, 一盒兩三日可以飲完, 開咗擺雪櫃. 保利呀嗰啲, 約十三蚊盒.
緊急求助熱線 / 中西醫藥網址 / 單親或情緒支援網址 請按我的頭像進入!
老朽若偶有行善, 只為受人恩惠太多, 嘻嘻 !
恕本人設定為不接受任何PM