夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 14692

畀面勳章


1#
發表於 11-5-9 22:37 |只看該作者
之前同C6嘈,我話咗以後公家開支一人一半,我唔會再好似以前咁一次過畀幾千蚊過佢手,而新方案當然我係畀少好多錢,C6見咁佢唔夠洗,就氹返我,女人都係衰心軟,最後我照返以前畀咁多佢,佢呢幾日話要買風扇,我今日仲自動畀$500佢,點知廁所去水渠塞咗,咁明天佢要返工,得我一個湊住亞囡,佢死話要我搵人通渠,我話我湊住亞女攪唔惦,佢話一定要我攪,仲要我負責一半通渠費,我話今個月已經畀多咗錢你,佢話因為我D頭髮先會塞渠,死話要懲罰我,一定要我出一半,仲話佢好無辜無啦啦要畀錢出來通渠,我話你又話兩公婆唔講錢,佢就話一單還一單,仲話應該係我出晒,我話我出晒好,你咁同我計,我話以係公家嘢一人一半,一蚊我都唔會畀多,佢當時好嬲想鬧爆我,個女見到咁好驚係度喊。我即刻發埋毒誓,如果我再畀多一蚊佢,我出街被車,車X死。

點評

honeybear0207  咁既男人你都嫁,唉!  發表於 11-5-11 19:47


伯爵府

積分: 18748

畀面勳章 環保接龍勳章


87#
發表於 11-5-17 01:45 |只看該作者
佢既密碼我都知架~我又無乜大秘密唔比得佢知,所以都無乜所謂,而且佢其實好鍚我,我又係ftm,啲錢都係佢比我既~不過嗰次都係嬲佢唔出聲就攞囉!

晒下命....我上個月話睇中個cucci銀包,佢今個月出糧就買咗比我啦


伯爵府

積分: 18748

畀面勳章 環保接龍勳章


86#
發表於 11-5-17 00:32 |只看該作者
點評
iphoneiphone 睇黎樓住咩都同老公講播! [color=rgb(102, 102, 102) !important]發表於 昨天 23:47

[color=rgb(102, 102, 102) !important]

[color=rgb(102, 102, 102) !important]

[color=rgb(102, 102, 102) !important]其實我老公對我都好好架~不過相處耐咗,一定有啲事會不滿咁囉.我鬧完佢,佢就唔會再做.

點評

onon2000  我連提款咭同信用咭秘密都話埋畀佢知=.=///  發表於 11-5-17 01:38
onon2000  因為我覺得兩公婆無秘密=.="  發表於 11-5-17 01:37


子爵府

積分: 14692

畀面勳章


85#
發表於 11-5-16 23:47 |只看該作者
6_C_9 發表於 11-5-16 21:50
係...都已經9年幾啦....
聽我friend講,,佢老公响新年會張仔仔D利是全部私有化...
所以我個frien ...

囡囡的利是錢同結婚時女家的人情都係KEEP係C6度,佢話要來做亞囡的基金,仲未知佢會唔會私有化


大宅

積分: 4524


84#
發表於 11-5-16 21:50 |只看該作者
onon2000 發表於 11-5-16 20:07
佢老公都幾極品喎!最後佢老公係唔係真係唔畀錢錢養仔?

係...都已經9年幾啦....
聽我friend講,,佢老公响新年會張仔仔D利是全部私有化...
所以我個friend成日同個仔講你個老豆冇養過你..
佢個仔而家有時會童言無忌咁話"我媽咪成日話嫁錯人"...





點評

iphoneiphone  甘同個仔講又好似唔係甘好播!  發表於 11-5-16 23:50


子爵府

積分: 14692

畀面勳章


83#
發表於 11-5-16 20:07 |只看該作者
6_C_9 發表於 11-5-16 19:16
我有個FRIEND...
佢地生咗一個仔...
個仔出世..佢老公就冇乜出錢養過個仔..

佢老公都幾極品喎!最後佢老公係唔係真係唔畀錢錢養仔?


大宅

積分: 4524


82#
發表於 11-5-16 19:16 |只看該作者
我有個FRIEND...
佢地生咗一個仔...
個仔出世..佢老公就冇乜出錢養過個仔..
佢話個仔你生咪你養囉....

點評

iphoneiphone  搞錯呀﹐個仔都流更佢既血架!  發表於 11-5-16 23:48


禁止訪問

積分: 24619

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


81#
發表於 11-5-16 18:57 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6969

畀面勳章 環保接龍勳章


80#
發表於 11-5-16 15:15 |只看該作者
樓主無謂為呢d咁CHEAP男人去咒自己嘛

點評

onon2000  因為次次都話唔好再畀佢呃...次次都衰心軟  發表於 11-5-16 15:34


禁止訪問

積分: 24619

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


79#
發表於 11-5-16 05:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 18754

畀面勳章


78#
發表於 11-5-15 17:57 |只看該作者
你個極品老公+埋極品99.....如果我99係我婚前問我搵幾多又講明要公一份婆一份...我真係唔鬼采佢...如果男人連老婆仔女都養唔起就咪鬼學人取老婆啦...我搵到D 錢係養我父母架...mouth:


子爵府

積分: 14692

畀面勳章


77#
發表於 11-5-15 16:54 |只看該作者
我上星期畀咗$500佢買風扇,佢到今日都無買,我今早send咗個sms畀佢,我話你唔買風扇就回水,佢假期都話要ot的,咁佢三點幾返到屋企,當然係無買風扇,仲想抱個囡返佢老母度,好似話佢弟婦返咗去,氹亞囡話去搵姐姐(侄女)玩,點知亞囡要我一齊去,我唔去亞囡又唔去,佢就自己一個人走咗返去,今晚無11點都唔會返,你話呢個男人同佢屋企幾賤格,連假日都要同我爭囡。全日我無同佢講過一句嘢。


子爵府

積分: 14692

畀面勳章


76#
發表於 11-5-14 23:57 |只看該作者
回覆 maymay.choi 的帖子

現在離唔離生活唔會差得太遠,所以會儲夠彈葯就會同佢分開,原本對佢仲有少少希望,現在只係淨低失望,我現在未離婚唔係唔捨得呢個男人,只係我未準備好條後路。


大宅

積分: 1422


75#
發表於 11-5-13 23:42 |只看該作者
繼續搵囉,保姆就,咩都可遇不可求.
但,你老公就....自己留心啦,計較到甘既,嫁佐仲衰過無嫁既,挨唔系唔得,系睇有無價值.
我當初又系比只死佬算住晒我,我爸爸去搵佢一家傾呀,到最後,唸過唔值,咪飛佢囉,我唔建議你甘做,因為每人性格唔一樣,我好硬頸家,就換來辛苦...
你睇仲有無得傾,無既,先再唸其他啦,有時啲衰人要引導,要逼家.


大宅

積分: 1422


74#
發表於 11-5-13 23:10 |只看該作者
妖,同我果只一鬼樣,不過我無你甘笨啦,佢而家比少一蚊我都唔比兩個仔佢望...
至於果只老妖婆,比我凶完都唔敢對我點.
女人,首先要識保諼自己.

點評

onon2000  老妖婆====>形容得好貼切  發表於 11-5-13 23:14


大宅

積分: 1422


73#
發表於 11-5-13 18:12 |只看該作者
哇,你C6做咩家?要你比甘多家用?
搞错。。。
比着我,我仲唔恶晒呀!仲比佢闹?

點評

onon2000  佢老母家教好囉!教到個仔同佢一樣咁貪錢  發表於 11-5-13 19:33


男爵府

積分: 9515


72#
發表於 11-5-13 17:23 |只看該作者
雖則兩公婆唔應該下下講錢.但係你老公仆X成咁.你應該好好為自己打算一下.一定要企硬.點解佢唔夠錢用就可以問你攞?屋企有咩要整就要你出晒先?堂堂一個男人,下下開口問個女人攞錢已經夠賤.仲要講咩離婚一蚊都唔俾你又唔會俾個囡你,又要你俾膳養費.我唔理佢係講笑定認真.結婚係一個責任.一個人無論當時心情有幾差,情況有幾壞都好.都唔應該講出哩D無得返轉頭既說話.除非你仲想同佢一齊.如果唔係你千其唔好心軟.就算佢好似吳彥祖咁靚,森美咁既口才都唔可以對佢耳仔軟.你遷就佢=自己害自己

點評

onon2000  唔會再畀佢呃...以前畀咗家用仲會對我好幾日,現在畀咗就即現形  發表於 11-5-13 19:32


公爵府

積分: 29353

開心吸收勳章 hashtag影視迷勳章


71#
發表於 11-5-13 11:13 |只看該作者
唉, 講錢其實真係會失感情, 凡事都係唔好計到咁盡啦~ (我日日都係咁樣同自己講, 咁樣日子會過得開心d)

點評

onon2000  同意,所以先無同c6計,但現在係佢乜嘢都同我計,係佢迫我要斤斤計較,我都唔想的  發表於 11-5-13 11:35
.........................................


男爵府

積分: 6770

畀面勳章


70#
發表於 11-5-13 10:44 |只看該作者
樓主好得意喎, 下下都咒自己死...
不如好好諗d方法解決去啦.
"強制性供款"都係一個好方法.



男爵府

積分: 9515


69#
發表於 11-5-13 02:34 |只看該作者
以後自己既錢自己KEEP啦!屋企有咩要整就攞張單出來每人俾一半錢.咩叫個厠所塞過係你問題呀?唔通佢平時唔用個厠所來XX呀?咁既男人都有.以後唔好再俾佢KEEP家用啦!仲有呀!唔好咁咒自己啦.

點評

onon2000  我係一個好心軟好耳仔軟的人,我其實個個月畀家用時已經講過唔會畀多一蚊佢,點知佢話唔夠錢用我又心軟畀多D佢=.="  發表於 11-5-13 09:25

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo