夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 14692

畀面勳章


1#
發表於 11-5-9 22:37 |只看該作者
之前同C6嘈,我話咗以後公家開支一人一半,我唔會再好似以前咁一次過畀幾千蚊過佢手,而新方案當然我係畀少好多錢,C6見咁佢唔夠洗,就氹返我,女人都係衰心軟,最後我照返以前畀咁多佢,佢呢幾日話要買風扇,我今日仲自動畀$500佢,點知廁所去水渠塞咗,咁明天佢要返工,得我一個湊住亞囡,佢死話要我搵人通渠,我話我湊住亞女攪唔惦,佢話一定要我攪,仲要我負責一半通渠費,我話今個月已經畀多咗錢你,佢話因為我D頭髮先會塞渠,死話要懲罰我,一定要我出一半,仲話佢好無辜無啦啦要畀錢出來通渠,我話你又話兩公婆唔講錢,佢就話一單還一單,仲話應該係我出晒,我話我出晒好,你咁同我計,我話以係公家嘢一人一半,一蚊我都唔會畀多,佢當時好嬲想鬧爆我,個女見到咁好驚係度喊。我即刻發埋毒誓,如果我再畀多一蚊佢,我出街被車,車X死。

點評

honeybear0207  咁既男人你都嫁,唉!  發表於 11-5-11 19:47


子爵府

積分: 14692

畀面勳章


2#
發表於 11-5-9 22:39 |只看該作者
我真係天真過天真嬌。我真係唔死都無用,仲信呢個男人,我如果再信佢,我真係要畀車車死,唔好再益佢


珍珠宮

積分: 41556


3#
發表於 11-5-9 22:40 |只看該作者
食軟飯...我睇佢唔起...

咁賤既男人第一次見....


瑪瑙宮

積分: 139607


4#
發表於 11-5-9 22:43 |只看該作者
平日您比佢的家用, 或者大家的家用, 無預一些維修費的嗎? 講錢失感情, 唔好勞氣, 慢慢傾.


子爵府

積分: 14692

畀面勳章


5#
發表於 11-5-9 22:45 |只看該作者
小mama 發表於 11-5-9 22:40
食軟飯...我睇佢唔起...

咁賤既男人第一次見....

佢又唔算食軟飯,只係出少D錢畀呢個屋企,佢氹我畀錢就話兩公婆無計,佢要我畀錢咪唔同我計,到佢要出錢就同我計足,我再畀多一蚊過佢手,我就即刻畀車車死,次次耳仔軟心軟就被佢呃


子爵府

積分: 14692

畀面勳章


6#
發表於 11-5-9 22:50 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 11-5-9 22:43
平日您比佢的家用, 或者大家的家用, 無預一些維修費的嗎? 講錢失感情, 唔好勞氣, 慢慢傾. ...

家用係我畀大份,再自己另外出錢買晒囡囡同屋企所有日用品,我要佢出返一半,佢就兩公婆無計,佢成日話家有留起錢,但到要用又話無錢,要我一人一半或我畀晒,你話我唔嬲就火燒,我唔要再做天真"ON",如果我再畀多一蚊佢,我即刻畀車車死,我之前仲為咗呢個賤人買咗份保險,受益人仲要係,過幾日要改返畀囡囡

點評

朗朗咪咪  囡囡要夠18歲先可以做受益;妳要問清楚呀!  發表於 11-5-10 17:16


珍珠宮

積分: 38391


7#
發表於 11-5-9 22:57 |只看該作者
你咪係哇咁咒自己啦,要咒都咒佢啦!
我近日忽然發錢寒,要努力搵錢儲錢呀!$$$


子爵府

積分: 14692

畀面勳章


8#
發表於 11-5-9 23:00 |只看該作者
VKwan 發表於 11-5-9 22:57
你咪係哇咁咒自己啦,要咒都咒佢啦!

之前我只係咒佢禿頭陽痿,佢話我毒,我明明已經知佢乜嘢人,我仲要信完佢一次又一次,我真係死蠢過死蠢,我再信佢真係唔死都無用


大宅

積分: 2027


9#
發表於 11-5-9 23:04 |只看該作者
點解唔開個戶口or放個錢箱, 每個月放幾多錢入去 (e.g 每人每個月一千or5百) 之後有公家野, 就係入面攞? 唔夠再夾... or下個月先整先買。 多左就留返下個月繼續用...
咁咪唔洗次次係到噪囉... 嚇親d細既就唔好啦


子爵府

積分: 14692

畀面勳章


10#
發表於 11-5-9 23:14 |只看該作者
cobaba 發表於 11-5-9 23:04
點解唔開個戶口or放個錢箱, 每個月放幾多錢入去 (e.g 每人每個月一千or5百) 之後有公家野, 就係入面攞? 唔 ...

佢話我大洗信我唔過,佢D錢唔過我手的我就係太天真仲信佢。

點評

朗朗咪咪  我覺得係借口!  發表於 11-5-10 17:18


伯爵府

積分: 18748

畀面勳章 環保接龍勳章


11#
發表於 11-5-9 23:20 |只看該作者
你老公好老套喎!!

點評

beaclem  So cheap, your C6  發表於 11-5-14 17:38
oilamyoyo  yes  發表於 11-5-10 01:01


複式洋房

積分: 317


12#
發表於 11-5-9 23:21 |只看該作者
cobaba 發表於 11-5-9 23:04
點解唔開個戶口or放個錢箱, 每個月放幾多錢入去 (e.g 每人每個月一千or5百) 之後有公家野, 就係入面攞? 唔 ...

贊成


子爵府

積分: 14692

畀面勳章


13#
發表於 11-5-9 23:25 |只看該作者
本帖最後由 onon2000 於 11-5-9 23:26 編輯
cotychan 發表於 11-5-9 23:20
你老公好老套喎!!


最老套係我,星期六先畀家用佢,今日再畀多$500,仲要係今個月唔會問佢攞錢買日用品同亞囡的用品(尿片/ 濕紙 / 玩具/ 衫褲...呢度成2000一個月),佢現在幾百蚊都要我畀,D錢佢就袋袋平安,我星期六同佢數我出幾大份錢,如果佢出返一半,一個月就應該深到幾千蚊,佢就話兩公婆無計,我又信佢果下先白痴老套,我話過再信佢我就畀車車死


子爵府

積分: 12822

畀面勳章


14#
發表於 11-5-10 00:19 |只看該作者
真係得罪講句,你真係超錯,唔好俾c6覚你有$,我同佢出街唔帶$,成日呻窮咖,有份工俾c6睇到張稅單,我真係轉左第行,唔好俾佢知你有身家,女人$係黑$唔見得光,唔係話兩公婆計較,因為女人安全感就係$,有小朋友更加啦,阿媽教落咖。

點評

karrle  yes!  發表於 11-5-15 06:07
朗朗咪咪  講得沒錯! ha ha  發表於 11-5-10 17:21
gk678  大開眼間.  發表於 11-5-10 13:02


子爵府

積分: 14692

畀面勳章


15#
發表於 11-5-10 00:22 |只看該作者
penpenvivi 發表於 11-5-10 00:19
真係得罪講句,你真係超錯,唔好俾c6覚你有$,我同佢出街唔帶$,成日呻窮咖,有份工俾c6睇到張稅單,我真係 ...

就係細個見到爸媽成日為錢嘈,覺得媽媽好自私,而且我有幾多錢錢我C6係原全知道晒但佢有幾多錢我係唔知的。

點評

iphoneiphone  妳有幾錢﹐妳唔講佢點知呀? 佢係妳上司?  發表於 11-5-16 23:45


伯爵府

積分: 18748

畀面勳章 環保接龍勳章


16#
發表於 11-5-10 00:48 |只看該作者
女人無錢真係好無安全感,我可以比佢去蒲,比去買自己鐘意既玩具,但係一定唔可以喺我度攞錢!試過有次佢喺我銀包拎咗張提款卡,過咗成萬蚊交佢既卡數,雖然我知佢會比番我,但係我都鬧咗佢2日,真係好嬲囉!拎我張卡又唔出聲,我仲要嗰日落街行到好遠諗住交電費,點知打開銀包唔見咗張卡先知道!!即刻火都嚟,打電話比佢勁插!!!話佢係賊!佢仲話佢借姐,又唔係唔俾返我,做乜話佢係賊喎!唔問人拎人啲嘢,唔係賊係乜呀!!

點評

iphoneiphone  睇黎樓住咩都同老公講播!  發表於 11-5-16 23:47
karrle  咁都得?  發表於 11-5-15 06:08
gieselle.chen  唔好話會還唔還, 其實佢老公咁樣做左就已經係犯法  發表於 11-5-11 13:24
ching070707  我地大家都唔知 提款卡密碼  發表於 11-5-11 04:59
朗朗咪咪  好在我c6沒噤大膽!我唔會比佢知道提款卡密碼.  發表於 11-5-10 17:24


子爵府

積分: 14692

畀面勳章


17#
發表於 11-5-10 01:16 |只看該作者
cotychan 發表於 11-5-10 00:48
女人無錢真係好無安全感,我可以比佢去蒲,比去買自己鐘意既玩具,但係一定唔可以喺我度攞錢!試過有次佢喺我銀 ...

咁你C6又真係過份,不過最少佢會還錢,我C6近呢幾個月借我錢唔還,幾百幾百咁借,應承夾錢買晒又唔畀錢,話送禮物畀我要我碌咭,再唔係就買少少禮物畀我就叫我禮尚往來買份大禮物畀佢,呢三個月除咗家用,佢夾夾埋埋洗多咗我成萬蚊,我係家用扣返D錢,就話我唔畀家用/ 畀少咗,我同佢計返條數,佢又話唔夠錢洗,呢個時候就話兩公婆唔好計,但到要佢出錢時,又叫我畀返份,到我話兩公婆無計時,佢就話一單還一單,唔怪得佢話我理財不善,我D錢就咁畀佢呃晒

點評

Kelove  你搵多過你c6好多家??  發表於 11-5-11 11:33


大宅

積分: 1124

畀面勳章


18#
發表於 11-5-10 01:27 |只看該作者
其實多口問一句,妳搵$多過妳c6好多??


子爵府

積分: 14692

畀面勳章


19#
發表於 11-5-10 01:32 |只看該作者
winnie11-13 發表於 11-5-10 01:27
其實多口問一句,妳搵$多過妳c6好多??

唔係...只係多佢少少,但佢話負擔大,所以我先出大份家用。

點評

Anpanmama  負擔大??? 養家側側膊, 啲$去咗邊?  發表於 11-5-10 13:59


瑪瑙宮

積分: 139607


20#
發表於 11-5-10 01:44 |只看該作者
onon2000 發表於 11-5-9 22:45
佢又唔算食軟飯,只係出少D錢畀呢個屋企,佢氹我畀錢就話兩公婆無計,佢要我畀錢咪唔同我計,到佢要出錢 ...

如果佢咁下下計住晒又攬住自己 d 私己, 就清清楚楚個個月每人一份, 另一份做公數. 您要剩錢比自己.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo