跳至

首頁

尾頁
   0


複式洋房

積分: 494


1#
發表於 11-6-14 13:44 |只看該作者
我個仔仲未識反身呀!但開始認人認得好厲害,淨係要工人,連我都唔要




洋房

積分: 70


45#
發表於 11-9-26 15:55 |只看該作者
smile01 發表於 11-7-25 09:07
HI~好開心認識你呀~原來都有咁多19日出世既BB!!
你好!!! 我都好高興認識你~~~


別墅

積分: 928


44#
發表於 11-7-25 09:07 |只看該作者
freego 發表於 11-7-23 11:06
我囡囡都係2月19日出世啊

HI~好開心認識你呀~原來都有咁多19日出世既BB!!


別墅

積分: 928


43#
發表於 11-7-25 09:01 |只看該作者
kingkong1104 發表於 11-7-22 16:30
都唔係經常嘅,有時發脾氣就要訓著飲,館完隔一陣都會俾水佢嘅,係呢,你bb識坐未啊?
我BB最近要坐係度飲奶,唔要打橫抱呀,都唔知點解,我BB依家識坐喇,上星期開始識,一開始成日都摺埋ka,過左兩日又好少少,不過最衰我要返工,得夜晚可以同佢玩...你BB識坐未呀?


洋房

積分: 70


42#
發表於 11-7-23 11:06 |只看該作者

回覆:有冇19/2出世嘅bb呀?

我囡囡都係2月19日出世啊




大宅

積分: 2518


41#
發表於 11-7-22 16:30 |只看該作者

回覆:smile01 的帖子

都唔係經常嘅,有時發脾氣就要訓著飲,館完隔一陣都會俾水佢嘅,係呢,你bb識坐未啊?




別墅

積分: 928


40#
發表於 11-7-22 16:02 |只看該作者
kingkong1104 發表於 11-7-22 15:06
開奶茶同糢仔都食過了,飲奶有時要訓著先飲
呀?飲奶要訓著先飲?咁樣以后對D牙仔唔好ka,如果一定要訓著先飲,飲完奶再俾D水BB飲下喇。我阿女以前都試過有一段時間一邊飲一邊訓,飲下飲下仲要塞手指公入去個口度...次次都要拉番出黎,好在依家少左一邊訓一邊飲。


大宅

積分: 2518


39#
發表於 11-7-22 15:06 |只看該作者

回覆:smile01 的帖子

開奶茶同糢仔都食過了,飲奶有時要訓著先飲




別墅

積分: 928


38#
發表於 11-7-22 14:32 |只看該作者
回覆 kingkong1104 的帖子

聽人講要俾開奶茶BB飲,不過我又擔心咁細個飲唔知有無問題,你個BB開始食糊仔未呀?


大宅

積分: 1936

BK Milk勳章


37#
發表於 11-7-22 13:24 |只看該作者
我個仔係2/14出世的,做個朋友可以嗎?我都好想 join 大家 gathering,請問 facebook 的團體叫咩名呀?我想加入呀,唔該哂 ^^
我 facebook 名係 kathy ko ([email protected]),請各2月媽媽 add 我啦,我係新手唔識點 join 大家的聚會,多謝指教 ^^


大宅

積分: 2518


36#
發表於 11-7-22 11:18 |只看該作者

回覆:smile01 的帖子

我仔仔都厭緊奶,好難搞




別墅

積分: 928


35#
發表於 11-7-22 10:36 |只看該作者
Hello,BB2月19日出世既媽咪好呀,我以前好少上BK,尋日得閑見到尼個post,好開心所以特燈開返個,主要係想同你地分享下!我BB係女仔,都有D厭奶呀,出世係細碼B黎,依家都係,都谷唔肥呀...><


複式洋房

積分: 494


34#
發表於 11-7-11 15:37 |只看該作者

引用:我個仔都係19/2出世ga,+厭左奶好耐

原帖由 ChesterKK 於 11-07-11 發表
我個仔都係19/2出世ga, 厭左奶好耐
唉!bb厭奶好難攪:;pppp:




複式洋房

積分: 239


33#
發表於 11-7-11 14:33 |只看該作者
我個仔都係19/2出世ga, 厭左奶好耐


別墅

積分: 716


32#
發表於 11-7-9 01:40 |只看該作者

回覆:有冇19/2出世嘅bb呀?

我地住粉嶺架!




複式洋房

積分: 494


31#
發表於 11-7-6 16:08 |只看該作者

回覆:kingkong1104 的帖子

我住炮台山




大宅

積分: 2518


30#
發表於 11-7-6 13:22 |只看該作者

回覆:phoebe309 的帖子

我住將軍澳㗎,你哋呢?




複式洋房

積分: 494


29#
發表於 11-7-6 12:38 |只看該作者

回覆:有冇19/2出世嘅bb呀?

Hello!各位媽媽不如大家多d傾吓偈,我個仔叫天禮呀!如果佢地出黎見面應該好得意




複式洋房

積分: 295


28#
發表於 11-7-5 23:17 |只看該作者
我個囡囡都係19號出世架,好開心比我搵到妳地。


別墅

積分: 716


27#
發表於 11-6-23 08:42 |只看該作者

回覆:susanmoumou 的帖子

正常禁黃色回覆會打到字架播
我一向都係咁禁



點評

susanmoumou  angie, i invited you at fb la....my surname is TSUI :)  發表於 11-6-23 12:04

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo