跳至

首頁

尾頁
   0


複式洋房

積分: 494


1#
發表於 11-6-14 13:44 |只看該作者
我個仔仲未識反身呀!但開始認人認得好厲害,淨係要工人,連我都唔要




大宅

積分: 2518


2#
發表於 11-6-14 22:43 |只看該作者

回覆:phoebe309 的帖子

有啊!我仔前幾日轉咗幾次側身,呢排都無了




複式洋房

積分: 494


3#
發表於 11-6-14 22:48 |只看該作者

回覆:kingkong1104 的帖子

你個b有冇厭奶呀?我個仔唔肯飲奶呀!你阿b上午定下午出世呀




洋房

積分: 66


4#
發表於 11-6-14 22:52 |只看該作者

回覆:有冇19/2出世嘅bb呀?

我個女都係19/2出世,我平時返工夜晚又收很夜都怕女女唔認到我





大宅

積分: 2518


5#
發表於 11-6-14 23:09 |只看該作者

回覆:phoebe309 的帖子

上午出世㗎,你個b呢?而家暫時都無厭奶,飲4~6安到喇!




大宅

積分: 2518


6#
發表於 11-6-14 23:10 |只看該作者

回覆:carto 的帖子

咁你要多啲抱佢同佢玩至得了




複式洋房

積分: 494


7#
發表於 11-6-14 23:29 |只看該作者

回覆:有冇19/2出世嘅bb呀?

我阿b都係上午呀,哈哈!突然覺得你地好親切呀阿b成曰唔肯飲,逢係飲之前都要喊一餐先飲,有時仲合埋個口唔肯飲!仲要成日嘔奶,擔心死




別墅

積分: 716


8#
發表於 11-6-15 08:31 |只看該作者

回覆:有冇19/2出世嘅bb呀?

我亞仔Dason都係19號出世架!!佢係中午出世架!好開心呀!我響facebook果邊唔係好覺有19號出世baby呀!你地有無入fb二月媽媽會啊?




大宅

積分: 1468


9#
發表於 11-6-16 14:21 |只看該作者
我個女都係19/2 下午出世, 前幾日轉咗幾次側身!!


複式洋房

積分: 138


10#
發表於 11-6-16 16:39 |只看該作者
我個女都係19出世...我register左 好耐, 但係近排先揾番個password, hehe..你地好..facebook個媽媽會係咪同呢度一樣架呢...新手..

我囡囡未識反身..但係好有力loo....飲好少奶..一日都係20安士度..担心到死..


別墅

積分: 716


11#
發表於 11-6-20 10:00 |只看該作者

回覆:susanmoumou 的帖子

咁可能係厭奶啦,好多媽媽都束手無策!陰公一定勁担心了!但重得好嗎?
大家打左四個月要打嘅針未啊?




別墅

積分: 716


12#
發表於 11-6-20 10:01 |只看該作者

回覆:katycck 的帖子

我亞仔尋日都算叫做轉到身啦!好攪笑成個大冬瓜咁!




別墅

積分: 716


13#
發表於 11-6-20 10:02 |只看該作者

回覆:有冇19/2出世嘅bb呀?

係呢你地係咪都係第一胎呀?要唔要返工啊?




複式洋房

積分: 494


14#
發表於 11-6-20 10:26 |只看該作者

回覆:angiedon 的帖子

我係第一胎,要返工,長時間架!所以好少對阿b,佢飲奶瞓覺一定要工人唔要我,淨係同我玩,好硬頸架要嗰樣嘢一定要扭到為止!你地個b係咪硬頸b黎架




複式洋房

積分: 138


15#
發表於 11-6-20 11:06 |只看該作者
我要返工呀, 不過都可以七點幾度番到屋企, 會即刻喺姐姐手上攞番個bb餵奶同玩...我add左1102bebe 喺facebook,...都唔係好識玩...其實我係想識多啲mama...有多啲bb gathering....咁可以點做呢..?


別墅

積分: 716


16#
發表於 11-6-20 19:36 |只看該作者

回覆:susanmoumou 的帖子

無架~facebook果邊都一樣架咋~覩中有好多媽媽post d問題出黎大家討論下咁,佢地開始著手籌備半歲生日會呀~你地有無參加之前響九龍富豪攪果個百日宴呀?




別墅

積分: 716


17#
發表於 11-6-20 19:39 |只看該作者

回覆:phoebe309 的帖子

Touchwood我衰仔仲未開始硬頸~但佢成日飲奶就扮曬野~一係扮嘔一係響度笑一係就葉問上身咁係咁拍個奶樽。




大宅

積分: 1301

畀面勳章


18#
發表於 11-6-20 21:04 |只看該作者

回覆:susanmoumou 的帖子

我阿仔2/24出世,今個星期4個月啦,我反轉佢個身頭仔已經岳高啦。



    


大宅

積分: 1301

畀面勳章


19#
發表於 11-6-20 21:11 |只看該作者

回覆:susanmoumou 的帖子

好呀,add我啦[email protected]
我都要上班的,回到家姐姐通常都攪點阿仔瞓覺,大慨8:00左右阿仔起身食糊仔,夜d飲奶,又要煮飯,整好所有野,10:30-11:00先返房瞓。



    


複式洋房

積分: 138


20#
發表於 11-6-21 09:23 |只看該作者
Angie, 我冇join呀...其實係咪每次有活動都會有invitation...?咁啲人係咪都會同埋它公去架呢..?我驚我老公怕羞

yoko, 你個a/c name係...?我唔識用iphone search by email account ...

同埋我唔識點係喺呢度回覆個別帖子...我係應該click引 用, or 黃色制果個"回覆"?因為我click"回覆"但係去左版面係打唔到野落去...



新手...pls don"t mind...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo