自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 45636

馬年勳章


1#
發表於 11-6-19 12:55 |只看該作者
家姐:去銅鑼灣食飯,間酒樓樓下又無停車場,我地唔揸車喇,大家各自撘地鐵啦。
弟:咁麻煩
妹:酒樓樓下無啫,附近有吖嘛。
家姐:銅鑼灣又塞車泊車又貴,重要唔係一定有位,分分鐘等好耐。
弟:全部8個人又地鐵又小巴唔使錢呀!你架8人車一車坐晒幾好呀!
妹:無停車場咪叫姐夫先放低我地食飯,然後喺附近揾咪錶囉。
家姐:(唔怕死咁講)你地又諗得幾好噃。揸車去所有電油隧道停車場錢我地出晒,重要去你地屋企接,食完逐個送返屋企。如果揾唔到車位,你姐夫飯都無得食,咪即係齋做司機。
弟&妹:夾返錢俾你囉。。。。死孤寒鬼,無錢唔好學人養車吖!

最慘係如果行錯路或者行遠路,重要俾人串俾人鬧嘥時間。大佬呀我出電油嗰個都未出聲,你地講咩呀!

我地係成日都會一齊食飯,唔係久唔久見一次。呢個問題好困擾。係咪一定耍反晒面以後唔見先可以解決?!
有時真係覺得有車係負累。


HOPE EVERYDAY IS A GOOD DAY


伯爵府

積分: 19912


61#
發表於 11-6-20 21:15 |只看該作者
我99都嫌我架車
我答佢:「你咪唔好坐囉」
成日叫我老公背住我賣左架車
請盡量唔好點評我,因為我通常用手機版,睇唔到ga!!!


禁止訪問

積分: 24347

好媽媽勳章 大廚勳章


60#
發表於 11-6-20 18:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 96591

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


59#
發表於 11-6-20 18:39 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 78964


58#
發表於 11-6-20 18:27 |只看該作者

引用:家姐:去銅鑼灣食飯,間酒樓樓下又無停車場

原帖由 worthy 於 11-06-19 發表
家姐:去銅鑼灣食飯,間酒樓樓下又無停車場,我地唔揸車喇,大家各自撘地鐵啦。
弟:咁麻煩。
妹:酒樓樓下 ...
試吓揸一次唔揸一次



世上已無安樂土,人人以傷人為樂


珍珠宮

積分: 45636

馬年勳章


57#
發表於 11-6-20 18:25 |只看該作者
回覆 hellomag 的帖子

你講得好精彩.....多謝支持
HOPE EVERYDAY IS A GOOD DAY


別墅

積分: 720


56#
發表於 11-6-20 18:19 |只看該作者
你老公飲酒嗎?如果飲酒就可以話你老公想飲酒,所以唔駕得車來做藉口囉!


男爵府

積分: 7978

畀面勳章 環保接龍勳章


55#
發表於 11-6-20 18:00 |只看該作者
你家人都幾霸道...


伯爵府

積分: 17745

2018復活節勳章 熱血金章 好媽媽勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章


54#
發表於 11-6-20 17:57 |只看該作者
要話比d細佬妹知你地的不快, 然後拒絕佢地d無理要求
「政治乃眾人之事」-- 國父孫中山先生


男爵府

積分: 8311


53#
發表於 11-6-20 16:45 |只看該作者
我99嫌我老公買架車細架喎~
我老公話唔洗錢呀!!!


伯爵府

積分: 17658


52#
發表於 11-6-20 16:42 |只看該作者
所以我同老公都唔換7人車,情願同老人家食飯時用一輛車,我同個囡坐左兩個位,就唔洗車其他姨媽姑爹。唔洗煩


子爵府

積分: 12198


51#
發表於 11-6-20 16:38 |只看該作者
The problem is not on the car, is on the attitude of 弟妹.
So negative!
Honestly, with globalization, one can't survive better without a positive and problem-solving attitude.
Next time, if they can't find the way to the restaurant by themselves, ask them to stay home to eat cup noodle! :)


侯爵府

積分: 20620


50#
發表於 11-6-20 16:32 |只看該作者
所以 我老公 話想換7人車,我好反對架,換7人車,不如換架巴士啦,個個有份永不落空 好無,你地話我自私 都係咁話架喇,有多一個空位 呢個又話車埋佢,果個又話車埋佢,喂,養車係方便自已,吾係方便人地,如果好順路 車埋都無問題,但係有D人 奉旨架嘛。


珍珠宮

積分: 47485

畀面勳章 環保接龍勳章


49#
發表於 11-6-20 16:23 |只看該作者

回覆:一家人的對話:......

不知所謂 有車一定要車哂咁多人嫁
佢係你姐夫唔係你司機




水晶宮

積分: 66136

hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


48#
發表於 11-6-20 16:14 |只看該作者
自己細佬妹的話......丙佢地啦
我幾時由大家姐降呢做咗你地bun bun呀
而家你大定我大呀
使唔使幫你鴨埋c片先出門口呀?
幾多點喺邊度等
亞吱亞咗就咪嚟
that's all


..........我真係會咁講ga
自己細佬妹咩唔講得呀
老公d兄弟就焗住收聲啫


珍珠宮

積分: 46302

牛年勳章 月餅勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


47#
發表於 11-6-20 16:01 |只看該作者
父母就會接, 細佬妹就叫佢地自己攪掂自己d交通!


瑪瑙宮

積分: 128853

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


46#
發表於 11-6-20 15:57 |只看該作者
worthy 發表於 11-6-19 12:55
家姐:去銅鑼灣食飯,間酒樓樓下又無停車場,我地唔揸車喇,大家各自撘地鐵啦。
弟:咁麻煩。
妹:酒樓樓下 ...

揸唔揸車都要解釋呀? 話幾多點邊度見咪得囉


珍珠宮

積分: 45636

馬年勳章


45#
發表於 11-6-20 15:51 |只看該作者
回覆 littlesister 的帖子

吓?!重要過西隧, 黐孖筋
HOPE EVERYDAY IS A GOOD DAY


水晶宮

積分: 59166


44#
發表於 11-6-19 23:50 |只看該作者
唔順路的…直情唔會理佢!

冇d咁老憑既家人……

實打爆佢個頭!

佢地各自搭的士去最好~~

你地自己渣車!係唔車佢地呀,吹咩~


伯爵府

積分: 19912


43#
發表於 11-6-19 23:36 |只看該作者
自己細佬妹,可以抦!
若果係老公細佬妹就會要忍佢啫…

點評

worthy  吹咩 -- 講得好!  發表於 11-6-20 15:52
請盡量唔好點評我,因為我通常用手機版,睇唔到ga!!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo