自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 45636

馬年勳章


1#
發表於 11-6-19 12:55 |只看該作者
家姐:去銅鑼灣食飯,間酒樓樓下又無停車場,我地唔揸車喇,大家各自撘地鐵啦。
弟:咁麻煩
妹:酒樓樓下無啫,附近有吖嘛。
家姐:銅鑼灣又塞車泊車又貴,重要唔係一定有位,分分鐘等好耐。
弟:全部8個人又地鐵又小巴唔使錢呀!你架8人車一車坐晒幾好呀!
妹:無停車場咪叫姐夫先放低我地食飯,然後喺附近揾咪錶囉。
家姐:(唔怕死咁講)你地又諗得幾好噃。揸車去所有電油隧道停車場錢我地出晒,重要去你地屋企接,食完逐個送返屋企。如果揾唔到車位,你姐夫飯都無得食,咪即係齋做司機。
弟&妹:夾返錢俾你囉。。。。死孤寒鬼,無錢唔好學人養車吖!

最慘係如果行錯路或者行遠路,重要俾人串俾人鬧嘥時間。大佬呀我出電油嗰個都未出聲,你地講咩呀!

我地係成日都會一齊食飯,唔係久唔久見一次。呢個問題好困擾。係咪一定耍反晒面以後唔見先可以解決?!
有時真係覺得有車係負累。


HOPE EVERYDAY IS A GOOD DAY


男爵府

積分: 6029


2#
發表於 11-6-19 12:58 |只看該作者
話架車拎左去整/驗得5得

點評

muybien  呢個方法都幾好  發表於 11-6-20 19:38
kata_hihi  有車唔用得?  發表於 11-6-20 00:25


水晶宮

積分: 63050

畀面勳章


3#
發表於 11-6-19 13:00 |只看該作者
唔好嬲!養得起車係福氣
你細佬寵壞咗But,一家人唔計得咁多


珍珠宮

積分: 40137


4#
發表於 11-6-19 13:00 |只看該作者
本帖最後由 pugbb 於 11-6-19 13:02 編輯

有D咁自私既細佬妹,真係無野講...
無so仲要講到人地孤寒咁,又唔會話自己貪小便宜!:;pppp:

點評

karkar39  agree  發表於 11-6-20 18:37
180  agree  發表於 11-6-20 15:59
saiwai  agree!  發表於 11-6-19 16:24
milktealai  agree!  發表於 11-6-19 14:21
香香公主  係啦!聽到好心痛!d細佬妹咁樣睇自己  發表於 11-6-19 13:42

節錄自: 戲班小子歌詞
禍福得失睇開啲 人生好比一齣戲
幸福不一定由天賜 成功半人事
儘管今天不開心 誰保他朝不得意
暫短的好運誰可恃 贏得幾多次
滄桑多變 世事傳奇 只要努力肯衝刺
一翻跟斗幾個際遇 時來運到即沖天飛


公爵府

積分: 27262

hashtag影視迷勳章


5#
發表於 11-6-19 13:04 |只看該作者
企硬唔揸車

點評

180  me 2  發表於 11-6-20 15:59
milktealai  同意!!!!!!  發表於 11-6-19 14:22


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


6#
發表於 11-6-19 13:07 |只看該作者

回覆:一家人的對話:......

家姐唔好嬲,細佬仔唔識嘢啫,大人有大量!



點評

talkative  同意  發表於 11-6-19 13:31
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


水晶宮

積分: 64276

育兒性格勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


7#
發表於 11-6-19 13:10 |只看該作者
賣左架車, 一了百了. 無得再講

點評

worthy  我同我老公講咗數十次啦。佢話我黐線,斬腳趾避沙蟲。無用。  發表於 11-6-19 13:17


珍珠宮

積分: 45636

馬年勳章


8#
發表於 11-6-19 13:11 |只看該作者
我都想話架車壞咗,但無理由咁啱次次都壞。

去佢地屋企接,我一定要開車打俾佢地,講定幾多分鐘到,如果中途塞車遲到又話要佢等,連行車幾多分鐘都預計唔到,無鬼用。有時激鬼氣話佢地:已經唔使你行啦,等一陣都唔得,有時我早到都要等啦。竟然有人答:我等你係用對腳等,好攰架,你等係坐喺架車度等,等幾耐都無所謂啦。

點評

muybien  唔應該再縱佢地啦, 根本就係害左佢地自己又辛苦  發表於 11-6-20 19:41
karkar39  寵壞晒  發表於 11-6-20 18:37
180  寵壞晒囉  發表於 11-6-20 16:00
stkyo  被寵壞左。。。  發表於 11-6-20 02:28
sklui  揸車等人先麻煩, 一陣俾人抄牌仲慘  發表於 11-6-19 13:39
pugbb  嘩,佢地都真係老馮又囂屎哥喎....  發表於 11-6-19 13:18
HOPE EVERYDAY IS A GOOD DAY


公爵府

積分: 28938

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


9#
發表於 11-6-19 13:12 |只看該作者
鬧爆佢地啦,不知所謂!!

點評

karkar39  agree  發表於 11-6-20 18:37
sillything  agree  發表於 11-6-19 19:03


珍珠宮

積分: 30410


10#
發表於 11-6-19 13:16 |只看該作者

回覆:一家人的對話:......

佢地吾知渣車緊人系幾甘麻煩!系我吾車就吾車,皇帝咩!一次半次都話,次次都系仲要寸



點評

kacary  好好笑 個圖畫,我真係笑左出黎  發表於 11-6-19 16:21


男爵府

積分: 6029


11#
發表於 11-6-19 13:27 |只看該作者
弟&妹:夾返錢俾你囉。。。。死孤寒鬼,無錢唔好學人養車吖!

認孤寒, 位位收佢泥鯭的價錢


珍珠宮

積分: 44774


12#
發表於 11-6-19 13:31 |只看該作者
又唔係要佢地同意,話之佢,自己唔想咪唔揸囉。


珍珠宮

積分: 39762

開心吸收勳章 醒目開學勳章


13#
發表於 11-6-19 13:32 |只看該作者
呢 d 兄弟姊妹 gathering,我真係唔得閒逐個接 ~
"女" 人做牛做 "馬" => 媽


珍珠宮

積分: 37960

wyeth冷知識勳章 畀面勳章


14#
發表於 11-6-19 13:33 |只看該作者
細佬妹太自私了

點評

isabel115  細佬妹通常都係自私, 時常當我兩公婆係司機:(  發表於 11-6-19 18:05


男爵府

積分: 6029


15#
發表於 11-6-19 13:34 |只看該作者
換架4/5座位la~ 有車用又5使車佢地(冇位佢地坐)

點評

garfield2201  咪係,即刻換過架車啦^^  發表於 11-6-20 21:24
RSG媽媽  我都係咁諗  發表於 11-6-20 15:55
milktealai  good!  發表於 11-6-19 14:23


禁止訪問

積分: 8894

好媽媽勳章 畀面勳章


16#
發表於 11-6-19 13:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11581


17#
發表於 11-6-19 13:49 |只看該作者
係咪你哋家人溝通方式?

去銅鑼灣係好難泊車‥‥重要兜埋各位弟妹,唔講"唔該晒",都要識得體諒,唔好多多要求‥‥‥佢哋真係"縱壤晒"

點評

IaMMoYY  "去銅鑼灣係好難泊車" x100  發表於 11-6-20 16:39


水晶宮

積分: 67428

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


18#
發表於 11-6-19 13:55 |只看該作者
唔接咪唔接囉,又唔係老憑要咁做,
有車就一定要咁做,唔該都冇聲,
咪SO佢地啦


男爵府

積分: 5986

好媽媽勳章


19#
發表於 11-6-19 14:04 |只看該作者

回覆:一家人的對話:......

擺番家姐款,叫佢地自己去,叫多幾次大家就慣!




子爵府

積分: 12759

畀面勳章


20#
發表於 11-6-19 14:09 |只看該作者
worthy 發表於 11-6-19 12:55
弟&妹:夾返錢俾你囉。。。。死孤寒鬼,無錢唔好學人養車吖!


咁大聲夾返錢,叫佢哋搭的士啦.

點評

檸檬嫂  agree~~  發表於 11-6-20 18:46
karkar39  agree  發表於 11-6-20 18:38
calculator  agree!  發表於 11-6-20 16:17

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo