婆媳關係

跳至

首頁

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 349


1#
發表於 11-7-11 21:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


王國長老

積分: 119115

王國長老


56#
發表於 11-7-16 01:04 |只看該作者
版主收到樓主要求, 現將文章關閉.

edea
我唔係經常上BK, 想搵我嘅朋友請email: [email protected]


大宅

積分: 3913


55#
發表於 11-7-15 23:28 |只看該作者
回覆 candycutiebirds 的帖子

上一代的人不習慣用bb 車,無辦法。我小時候都無坐過bb 車。

我當然唔聽mami、阿姨講啦,我在家氹bb 訓覺就用揹帶;出街用bb 車,就算現在bb 16m 大,明明識行路,但bb 唔肯行,我只好繼續用bb 車囉!



男爵府

積分: 5284


54#
發表於 11-7-13 19:12 |只看該作者
yeung_ma 發表於 11-7-13 17:09
跟住我就唔客氣大大聲講:
唔買?BB訓著左你抱佢成日呀?!
買就一定要買嫁喇!
如果我第時個新抱住我間屋, 又話我既家俬阻住佢, 仲要上網數我....etc
我一定即"掃把"佢地走架~~~
自已冇本事搬要靠人, 最好唔好甘多要求, 分吓主客好wor~~



點評

seaheart88  個仔要我咁受氣,連個仔都烹走呀.成家立室仲黎痴老母,仲話我個櫃阻著你地?  發表於 11-7-13 23:35
peggy  agree  發表於 11-7-13 22:44


水晶宮

積分: 62860

馬年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章


53#
發表於 11-7-13 17:32 |只看該作者
回覆 hellomag 的帖子

我相信樓主有能力搬的, 租間屋有幾難, 只係樓主唔想搬, 又要對99多多不滿囉,
換了其他人, 平平地租間套房都一定會搬, 邊會好似樓主咁, 又想慳錢, 又想要權益,
寄人離下, 仲聲大夾惡, 我就唔信佢面對99時會有禮貌, 會用平和的語氣對佢99,
每星期 / 每天, 都會頂撞佢99, 我就信!

點評

小虎妹媽  最後老土d講句 "今日嘅果, 就唔好問昨日嘅因", 好多事都會有"循環"...  發表於 11-7-13 18:09
小虎妹媽  之所以咪講"一家唔知一家事"囉~  發表於 11-7-13 18:02
seaheart88  就算99XYZ#,甘有骨氣就撇,住人屋吾好客家佔地主.一家一主大家快樂啦.  發表於 11-7-13 17:50
小虎妹媽  你都係睇到樓主嘅說話姐, 你點知樓主嘅奶奶講野無XYZ呀??  發表於 11-7-13 17:43


水晶宮

積分: 63101

BK猜猜猜慶中秋


52#
發表於 11-7-13 17:26 |只看該作者
yeung_ma 發表於 11-7-13 17:09
跟住我就唔客氣大大聲講:
唔買?BB訓著左你抱佢成日呀?!
買就一定要買嫁喇!
一家唔知一家事, 呢D說話始終係樓主自己嘅感受~
我都唔明有咩事要咁爆, 難道你係樓主嘅奶奶 or 姑仔/奶 (講笑)....

點評

yeung_ma  我只為一個老人家抱不平。佢的確是冇禮貌對長輩, 大家有眼看的。  發表於 11-7-13 17:38
yeung_ma  我很心平氣和說話, 邊似樓主咁激動, 你看佢篇文章打好多感嘆號.  發表於 11-7-13 17:34


侯爵府

積分: 20620


51#
發表於 11-7-13 17:22 |只看該作者
本帖最後由 hellomag 於 11-7-13 17:23 編輯

講真如果我係99,我係吾鐘意同新抱住,因為始終同住難;我係好鐘意整齊嘅人,我吾鐘意比人 整亂我屋企(訪客例外),吾係蜀於廰嘅嘢 吾好放係廳,吾係蜀於廚房嘅嘢 吾好放係廚房,我係吾鐘意 將D雜物擺到一屋都係嘅,一定要收埋晒入雜物櫃/房,擺出嚟一陣間我都覺得篤眼篤鼻;所以你有能力的話最好搬吧啦,無謂受99氣。

點評

yeung_ma  me too  發表於 11-7-13 17:39


水晶宮

積分: 62860

馬年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章


50#
發表於 11-7-13 17:17 |只看該作者
還有, 樓主時常說佢99 時常俾d聲氣佢聽,
樓主咪一樣俾番好多說話佢聽, 叫自己99收皮, 這種身抱好極有限,
在婆媳關係見盡很多人盡數自己99的不是, 數自己99有咩唔好 / 不滿.
她們都冇好像你咁樣, 用咁粗俗的字眼去形容一位長輩






水晶宮

積分: 62860

馬年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章


49#
發表於 11-7-13 17:09 |只看該作者
candycutiebirds 發表於 11-7-11 21:44
本身一齊住,62就係大6做野,
紅日先返黎!
其實佢一直都比D聲氣我聽,

跟住我就唔客氣大大聲講:
唔買?BB訓著左你抱佢成日呀?!
買就一定要買嫁喇!
揀D輕便D摺得埋o個D喇!
佢馬上收左皮!
部部BB車都可以摺得埋嫁喇,大嬸!
依家又唔係叫你比$買,
講到最尾都係唔想我地DD外人佔用到你間屋D位借!!
種有呀!
本身我間房夠位放BB床嫁!
全因入面個大衣櫃係佢既,佢唔肯拆,
搞到我連BB床都冇位放呀!



大家認真看看以上樓主所講的, 佢的語氣完全冇禮貌, 咩大嬸呀? 佢是你99呀!
話bb床都冇位放, 講到你99 好阻著你,
你搬入去時 / 嫁入去時, 個大衣柜已經存在, 仲好意思話人阻著你?
仲想聲大夾惡去叫人折? 任何一個做99都唔肯折啦, 為咩要遷就你而去折衣柜, 你有bb是你的事!
你99會咁去想的>>>你地2公婆搞唔掂, 學咩人生bb?
你懷孕前唔想清楚?
你唔計劃好先要bb?
仲有3年你先可以 / 有機會上公屋, 有排你住呀, 你唔想忍, 就早d搬定出去, 租間套房住囉



珍珠宮

積分: 31726


48#
發表於 11-7-13 16:54 |只看該作者

引用:BB出世,下下都係$,依家點都會等到生唯止

原帖由 candycutiebirds 於 11-07-11 發表
BB出世,下下都係$,
依家點都會等到生唯止!
我有次激到我馬上同我老公講要租屋租,
無錢,無得講。




大宅

積分: 4414


47#
發表於 11-7-13 16:53 |只看該作者
我同意樓上啲媽媽講的,如果係寄人籬下,真係要收一收火. 做咗人阿媽,要為小朋友著想,未生小朋友前已經有咁多爭吵,咁小朋友出咗世後,係咪要佢一出世就聽到/見到你地的惡言惡語?

老實講,你同99係兩個家庭的人,又唔係好似你同你c6因為相愛而一齊,咁意見不同一定有架啦! 如果唔係太過份的話,做晚輩的應該要忍讓,你學識尊重長輩,他日你的小朋友都會跟你一樣,尊重長輩(包括你).

唔想辛苦,真係寧願搬出去好過,無謂大家日日面阻阻,如果你日日都要火的話,小朋友見到就真係<身教>啦,想生個肥肥白白思考健康的小朋友,媽媽識得控制情緒好重要.

地方唔夠位時,就算係你自己屋企,買野前你都會諗下地方夠唔夠,係咪真係咁有需要先買啦. 哩度好多媽媽都有經驗,知道邊啲野用得著,用唔著,如果未用得著時,為左生活質素(地方),咪遲少少買啦.


水晶宮

積分: 62860

馬年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章


46#
發表於 11-7-13 16:51 |只看該作者
小虎妹媽 發表於 11-7-12 10:58
樓主, 你都係想留返D錢比BB用姐, 咁你咪就當為左BB忍吓啦~ 講真BB車就真係唔使點用, 之前有個朋友送左部比 ...
如果佢被99話幾句, 就粗言對人, (無論直接 / 背後 ) 旁人只會話你冇家教,
正如今次, 我都感覺樓主冇家教囉

樓主在網上用 ( 收左皮) 這些字眼去形容99當時的態度, 如果你是99的囡, 在網上見到有人用咁的字眼去話 / 批評 你媽媽, 你會覺得佢有禮貌?? 我就會覺得佢冇家教啦, 枉佢將會做人媽媽.

雖然佢冇直接對著佢99講 , 但在網上仍然用這些粗俗的字眼去批評99, 已經冇禮貌、不尊重長輩、不尊重自己老公的母親,

假設 >> 佢老公用粗言話佢99, 身為媳婦, 唔通仲會一齊再用粗言對付99嗎? 是否應該好言相勸呢?



男爵府

積分: 8888


45#
發表於 11-7-13 16:12 |只看該作者
每樣都有代價,如果你想慳錢唔搬開,代價就係要忍氣吞氣;如果你想開開心心,代價就係生活緊絀一D。

每個人的價值觀唔同,點揀只有你先可以決定,但記住呢個世界唔會樣樣都順晒意,唔好諗住錢又要面又要話事權又要!


男爵府

積分: 5029


44#
發表於 11-7-13 15:22 |只看該作者
咁討厭99, 搬走啦.

當年我坐月期間同99開火, 我立即帶bb走返自己屋企, 天天搭長途車帶bb去做治療咁辛苦, 都要走人.


水晶宮

積分: 62860

馬年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章


43#
發表於 11-7-13 09:30 |只看該作者
樓主今次講BB車, 下次一樣有另一樣野講佢99,
每星期、每個月, 什至每一天, 佢都對99有好多不滿意地方啦,
而且一單比一單仲大件事呀,
大家睇著啦, 當12月佢BB出世, 仲精彩呀,
分分鐘, 仲會怪佢99, 搞到佢有產後抑鬱症 / 坐月又唔服侍佢, 好戲一場場
我見好多人奉旨成婚, 就迫住結婚, 冇詳細計劃又冇經濟能力就迫住和99住, 咁就要忍啦, 鬼叫你冇本事, 又俾人搞大個肚咩

點評

donaldduckduck  100% agree~~  發表於 11-7-13 15:59


珊瑚宮

積分: 102475

畀面勳章


42#
發表於 11-7-13 07:52 |只看該作者

引用:間屋如果係你99,+而家你住人地方係咁架啦,+

原帖由 donaldduckduck 於 11-07-11 發表
間屋如果係你99, 而家你住人地方係咁架啦, 有本事搬走咪唔洗睇人面色囉

如果第日我個新抱係咁擺野係我屋企 ...
完全同意,寄人籬下便得低頭!




水晶宮

積分: 73590

BK Milk勳章


41#
發表於 11-7-13 02:53 |只看該作者


別墅

積分: 521


40#
發表於 11-7-12 23:07 |只看該作者

回覆:candycutiebirds 的帖子

佢嫌你地阻訂囉!我都係同99住,有小朋友後真係好多麻煩野,一有機會就搬喇!




男爵府

積分: 8366


39#
發表於 11-7-12 23:00 |只看該作者

回覆:我99叫我BB出世唔好買BB車,手抱算= =

其實BB用品/衫仔你會唔會要二手?因為BB真係大得好快。我就要咗好多全新的二手衫。因為好多朋友之前買多咗,未開黎穿著,個 BB 已經大咗。至於BB車又二手。慳埋 d $,分分鐘夠供樓架。



冬天的味道


珍珠宮

積分: 40343

好媽媽勳章 醒目開學勳章 陪月勳章


38#
發表於 11-7-12 21:28 |只看該作者
本帖最後由 方麗娟 於 11-7-12 21:30 編輯

事先聲明, 唔啱聽你睇完就算, 大肚婆千祈唔好勞氣~
bb未出世真係唔駛買咁多嘢住, 你bb 12月出世, 而家先至7月,
可能你bb出世時肥肥白白, 如果因為平就買定過多初生bb衫仔, 細碼片等,
著唔得幾耐就唔啱著,
bb車建議出世後先至好買, 頭兩個月都係盡量唔好瞓bb車,
坦白講平bb車多數都係唔可以180度放平,
唔啱初生bb用~
bb床可以遲d先至買, 除咗嚟緊bb展, 一般10月左右永安都會大減價,
不過最平應該係樓上舖賣bb用品, 真係平好多!

點評

bongbongpatty  其實一般千幾蚊既都ok..又輕便..響斗斗城千3蚊有部單手收車又堅固過吉吉島  發表於 11-7-13 03:03

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo