婆媳關係

跳至

首頁

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 349


1#
發表於 11-7-11 21:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 19013

環保接龍勳章


2#
發表於 11-7-11 21:47 |只看該作者
間屋係99嘅?叫你哋搬=唔歡迎你哋,咁仲等咩?


子爵府

積分: 13871

貓狗褓姆 畀面勳章


3#
發表於 11-7-11 21:52 |只看該作者

回覆:我99叫我BB出世唔好買BB車,手抱算= =

其實搬開就不用俾99煩~ 是否另有原因所以不能搬?




禁止訪問

積分: 349


4#
發表於 11-7-11 21:54 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8696


5#
發表於 11-7-11 22:02 |只看該作者
如果你唔搬,相信BB出生後,你將會越來越難受


大宅

積分: 2463

BK Milk勳章


6#
發表於 11-7-11 22:17 |只看該作者
佢唔錫BB咩?

如果佢鍚BB應該都會讓吓步,

有個BB屋企熱鬧D嘛,!

同埋係咪佢覺得家用比得少?

唔同生活既人住埋一齊係要時間磨合一下, 大家將就吓啦....


禁止訪問

積分: 349


7#
發表於 11-7-11 22:27 |只看該作者

回覆:我99叫我BB出世唔好買BB車,手抱算= =

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8866

畀面勳章


8#
發表於 11-7-11 22:35 |只看該作者

回覆:我99叫我BB出世唔好買BB車,手抱算= =

住人地屋企無計啦,忍讓下



點評

peggy  agree  發表於 11-7-14 00:00
waterlemon  agree  發表於 11-7-13 03:02
gk678  係囉.  發表於 11-7-12 11:44
琛怡媽媽  agree~~~  發表於 11-7-11 22:54
babyhoi  x 2  發表於 11-7-11 22:44


伯爵府

積分: 16361


9#
發表於 11-7-11 23:09 |只看該作者
間屋如果係你99, 而家你住人地方係咁架啦, 有本事搬走咪唔洗睇人面色囉

如果第日我個新抱係咁擺野係我屋企仲要話我, 我一定叫佢走

點評

cy101  agree, 1人1頭家, 唔好入侵我地盤!!!  發表於 11-7-13 15:40


珍珠宮

積分: 39762

開心吸收勳章 醒目開學勳章


10#
發表於 11-7-11 23:46 |只看該作者
而家已經係咁,bb出世後仲多野嘈呀 ~
"女" 人做牛做 "馬" => 媽


別墅

積分: 618


11#
發表於 11-7-12 00:25 |只看該作者
算la,你99都马上收皮la.最紧要楼主大肚吴好激气。


公爵府

積分: 27536

環保接龍勳章


12#
發表於 11-7-12 00:55 |只看該作者
講真,BB車真係唔係用得咁多咋,我阿B未出世我就買左喇,但到用已經係好幾個月之後既事,仲要唔多用。我出出入入都係揹帶多。日本揹帶就唔會揹到痛,其實一齊住,你咪話遲D先算囉,都唔一定要頂行佢既。我見你咁樣講出黎你99都係冇禮貌鬧人個D呀,其實你99已經好好架喇,試下同99多D溝通啦,岩聽就「係」佢唔岩聽就唔出聲算囉。既然冇得揀一定要一齊住,呢D忍讓張不免,慣左就會開心D架喇....

點評

3991  同意。尤其屋附近環境不太寬敞用bb車機會更少。手抱多些,bb會覺得安全d.  發表於 11-7-12 13:59


子爵府

積分: 10967

好媽媽勳章 畀面勳章


13#
發表於 11-7-12 03:37 |只看該作者

引用:間屋如果係你99,+而家你住人地方係咁架啦,+

原帖由 donaldduckduck 於 11-07-11 發表
間屋如果係你99, 而家你住人地方係咁架啦, 有本事搬走咪唔洗睇人面色囉

如果第日我個新抱係咁擺野係我屋企 ...

講得好!你住緊人地間屋,就算點都要忍;有本事就搬走




瑪瑙宮

積分: 139344

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


14#
發表於 11-7-12 06:31 |只看該作者

回覆:我99叫我BB出世唔好買BB車,手抱算= =

Agree with donaldduckduck..




子爵府

積分: 12861

畀面勳章 環保接龍勳章


15#
發表於 11-7-12 08:41 |只看該作者
你學識分莊閒你會開心d


大宅

積分: 1241


16#
發表於 11-7-12 08:53 |只看該作者

回覆:我99叫我BB出世唔好買BB車,手抱算= =

我62又係咁,我買bb車,又俾他話,買bb衫又俾他話!由有左到生bb就煩到我依家!個時要住他地方,就忍他!依家我都搬左,他煩我就大大聲話返他!




已刪除用户

積分: 64841

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


17#
發表於 11-7-12 09:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11028


18#
發表於 11-7-12 09:53 |只看該作者
你話曬寄人籬下,既然你99係屋主,你都係要忍耐吓喇,想有好日子過都要盡快搬囉。


公爵府

積分: 28938

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


19#
發表於 11-7-12 10:16 |只看該作者
你都話你99想你地搬走啦,點解仲要住係99度呢


子爵府

積分: 12600

好媽媽勳章


20#
發表於 11-7-12 10:22 |只看該作者
既然你住係你奶奶間屋...唯有睇人面色...講真間屋係佢...個櫃佢唔拆你都無佢辦法...如果可以既話...最好搬出去住...將來bb出世...仲多d磨擦...



[url=http://lilypie.com][img]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo