自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6325


1#
發表於 11-8-29 15:17 |只看該作者
我個女。bb女。見佢右手掌紋係斷掌(頭腦線、感情線二合一,一條打橫)。大大吓會唔會變?…女仔斷掌係唔係唔好ga?




男爵府

積分: 6325


63#
發表於 11-8-30 11:15 |只看該作者

引用:回覆+童顏媽媽+的帖子 典解無我份㗎?我雙

原帖由 shutupmate415 於 11-08-30 發表
回覆 童顏媽媽 的帖子

典解無我份㗎?我雙斷掌家下31歲MO都無得發呀。
好快會發達 ga




伯爵府

積分: 19151

畀面勳章


62#
發表於 11-8-30 11:06 |只看該作者
我c6兩隻手都係斷掌,我又吾覺佢聰明同叻喎mouth:
我覺得佢係”姑寒”同”蠢”


子爵府

積分: 10433

好媽媽勳章


61#
發表於 11-8-30 11:00 |只看該作者
我囡細個時都有少少.我估系生得好近.三歲啦她,但成個川出來了,但無可否認.斷掌的人超難教,硬頸.講極都5聽.但真係叻.下下博嘴,口花花.
聰明的小朋友都係難教.......

教養孩童, 使他走當行的道, 就是到老他也不偏離。


男爵府

積分: 8649


60#
發表於 11-8-30 11:00 |只看該作者
我都係雙斷掌...同父母感情好OK WOR, 同呀媽勁FRIEND 咩都講一餐, 同呀爸呢以前麻麻, 但係自從我結左婚有左2個女, 就反而好左, 所以絕對唔係同父母無緣...

我記得我好細個就契左比黃大仙...但係無話年年去拜佢...但係應該係關斷掌事..

人地話斷掌既人命硬....我呀媽都係斷掌, 不過就只係斷一隻...佢同父母感情就真係麻麻地.

我自已呢, 同SHUTUPMATE415一樣, 唔使點搵工, 就可以搵到份唔多使做既工, 人工又幾好PAY.

之前有位媽媽講佢好多掌紋, 好花, 其實係代表佢煩惱多, 成日都諗野...


禁止訪問

積分: 30006


59#
發表於 11-8-30 10:59 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 25097

好媽媽勳章


58#
發表於 11-8-30 10:56 |只看該作者
我都係右手斷掌
是聰明+硬頸
但自幼至此仍然和父母關係OK
依家婆婆仲幫我湊大個B!
[img align=right][/img]


珍珠宮

積分: 32188

DHA勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


57#
發表於 11-8-30 10:52 |只看該作者
本帖最後由 shutupmate415 於 11-8-30 10:52 編輯
jannie1223 發表於 11-8-29 23:13
我個女又系雙斷掌!我吾想她的父母緣淺呀!

我發覺自己人越大越唔可以同父母對得太耐。我未結婚之前20幾歲就好早搬出來住,唔自算唔算父母緣淺呢。
笑下又一日。放鬆下啦大家!


珍珠宮

積分: 32188

DHA勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


56#
發表於 11-8-30 10:48 |只看該作者
回覆 童顏媽媽 的帖子

典解無我份㗎?我雙斷掌家下31歲MO都無得發呀。
笑下又一日。放鬆下啦大家!


珍珠宮

積分: 39994

馬年勳章


55#
發表於 11-8-30 10:46 |只看該作者
本帖最後由 bigbighei 於 11-8-30 10:53 編輯

回覆 EVA222 的帖子

係呀....朱鵲橋老師書本幾易睇,有相對照....

地球和火星 完美與破爛 現實對幻象 這樣的差距離還有盼望 嗎


禁止訪問

積分: 30006


54#
發表於 11-8-30 10:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6325


53#
發表於 11-8-30 10:31 |只看該作者

引用:一隻手斷掌,人生前半生同後半生轉變很大,

原帖由 bigbighei 於 11-08-29 發表
一隻手斷掌,人生前半生同後半生轉變很大,斷掌人比較麻煩,因為感情線同理智線合二為一,因此容易感情用事 ...
朱老師即係?




禁止訪問

積分: 93097


52#
發表於 11-8-29 23:36 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 73927


51#
發表於 11-8-29 23:18 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 39994

馬年勳章


50#
發表於 11-8-29 23:14 |只看該作者

回覆:tam_bb 的帖子

一隻手斷掌,人生前半生同後半生轉變很大,斷掌人比較麻煩,因為感情線同理智線合二為一,因此容易感情用事,硬頸所以也比較難相處,但是一旦成為好友就真係可以付湯渡火!。。。。其實斷掌仲有好多代表及解釋!但可以講好多勁人都係斷掌!想知多啲,朱老師有本講掌既書就有好詳細介紹,我N咁多年前睇過!而家唔知仲有冇!



地球和火星 完美與破爛 現實對幻象 這樣的差距離還有盼望 嗎


子爵府

積分: 10096


49#
發表於 11-8-29 23:13 |只看該作者

回覆:請問,女仔右手斷掌,代表乜?

我個女又系雙斷掌!我吾想她的父母緣淺呀!




別墅

積分: 667

好媽媽勳章


48#
發表於 11-8-29 22:47 |只看該作者
童顏媽媽 發表於 11-8-29 22:39
珍珠都冇咁真!!
"個女5歲時, 個老豆就會發達" oic, 以為你話個細路女5歲咁細就發達tim


大宅

積分: 1432


47#
發表於 11-8-29 22:39 |只看該作者

引用:Quote:童顏媽媽+發表於+11-8-29+22:25+我有

原帖由 awah112 於 11-08-29 發表
個女5歲時老豆就會發達?
珍珠都冇咁真!!




禁止訪問

積分: 93097


46#
發表於 11-8-29 22:36 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 22846


45#
發表於 11-8-29 22:36 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo