自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 67646

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 大廚勳章


1#
發表於 11-9-7 02:01 |只看該作者
隻B返新學校幾日,我先至知全班得我一個本地媽媽 (C9),其他既,唔糸d鄉下話既阿公阿婆,就糸新移民/雙程証
媽媽,有個仲糸雙非童。天喔!!!幾日接放工,果d家長唔糸問d
勁膠既問題,就糸阻頭阻勢!唔好問我點解d書要包啦,你包唔包膠
,關我咩事!只糸講一句:我唔想答你地!我唔想做少數民族呀!

點評

ngannatalie  邊區呀? 咁恐怖?  發表於 11-9-7 10:00
不知所謂的乙陸!!!


翡翠宮

積分: 78964


47#
發表於 11-9-8 01:44 |只看該作者

回覆:我唔糸少數民族

死!快轉校啦!咪有日放學小朋友同你細說膠語!



世上已無安樂土,人人以傷人為樂


珍珠宮

積分: 46296

環保接龍勳章 畀面勳章 睛靈勳章 BK Milk勳章


46#
發表於 11-9-8 01:39 |只看該作者


水晶宮

積分: 67646

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 大廚勳章


45#
發表於 11-9-8 01:27 |只看該作者
開到多餘啦,一黎佢地識幾多廣東話?2黎佢地好中意搬大6果套!中國站有人問,學校幫學童買咩意外保險啦。都忽既,怕死自己買。

不知所謂的乙陸!!!


子爵府

積分: 11259


44#
發表於 11-9-8 01:25 |只看該作者
回覆 紅紅 的帖子

佢地d家長無去小一迎新會既咩?? 學校己講明有病應該點做, 有d病講明好番都要休2日先好返學.......d人咩都做得出.


侯爵府

積分: 22086

畀面勳章


43#
發表於 11-9-8 00:56 |只看該作者

引用:乜黃大仙都咁嚴重呀!我仔讀緊小學,佢上年個

原帖由 laiki 於 11-09-07 發表
乜黃大仙都咁嚴重呀!我仔讀緊小學,佢上年個班有成差唔多一半媽媽係BIG6,一年級一開學時偷我個仔文具,仲掉轉 ...
可以轉去邊先無大6仔




侯爵府

積分: 22086

畀面勳章


42#
發表於 11-9-8 00:55 |只看該作者

引用:深表同情,+比我會轉區讀,+唔想細路比佢地同

原帖由 qqbabe 於 11-09-07 發表
深表同情, 比我會轉區讀, 唔想細路比佢地同化.
其實我覺得去到邊區都好多,唔通要搬去長洲




侯爵府

積分: 22086

畀面勳章


41#
發表於 11-9-8 00:54 |只看該作者

回覆:我唔糸少數民族

樓主,我也是黃大仙區的,個女k3,我自己覺得係一年比一年多啊!我見我對上一年果批(2005年出生)又無咁緊要,到低我女一級既又比我呢級既嚴重!但雙非童竟然走到來黃大仙番學
如不介意可否pm我是那間學校呢?




大宅

積分: 2281

畀面勳章 環保接龍勳章


40#
發表於 11-9-8 00:21 |只看該作者
我個仔係大圍讀.都係好多新移民.
手機用戶,不要點評,謝謝


男爵府

積分: 7994

畀面勳章


39#
發表於 11-9-8 00:15 |只看該作者
之前仲想搬去黃大仙... ...而家要考慮下先


水晶宮

積分: 58741

2018復活節勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


38#
發表於 11-9-7 23:48 |只看該作者


子爵府

積分: 11813


37#
發表於 11-9-7 23:45 |只看該作者
chowqv 發表於 11-9-7 02:25
返得幾日已經想死,一唸地個仔要同佢地相處幾年。連雙非童都有。死未。返得幾日,我見佢地d手冊都 ...

話時話, 可唔可以pm 我話我知邊間學校呀??
我都係住黃大仙區架mouth:


公爵府

積分: 28739

畀面勳章 BK Milk勳章


36#
發表於 11-9-7 11:14 |只看該作者
如果係我就一定會轉校,因為D小朋友好容易受同學仔影響,如果學埋佢地D大陸文化就真係不得了喇


大宅

積分: 4661


35#
發表於 11-9-7 10:51 |只看該作者
深表同情, 比我會轉區讀, 唔想細路比佢地同化.

點評

chowqv  仲有邊個區安全?我糸香港土生,點解要我避佢地啵!  發表於 11-9-7 12:04


用戶要求終止服務

積分: 10694


34#
發表於 11-9-7 10:32 |只看該作者
乜黃大仙都咁嚴重呀!我仔讀緊小學,佢上年個班有成差唔多一半媽媽係BIG6,一年級一開學時偷我個仔文具,仲掉轉頭話係我個仔拿佢既,偷完一枝筆又一枝,所以你真係要小心D,唔好帶咁靚既野返學.

你講得冇錯,雖則我地係香港人,但係學校就好似小數民族咁, 好多D媽媽都係咩音人,佢地唔識教,D仔女質數一定唔方好得去邊,所以令到間學校水平拉低,影響升中.

DBIG6媽媽群裹面梗有一兩個香港媽媽,其實我初時諗佢地講既野應該唔係咁岩CHANNEL架WOR,有一次無意中聽到佢地係度傾,"全班有幾多個乜野科唔合格", 心諗咁你都要問老師都真係好唔得閑WOR,唔怪知我仔個班主任話我冇野同佢講啦!呢D野我一定唔做,同埋佢名列前茅我諗唔到有咩野要問!唔好以為我係你DBIG6家長至得架!

我下年一定要轉校,唔想俾呢班大民族拖累!


禁止訪問

積分: 67964


33#
發表於 11-9-7 10:23 |只看該作者

引用:我想知咩叫雙非童?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 67964


32#
發表於 11-9-7 10:23 |只看該作者

回覆:我唔糸少數民族

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 32185

畀面勳章 環保接龍勳章


31#
發表於 11-9-7 10:21 |只看該作者

回覆:我唔糸少數民族






侯爵府

積分: 23796

環保接龍勳章


30#
發表於 11-9-7 10:04 |只看該作者
唉! 好擔心呀!


珍珠宮

積分: 48034

開心吸收勳章


29#
發表於 11-9-7 09:25 |只看該作者
winkei_kiki 發表於 11-9-7 03:42
上次同我BB去健康院打針,得個幾個HK人,其餘都系大6人
你講得岩, 前幾日去完健康院
如果全場有50人, 只有4-5個係香港家長
我唸緊係咪大部份香港家長都選擇去私家打針?
我都係去私家打, 但回健康院做檢查


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo