自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 67646

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 大廚勳章


1#
發表於 11-9-7 02:01 |只看該作者
隻B返新學校幾日,我先至知全班得我一個本地媽媽 (C9),其他既,唔糸d鄉下話既阿公阿婆,就糸新移民/雙程証
媽媽,有個仲糸雙非童。天喔!!!幾日接放工,果d家長唔糸問d
勁膠既問題,就糸阻頭阻勢!唔好問我點解d書要包啦,你包唔包膠
,關我咩事!只糸講一句:我唔想答你地!我唔想做少數民族呀!

點評

ngannatalie  邊區呀? 咁恐怖?  發表於 11-9-7 10:00
不知所謂的乙陸!!!


水晶宮

積分: 60076

好媽媽勳章 大廚勳章


2#
發表於 11-9-7 02:02 |只看該作者

回覆:我唔糸少數民族

甘大鑊!



---生命無價,請支持領養---


禁止訪問

積分: 2146


3#
發表於 11-9-7 02:13 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


王國長老

積分: 174325

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 王國長老 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


4#
發表於 11-9-7 02:17 |只看該作者
邊區呀?咁誇張?

花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。


珍珠宮

積分: 34788


5#
發表於 11-9-7 02:19 |只看該作者
係咪上水區呀?!


子爵府

積分: 11813


6#
發表於 11-9-7 02:19 |只看該作者
咁慘, 如果真係頂唔住, 轉校啦

點評

chowqv  我應我隻寶貝要求同佢轉呢間,又轉?  發表於 11-9-7 02:33


水晶宮

積分: 57382

好媽媽勳章


7#
發表於 11-9-7 02:20 |只看該作者
同情你....


珍珠宮

積分: 30994

2018復活節勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 睛靈勳章


8#
發表於 11-9-7 02:22 |只看該作者
你住北區ar?
越來越多雙非童 據聞超過萬 仲問使唔使送禮俾老師 送D咩


子爵府

積分: 10098

好媽媽勳章 醒目開學勳章


9#
發表於 11-9-7 02:23 |只看該作者
我想知咩叫雙非童?

點評

洛婷  又學到野 !!!  發表於 11-9-7 23:47
alphabetagamma  oic, 又學到新term  發表於 11-9-7 10:53
chowqv  雙非,父母都非香港人  發表於 11-9-7 02:32


禁止訪問

積分: 19566


10#
發表於 11-9-7 02:24 |只看該作者

回覆:我唔糸少數民族

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 67646

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 大廚勳章


11#
發表於 11-9-7 02:25 |只看該作者
返得幾日已經想死,一唸地個仔要同佢地相處幾年。連雙非童都有。死未。返得幾日,我見佢地d手冊都反胃。
過程無咩好講,老師逐個小朋友放學,咁又逐個將手冊交俾家長,個別同佢地講有咩未做好。咁有幾個大6媽媽,見到我隻b本野包好靚,佢地果本已經殘晒p.s.糸3日時間!佢地咪問老師點解佢地果本無包到膠囉!老師答佢地糸家長自己包既。。。。跟住佢地咪問我呢問我路囉。。。火都滾,你地大6點做我點知,我自細就知,新學期,派新書就會包一層膠黎保護d書既哪,呢d叫尊重呀。我又無責任教你地點做香港家長。成日講大6點點點。就咪死落黎讀書啦。呢到糸香港呀!
已知既,中秋節後,半數人會請多幾日假,話大6中秋糸大節,又話要續証etc。。。。我已經大聲講,你地咁請假,幼稚園可能得既,去到小學,死得!到時咪怨,又話咩輸在起步點。。。老師聽到,偷笑!
邊個話淨糸北區出事,我住市中心呀。黃大仙都已經咁啦。我都唔知新界果邊可以點忍。我擔心我果b唔知學d咩話返黎!
講真我都識有新移民既媽媽,不過人地真糸全力溶入香港社會,唔會開口埋口話大6點點點,佢地就算要返鄉下續期又好,省親都好;唔會好似果班咁既素質囉。大姊呀,使唔使日日see-trough短裙,高跟鞋。要知隻b仲細,分分鐘要抱。一陣自己走光又迫人睇。仲下下蹲先攞命!上次家長會,已經不停走光,迫人睇。我睇佢地點頂3年幼稚國,6年小學。
雙非有一個。我都唔想聽佢講野。日日糸到講自己幾委屈,要點樣幾早幾遠返學,又話點解香港無寄讀,要佢走讀。佢條細路返咁耐,喊咁耐,仲要糸煲東瓜。我都唔知佢返屋企點教仔!

點評

maymay220hk  咁恐怖.........我住响黃太仙區wor  發表於 11-9-7 09:07
不知所謂的乙陸!!!


子爵府

積分: 11813


12#
發表於 11-9-7 02:42 |只看該作者
是因 發表於 11-9-7 02:19
咁慘, 如果真係頂唔住, 轉校啦

我應我隻寶貝要求同佢轉呢間,又轉?


但唔轉, 你唔驚佢比 d big6 同化咩, 真係有排擔心架喎


珍珠宮

積分: 30994

2018復活節勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 睛靈勳章


13#
發表於 11-9-7 02:43 |只看該作者
殺入九龍拉?
係中國站聽到北區多

點評

chowqv  呢位麥兜媽同中國站果個一樣?  發表於 11-9-7 03:03


侯爵府

積分: 21341

畀面勳章 大廚勳章


14#
發表於 11-9-7 02:45 |只看該作者
我表妹個仔,
一開學就俾d帶病返學嘅雙非童惹到(左一個右一個),
之後佢個仔就開學2日請四日假。
呢d都係少事,
試過有人出水痘成身都係都照返(諗住長袖就冇人知),
好彩俾精明嘅老師發現叫家長帶走個小朋友。

點評

chowqv  水痘出得過。我知邊個有,即刻推個仔去玩一陣呢。  發表於 11-9-7 03:02


伯爵府

積分: 19912


15#
發表於 11-9-7 02:49 |只看該作者
請盡量唔好點評我,因為我通常用手機版,睇唔到ga!!!


子爵府

積分: 11148


16#
發表於 11-9-7 02:51 |只看該作者


子爵府

積分: 11148


17#
發表於 11-9-7 02:52 |只看該作者
哎呀我都好擔心出年就小一,佢地果D正生番,私小又貴


水晶宮

積分: 67646

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 大廚勳章


18#
發表於 11-9-7 03:01 |只看該作者
佢地把口就話為左細路有良好教育。。。。。佢地又知唔知自己糸最無教育/教養既一班!佢地自己讀下書先啦。睇下幾時我開佢地波!

點評

麥兜媽  :lol  yes  發表於 11-9-7 10:41
不知所謂的乙陸!!!


水晶宮

積分: 63993

畀面勳章


19#
發表於 11-9-7 03:03 |只看該作者


大宅

積分: 1368


20#
發表於 11-9-7 03:42 |只看該作者
上次同我BB去健康院打針,得個幾個HK人,其餘都系大6人

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo