想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


1#
發表於 11-9-21 15:52 |只看該作者
首先好多謝呢度既jm..........陪我過左呢難捱既半年!
我應該係bingo左la....今早去左醫生度comfrim~ 去埋廣華book左oscar + 檢查
希望平平安安....

上個cycle 上左大陸睇一個軍醫食左一個星期中藥, 同c6一齊食....
我個d我記得有d穿山甲係度架...佢話可以去毒, 幫助容易d 有bb
不過最終都係唔中既.... 哈哈哈

今個月我地就m小姐黎完之後就2-3日dodo一次....無咩特別~
我13aug day 1, 應該係9月5號先排卵 (我無用紅d...因為我同c6都怕怕地大壓力)
有量體溫 個日係 35.7 度 +睇分泌 (無...不過係特別濕潤) ...所以應該係9月5日晚上dodo而bingo la! (dodo完我就訓天光啦~)

一個星期之後個肚有d唔係好舒服....有d痛痛地
胸都係....痛下又唔痛....過1,2日又痛返.....
腰成日都痺痺地.....下腹都係......
對腳成日都有一陣發熱既感覺......每2-3日就有一次
熱一陣又無事.....不過我每日早上量體溫都係36.1-36.4左右...我仲估自己唔中既多
可能係我開冷氣, 所以唔準啩~

我暫時都未有嘔 (我第一個女女個陣嘔到痴左線....上年個個又係嘔到傻, 今次唔嘔個心有d唔係好實在)
唔算累..不過有陣時好想訓....
成日好想坐啦.....

希望呢d資料可以幫到你地啦~~~~~加油呀!!!!!!! 各位jm!!!


大宅

積分: 3466


59#
發表於 11-9-27 11:13 |只看該作者
回覆 jocat102 的帖子

多謝多謝, 大家一齊努力!


大宅

積分: 2469

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


58#
發表於 11-9-26 16:51 |只看該作者
回覆 jocat102 的帖子


大宅

積分: 2469

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


57#
發表於 11-9-26 16:46 |只看該作者
回覆 jocat102 的帖子

恭喜!小心身體呀!


子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


56#
發表於 11-9-26 16:40 |只看該作者
回覆 108801 的帖子

似架! 所以我先以為係就快M到~~~~~


子爵府

積分: 10065

BK Milk勳章


55#
發表於 11-9-25 22:28 |只看該作者
回覆 jocat102 的帖子

即係唔高溫都有機會bingo啦?!鄧你開心,take care

點評

jocat102  多謝你呀!!!!!  發表於 11-9-26 16:39


複式洋房

積分: 110


54#
發表於 11-9-25 21:40 |只看該作者
公喜哂呀...小心身體呀...!咁你腹pain似唔似m pain ga??


男爵府

積分: 7798


53#
發表於 11-9-25 21:27 |只看該作者

引用:回覆+keroppi_JJ+的帖子 我由3月開始試...

原帖由 jocat102 於 11-09-22 發表
回覆 keroppi_JJ 的帖子

我由3月開始試.....終於成功了! 唔算好長.....我知道呢度好多jm都比我耐! 
咁你排卵期會唔會隔一天一次,隔二天會唔耐呢?成曰係咁c6嗌救命喔




子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


52#
發表於 11-9-25 13:44 |只看該作者
回覆 yipsylvia 的帖子

我可能身體唔好...我一向都跳得好快架! 一般都9x下架!! hahahhaa~


別墅

積分: 794


51#
發表於 11-9-22 18:15 |只看該作者
CMSmile 發表於 11-9-22 15:00
回覆 jocat102 的帖子

點知自己脈博快呀 ?
相對的,一般人7X次,運動員心肺超強,4X-5X次,睇下 bingo 後同個 norm 差幾多。我就冇乜快到,bingo 前後都係七十頭。


大宅

積分: 2529


50#
發表於 11-9-22 15:00 |只看該作者
回覆 jocat102 的帖子

點知自己脈博快呀 ?

點評

jocat102  我平時around係每分鐘90左右...我check bingo之前係105  發表於 11-9-22 15:48


子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


49#
發表於 11-9-22 14:47 |只看該作者
回覆 CMSmile 的帖子

我估我係因為開冷氣~~~~hahhaha! 脈搏呢~你跳得快嗎??


珍珠宮

積分: 44566

2024年龍年勳章


48#
發表於 11-9-22 14:37 |只看該作者
恭喜


大宅

積分: 2529


47#
發表於 11-9-22 14:26 |只看該作者
回覆 jocat102 的帖子

Thanks for your sharing

見你咁講, 你既體溫又真係唔算高喎 !

我聽日就知道中唔中喇, 我都有d緊張, 排卵前我既體溫係36.1-36.4, 排卵日(9/9)就36.0, 跟住就開始升溫, 體溫keep住36.5-36.7, 但早兩日開始跌, 琴日36.6, 今日就36.57, 我都打定輸數, 今個月應該唔中


子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


46#
發表於 11-9-22 14:26 |只看該作者
回覆 keroppi_JJ 的帖子

我由3月開始試.....終於成功了! 唔算好長.....我知道呢度好多jm都比我耐! 
不過今次係我比較有信心bingo...因為之前都係想sweet 就sweet
今次就係2-3日就一次! 同埋戒口囉
所有涼野都無野...芥蘭,豆類,汽水,都無食啦!

點評

keroppi_JJ  我會學你的^^ 你要保重哦~~  發表於 11-9-22 14:38


子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


45#
發表於 11-9-22 14:20 |只看該作者
回覆 CMSmile 的帖子

我一路都係keep住36.1-36.4左右..之後9月5日突然35.3...之後第2日就36.7, 之後又跌返落去
一路之後就keep住36.1-36.4 la~~~唔係一路高溫呢! (唔知關唔關我開冷氣訓呢??)


別墅

積分: 737


44#
發表於 11-9-22 13:51 |只看該作者

回覆:多謝大家!!!






大宅

積分: 1199


43#
發表於 11-9-22 11:50 |只看該作者


大宅

積分: 2529


42#
發表於 11-9-22 11:29 |只看該作者
回覆 jocat102 的帖子

恭喜哂呀

可否分享下你今個cycle既體溫呀 ?


翡翠宮

積分: 93954

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 畀面勳章


41#
發表於 11-9-22 11:28 |只看該作者
回覆 jocat102 的帖子

好開心,又有小生命啦~
恭喜呀~!

◕順其自然啦~♥ ◕

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo