想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


1#
發表於 11-9-21 15:52 |只看該作者
首先好多謝呢度既jm..........陪我過左呢難捱既半年!
我應該係bingo左la....今早去左醫生度comfrim~ 去埋廣華book左oscar + 檢查
希望平平安安....

上個cycle 上左大陸睇一個軍醫食左一個星期中藥, 同c6一齊食....
我個d我記得有d穿山甲係度架...佢話可以去毒, 幫助容易d 有bb
不過最終都係唔中既.... 哈哈哈

今個月我地就m小姐黎完之後就2-3日dodo一次....無咩特別~
我13aug day 1, 應該係9月5號先排卵 (我無用紅d...因為我同c6都怕怕地大壓力)
有量體溫 個日係 35.7 度 +睇分泌 (無...不過係特別濕潤) ...所以應該係9月5日晚上dodo而bingo la! (dodo完我就訓天光啦~)

一個星期之後個肚有d唔係好舒服....有d痛痛地
胸都係....痛下又唔痛....過1,2日又痛返.....
腰成日都痺痺地.....下腹都係......
對腳成日都有一陣發熱既感覺......每2-3日就有一次
熱一陣又無事.....不過我每日早上量體溫都係36.1-36.4左右...我仲估自己唔中既多
可能係我開冷氣, 所以唔準啩~

我暫時都未有嘔 (我第一個女女個陣嘔到痴左線....上年個個又係嘔到傻, 今次唔嘔個心有d唔係好實在)
唔算累..不過有陣時好想訓....
成日好想坐啦.....

希望呢d資料可以幫到你地啦~~~~~加油呀!!!!!!! 各位jm!!!


男爵府

積分: 6108


2#
發表於 11-9-21 16:01 |只看該作者
回覆 jocat102 的帖子

好感動~恭喜晒!!!!!!!!!!!!!
小心照顧身體,生個肥肥白白既bb!!!!!


點評

jocat102  多謝你~~~~我會小心架啦!!!  發表於 11-9-21 16:21


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


3#
發表於 11-9-21 16:05 |只看該作者
回覆 jocat102 的帖子

我都好感動呀
我岩岩8月中係第一個cycle
呢段時間識到你係其中一個8月中day 1既jm
呢段時間我地都有傾過計
所以見到你中左
雖然唔係我中
但我真係好戥你高興呀
你要休息多d呀
希望你bb活活潑潑、健健康康
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 7127


4#
發表於 11-9-21 16:13 |只看該作者

回覆:jocat102 的帖子

恭喜!小心身體!



點評

jocat102  多謝~~~~~  發表於 11-9-21 16:23


子爵府

積分: 10538


5#
發表於 11-9-21 16:16 |只看該作者
回覆 jocat102 的帖子

恭喜妳呀~

點評

jocat102  thanks thanks~~~~~^^  發表於 11-9-21 16:23


洋房

積分: 81


6#
發表於 11-9-21 16:17 |只看該作者
回覆 jocat102 的帖子

今次第3個喇? 羨慕屎人啦..

點評

jocat102  多謝你呀!!!  發表於 11-9-21 16:23


男爵府

積分: 9179

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


7#
發表於 11-9-21 16:19 |只看該作者

點評

jocat102  thanks thanks~~~哇!你好多勳章呀!!!! 點拎架???  發表於 11-9-21 16:24


子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


8#
發表於 11-9-21 16:22 |只看該作者
回覆 siutreasure 的帖子

siutreasure~~~~我都好多謝你教我咁多野! 之前我真係唔識~~~

希望好快到你~~~~~一定可以既!!!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


9#
發表於 11-9-21 16:32 |只看該作者
jocat102 發表於 11-9-21 16:22
回覆 siutreasure 的帖子

siutreasure~~~~我都好多謝你教我咁多野! 之前我真係唔識~~~
其實我都好多野唔識架
我半年前連買棒棒都唔識
唔知邊隻打邊隻
都係呢度d jm 教我架咋
得閒一齊再學習同交流下啦
希望bk d jm 個個都相親相愛、互相鼓勵、快d一齊做龍媽媽
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


大宅

積分: 4490


10#
發表於 11-9-21 16:38 |只看該作者

回覆:多謝大家!!!

恭喜你呀




禁止訪問

積分: 668


11#
發表於 11-9-21 16:59 |只看該作者

引用:首先好多謝呢度既jm..........陪我過左呢難

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 24579

畀面勳章


12#
發表於 11-9-21 17:00 |只看該作者

恭喜恭喜

點評

jocat102  多謝呀~~  發表於 11-9-21 17:36


禁止訪問

積分: 668


13#
發表於 11-9-21 17:02 |只看該作者

引用:首先好多謝呢度既jm..........陪我過左呢難

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2277


14#
發表於 11-9-21 18:30 |只看該作者

回覆:多謝大家!!!

恭喜你呀!
入黎沾下你啲旺氣先,希望下個月到我!
我啲紅啲淨返幾支,打算今個cycle唔用啦!唔想比壓力自己!




子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


15#
發表於 11-9-21 18:48 |只看該作者
回覆 桃桃 的帖子

桃桃~~~~下個月一定到你架啦!! 放心la!

我都唔用紅d...太大壓力la...攪到dodo都好似無咩樂趣咁!
你都係得返少少....用埋試下停下先囉! 俾自己身心都可以relax 一下!


大宅

積分: 2479


16#
發表於 11-9-21 18:52 |只看該作者
恭喜恭喜
希望快D都到我地啦...


男爵府

積分: 7798


17#
發表於 11-9-21 19:03 |只看該作者

引用:首先好多謝呢度既jm..........陪我過左呢難

原帖由 jocat102 於 11-09-21 發表
首先好多謝呢度既jm..........陪我過左呢難捱既半年!
我應該係bingo左la....今早去左醫生度comfrim~ 去埋 ...
咁即係體溫都未必作準!其實2,3天dodo 一次最穩陣




大宅

積分: 3276

畀面勳章


18#
發表於 11-9-21 20:35 |只看該作者


大宅

積分: 4874


19#
發表於 11-9-21 20:44 |只看該作者

回覆:多謝大家!!!

我地差不多日子bingo,我都打算系廣華生!好高興認識妳!以後多多關照喔!




禁止訪問

積分: 7068


20#
發表於 11-9-21 20:55 |只看該作者

回覆:多謝大家!!!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo