想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 4497


1#
發表於 11-9-26 19:06 |只看該作者
我好confuse...今日day 20, day 15時己見哈哈笑, day 16 冇左哈哈笑, 但今日竟見蛋白分泌 到底我幾時排卵ga?? 好confuse ah!!!




大宅

積分: 4497


40#
發表於 11-9-28 09:13 |只看該作者

回覆:Tamlyn 的帖子

Really?? 咁就安心了....哩幾日開始覺好易tired....早上返工唔想起身....




大宅

積分: 4497


39#
發表於 11-9-28 09:11 |只看該作者

回覆:bbnbobo 的帖子

杰既分泌即已經排完卵喇....我的杰既分泌就有少少似半溶的jelly 咁....見倒哈哈笑時即係就快排卵...個時我既分泌就清d,冇咁杰,稀d ga....




子爵府

積分: 10431


38#
發表於 11-9-27 23:44 |只看該作者
我想問, 如果d分泌係係好杰o既, 好似鼻涕咁長長的, 係咪排卵期呢?


大宅

積分: 1638


37#
發表於 11-9-27 23:32 |只看該作者

回覆:bbnboot 的帖子

枕住見到杰分泌咁好明顯你係排左卵!




大宅

積分: 1638


36#
發表於 11-9-27 23:29 |只看該作者

回覆:bbnboot 的帖子

吾定架喎,不過我有左就keep住到依家都有分泌,但係有d人又冇。其實有好過冇,起碼知道身體狀況。




大宅

積分: 4497


35#
發表於 11-9-27 23:19 |只看該作者
回覆 Tamlyn 的帖子

係呢, 另外想問下, d杰o既分泌係咪會持續幾日ga?
定係真係有左d分泌就會越來越多ga?
我今日又有d杰o既分泌喇..... 尋晚同今晚都見倒有少少....


大宅

積分: 4497


34#
發表於 11-9-27 15:35 |只看該作者
回覆 tnd327 的帖子

我今日才day21, 應該 this sunday check 一次先, 冇o既就 10月5號再check.....
我已買定clear blue digital 2支.... 好緊張等派彩呀~~~


大宅

積分: 1139


33#
發表於 11-9-27 15:30 |只看該作者
回覆 bbnboot 的帖子

Bingo 左一定share, 未bingo 就再努力!!!

我唔諗住咁快check 呀, 起碼過左m 期先check, 一來費事waste $, 二來唔想有0個種 "check 到無" 既失望

祝你早日bingo too!! 你又諗住幾時check?


大宅

積分: 4497


32#
發表於 11-9-27 15:20 |只看該作者
本帖最後由 bbnboot 於 11-9-27 15:21 編輯

ic... day13排, 咁而家day23 就即係過左10日..... 過多幾日就可以用cb check喇..... 不過我見有d jm 在排卵後8-10日就check倒....真係可以好快... 我都好心急....!! =) bingo左記得講我地知呀!!


大宅

積分: 1139


31#
發表於 11-9-27 14:41 |只看該作者
回覆 bbnboot 的帖子

我估我係day 13 排, 我無用紅綠d or 哈哈笑, 只係量體溫乍.


大宅

積分: 1638


30#
發表於 11-9-27 14:21 |只看該作者

回覆:bbnboot 的帖子

個個人吾同喎,我嗰陣冇乜特別感覺,仲諗住吾中,不過谷胸同分泌早左來。



點評

bbnboot  都係ge, 個個人都唔同.....
唔理點都好,而家開始會check返好d溫度, 等派彩!   發表於 11-9-27 15:23


大宅

積分: 1638


29#
發表於 11-9-27 14:16 |只看該作者

回覆:曾肥 的帖子

體溫大致都高架,個人有時會發熱。不過試過有一朝量低左0.3,可能係冷氣關係。而且大肚婆又會好易怕凍,所以有好多因素會影響。體溫要自己同自己比較,未排卵嗰d日子會低d架。




大宅

積分: 4497


28#
發表於 11-9-27 14:03 |只看該作者
回覆 JackLucky 的帖子

其實我一向m 都好唔準, 次次來m前o既感覺都唔太一樣....
有時會乳房痛, 肚好漲, 會覺得個人好怕冷咁....
但....而家都只係day21, 加上我cycle一向30-60日不等, 好難作準.... ><


大宅

積分: 1638


27#
發表於 11-9-27 14:02 |只看該作者

回覆:tnd327 的帖子

吾定架。有人早,有人遲,有人冇。



點評

tnd327  原來係咁, 謝謝!  發表於 11-9-27 14:42


大宅

積分: 4497


26#
發表於 11-9-27 14:01 |只看該作者
回覆 tnd327 的帖子

我都好明白你o既感受, 大家經歷o既都係差唔多.... 祝大家都可以早日bingo!!

另外, 想問下你今個cycle day 幾排卵/見倒哈哈笑呀?


大宅

積分: 1058


25#
發表於 11-9-27 13:44 |只看該作者
回覆 Tamlyn 的帖子

即係話有左體溫唔係一定keep 住高, 但會唔會只得36.0-36.3咁底? 今個cycle 唔知仲乜鬼一直都係keep 住呢個range, 咁係咪即係無排egg?

沛淳。。。。媽媽真係好鍾意你架     


別墅

積分: 653


24#
發表於 11-9-27 13:19 |只看該作者
樓主咁你會唔會冇左之前黎M既特徵?


大宅

積分: 1139


23#
發表於 11-9-27 13:14 |只看該作者
回覆 bbnboot 的帖子

bbnboot, 其實我同你情況好似. 早兩日又係有抽抽下既感覺, 今日day 23 又發現有好似鼻涕既分泌, 本身cycle 32, 成日提自己唔好咁緊張&平常心等bingo, 但等待的心情總係好多野諗...


大宅

積分: 1139


22#
發表於 11-9-27 13:08 |只看該作者
回覆 Tamlyn 的帖子

太好了! 謝謝回覆! 以前未試過係咁 (可能我留意唔到><)
咁排卵後分泌係排完卵幾耐先有? 唔好意思咁多野問...

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo