想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 4497


1#
發表於 11-9-26 19:06 |只看該作者
我好confuse...今日day 20, day 15時己見哈哈笑, day 16 冇左哈哈笑, 但今日竟見蛋白分泌 到底我幾時排卵ga?? 好confuse ah!!!




大宅

積分: 4497


2#
發表於 11-9-26 19:10 |只看該作者

回覆:急...蛋白/拉絲狀物該在排卵前定後出現??

Jm們 pls help ..




大宅

積分: 1638


3#
發表於 11-9-26 19:13 |只看該作者

回覆:急...蛋白/拉絲狀物該在排卵前定後出現??

個d應該係排卵後分泌+丁丁(如一兩日前有dodo)。哈哈笑好準因為我都係用佢bingo!




子爵府

積分: 13137


4#
發表於 11-9-26 19:22 |只看該作者
bbnboot 發表於 11-9-26 19:06
我好confuse...今日day 20, day 15時己見哈哈笑, day 16 冇左哈哈笑, 但今日竟見蛋白分泌 到 ...

排卵前幾日, 應該開始出現旦清分泌.
之後果d, 應該係其他分泌. 正如樓上所言.

I just want to have healthy babies!


大宅

積分: 4497


5#
發表於 11-9-26 19:34 |只看該作者

回覆:Tamlyn 的帖子

其實我day 17 and 19 都有dodo 的...但今次的分泌真係比較"杰" 有少少似jelly狀.. 真的是餘精嗎??




大宅

積分: 4497


6#
發表於 11-9-26 19:37 |只看該作者

回覆:zarara188 的帖子

day 15 check 倒哈哈笑時, 分泌是好"hay" 的, 今次好個d就似jelly 咁.....是否day 15個次見笑先係就排卵, 今次就假的??




大宅

積分: 1638


7#
發表於 11-9-26 19:43 |只看該作者

回覆:bbnboot 的帖子

排卵後分泌係杰d架,至於裡面有冇餘精,我吾100%肯定,但有流返出來係好正常嘅事。無須擔心,要中都系要一條精子啫。




大宅

積分: 4497


8#
發表於 11-9-26 20:09 |只看該作者

回覆:Tamlyn 的帖子

多謝你呀, 聽你咁講我安心好多喇!!




大宅

積分: 1638


9#
發表於 11-9-26 20:16 |只看該作者

回覆:bbnboot 的帖子

吾洗客氣,祝早孕!




大宅

積分: 4497


10#
發表於 11-9-27 09:28 |只看該作者
回覆 Tamlyn 的帖子

我今日體溫先o黎低, 得35.4度........其實會唔會係我遲左排卵.....? 21號見倒哈哈笑, 26號先來排卵?


大宅

積分: 1638


11#
發表於 11-9-27 09:33 |只看該作者

回覆:bbnboot 的帖子

一定吾會咁遲排,你點量體溫?係咪瞓床吾旭咁去量,




大宅

積分: 1638


12#
發表於 11-9-27 09:35 |只看該作者

回覆:bbnboot 的帖子

同埋探熱針準備定在床頭?你cycle幾多?




大宅

積分: 4497


13#
發表於 11-9-27 09:43 |只看該作者
回覆 Tamlyn 的帖子

我cycle 1, 一向其實冇咩keep住量體溫, 直到day13-14先開始有量.... 所以其實都唔係好識.... 我會放在床頭, 每朝醒左第一時間量.... 不過有時都會"yolk"左幾"yolk"先量, 未必好準.....只可以講o既, 係見倒哈哈笑, 體溫一路都好似keep住係35.7-36.7倒, 今朝check倒比較低, 同埋個人覺得凍.... 是否代表今個cycle冇望喇~?



大宅

積分: 1638


14#
發表於 11-9-27 09:50 |只看該作者

回覆:bbnboot 的帖子

吾一定架,可能係著床低溫。同埋我而家有左之後體溫有試過一兩日比平時低0.3。所以體溫只可作參考,有太多因素影響喇!




大宅

積分: 4497


15#
發表於 11-9-27 10:37 |只看該作者
本帖最後由 bbnboot 於 11-9-27 10:46 編輯

回覆 Tamlyn 的帖子

多謝你呀 tamlyn, 希望係咁啦....
其實都幾擔心, 成日mon住d體溫呀, 哈哈笑呀,
自尋晚你話我知係排完卵先見倒d"杰"o既分泌, 我真係開心放心返~
點知今日又低溫....人地話如果真係有左, 體溫會慢慢升, 點知今日就低左... 唉....
成日咁睇住, 真係人都deen~~ 恨要b恨到傻左~~
我會努力放鬆下心情ga喇...


大宅

積分: 1638


16#
發表於 11-9-27 10:48 |只看該作者

回覆:bbnboot 的帖子

Good! 明白你的心情架,到你有左,仲多野要擔心呀!




大宅

積分: 4497


17#
發表於 11-9-27 10:54 |只看該作者
回覆 Tamlyn 的帖子

你講得o岩~~~ 有左仲多o野要煩~~
有左又怕著床唔好, 著左床又要去擔心有冇心跳, 跟住又要照結構.... 好多好多o野....
做人媽媽甚艱難呢....


大宅

積分: 1638


18#
發表於 11-9-27 11:23 |只看該作者

回覆:bbnboot 的帖子

Exactly!




大宅

積分: 1139


19#
發表於 11-9-27 12:07 |只看該作者
回覆 Tamlyn 的帖子

排卵後分泌係咪正常架?
我懷疑我都係有排卵後分泌...有d 擔心><


大宅

積分: 1638


20#
發表於 11-9-27 12:26 |只看該作者

回覆:tnd327 的帖子

緊係正常啦!排卵後果d會杰d。




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo