想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 912


1#
發表於 11-9-29 21:46 |只看該作者
剛剛塞藥,隻手指攞反出㴝有啲血係度,係咪即係衰左m到呀?但係第十一曰之wor點會甘快㴝m呀?到底發生咩事呀




大宅

積分: 1074


50#
發表於 11-10-3 18:23 |只看該作者
回覆 babehope 的帖子

babehope .. dont give up...
many jm got pregnant out of their expectation...... hope we all can be the one...


別墅

積分: 722


49#
發表於 11-10-3 12:57 |只看該作者
august,
我是放胎後Day14來m的,但我Day15都有照返診所,診所知我已見紅,沒有幫我驗血,只是驗小便,結果都係Fail.....其實我Day14見紅後已用CB Digital驗,結果係"Not Pregnant",所以我未返診所已知係失敗左了.....
你一日未來m,一日仲有機會,加油呀.....
我唔知仲會唔會做ivf,因為真的很貴,而且全程主要自己打針,我暫時唔想再試.....宜家靠自己試下先


大宅

積分: 1074


48#
發表於 11-10-3 12:22 |只看該作者

回覆:babehope 的帖子

Babehope.. 我想問下你係放胎後day 幾來m 呀?你有冇返去驗血同覆診?我預定後曰驗血,如果呢兩曰m 來,我都唔知仲去唔去驗好!

Babehope... 不要放棄呀!你有冇諗住再做多次ivf ar?





別墅

積分: 722


47#
發表於 11-10-3 12:04 |只看該作者
好想好想 & august2000,
我都是9月份做ivf的,不過兩星期前已確定失敗了,之後仲嚟足7日m,我都係冇雪胎的......
大家唔好灰心,一齊加油......


大宅

積分: 1074


46#
發表於 11-10-3 11:21 |只看該作者

回覆:好想好想 的帖子

好想好想,不要太傷心,我都是冇雪胎的,ET d12 check 過紅/綠d都係白雪雪呀!雖然m 未到,我都打定輸數。我地一齊努力呀!




別墅

積分: 912


45#
發表於 11-10-3 10:55 |只看該作者
回覆 好想好想 的帖子

我聽日都返e院check了, 今日早上自己都沒有check 了, 因為都覺得係m到, 唔會有,打定輸數, 所以都冇起身check 綠d了.

唔知係咪呢個月即刻可以放雪胎or又要等幾耐呢??


大宅

積分: 1514


44#
發表於 11-10-2 14:37 |只看該作者
我的第一次ivf都失敗了,尋曰m小姐已經黎報到啦!我無雪胎,所以又要由頭開始啦!勁down中…


大宅

積分: 3936


43#
發表於 11-10-2 12:21 |只看該作者

引用:會甘架?但係我已經好似㴝m甘多血了+,我聽

原帖由 baby=.= 於 11-10-02 發表
會甘架?但係我已經好似㴝m甘多血了 ,我聽曰再check多一次唸下今晚忍住吾小便等時間長啲,希望有奇 ...
你盡咗力啦!




別墅

積分: 912


42#
發表於 11-10-2 10:52 |只看該作者

回覆 回覆:splovebb的帖子

會甘架?但係我已經好似㴝m甘多血了 ,我聽曰再check多一次唸下今晚忍住吾小便等時間長啲,希望有奇跡啦!




大宅

積分: 2016


41#
發表於 11-10-2 10:09 |只看該作者
我啱啱用綠d check,有好淺拱,星期四、五check都係白雪雪,唔好放棄呀,聽日再check!加油!


別墅

積分: 912


40#
發表於 11-10-2 09:44 |只看該作者

回覆 回覆:denise333的帖子

我剛剛check左了,吾算晨尿(5點去左一次),但係綠d白雪雪我已經失望了




男爵府

積分: 8779


39#
發表於 11-10-2 09:34 |只看該作者
回覆 baby=.= 的帖子

我今朝都見紅...加油呀....唔好放棄...你聽日自己驗,無論點都好,我一定會支援你


別墅

積分: 912


38#
發表於 11-10-1 21:34 |只看該作者

回覆 回覆:splovebb的帖子

有jm見紅都得,我地兩個小b都可以架,大家一齊加油呀!




大宅

積分: 2016


37#
發表於 11-10-1 21:24 |只看該作者
我冇雪胎,若果今次失敗,要重新來過…


別墅

積分: 912


36#
發表於 11-10-1 21:15 |只看該作者

回覆 回覆:hellozaza的帖子

我而家己經用打定輸數既心太等下次雪胎,個人反而無甘多野唸同計曰子。



點評

hellozaza  GOOD, 有過今次經驗下次你就好輕鬆甘做媽咪喇, 加油!  發表於 11-10-1 21:19


大宅

積分: 2377


35#
發表於 11-10-1 21:03 |只看該作者
唔好甘諗其實公家同私家都一視同仁架, 就算你去出便私家都係打針同塞藥, 我之前都同你講左啦, 姑娘都係會叫係照塞無野可以做架.....唔好諗甘多啦睇吓有無奇蹟!!


大宅

積分: 3936


34#
發表於 11-10-1 20:10 |只看該作者

引用:你都係呀!你係邊度做架,我係瑪麗呀。而家

原帖由 baby=.= 於 11-10-01 發表
你都係呀!你係邊度做架,我係瑪麗呀。而家個肚比平時m到更痛呀!仲要係不停的痛無時停,



...
我都瑪麗私家!放鬆心情!




別墅

積分: 912


33#
發表於 11-10-1 20:05 |只看該作者

回覆 回覆:海南雞飯的帖子

你都係呀!你係邊度做架,我係瑪麗呀。而家個肚比平時m到更痛呀!仲要係不停的痛無時停,




大宅

積分: 3936


32#
發表於 11-10-1 19:37 |只看該作者

引用:我得三個呀,今次只係放左一個。所以期望都

原帖由 baby=.= 於 11-10-01 發表
我得三個呀,今次只係放左一個。所以期望都不太大,無就等雪胎,我相信一定會成功的



...
一定得!




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo