想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 912


1#
發表於 11-9-29 21:46 |只看該作者
剛剛塞藥,隻手指攞反出㴝有啲血係度,係咪即係衰左m到呀?但係第十一曰之wor點會甘快㴝m呀?到底發生咩事呀




別墅

積分: 912


2#
發表於 11-9-29 22:04 |只看該作者

回覆 回覆:baby=.=的帖子

有無jm知道我係咩事呀!好擔心呀




大宅

積分: 2377


3#
發表於 11-9-29 22:33 |只看該作者
有D人有左都有血架藥照塞, DAY14返醫院CHECK左先, 如果小小唔怕架多先扛擔心, 塞既時候放鬆D藥會容易D入架可能整親姐, 唔好擔心住....


大宅

積分: 4810


4#
發表於 11-9-29 22:34 |只看該作者

回覆:help放胎後第十一曰,塞藥的時候入面都係血

可能係m架,不過睇下流唔流得多啦!少既可能你塞藥整損左姐。如果多,明天打去問下姑娘啦!





別墅

積分: 912


5#
發表於 11-9-29 22:43 |只看該作者

回覆 回覆:hellozaza的帖子

無流出㴝架,係頭先塞藥的時手指頭有個血。六點幾既時候就有一pat好淡的粉紅色分沁小便時抹係紙巾上,我好擔心呀就算係m都無理由甘早呀!打左電話去e院了都要等佢地聽曰覆




大宅

積分: 2377


6#
發表於 11-9-29 22:51 |只看該作者
放鬆D你緊張都無用已成定局, 反而輕鬆D可能有驚喜, 同埋你打比姑娘佢都係叫你照塞藥同瞓床無野可以做, 有左既話個胎又細照唔到要6週先照到, 放心啦無事架, 我都係過來人!!


複式洋房

積分: 362


7#
發表於 11-9-29 22:57 |只看該作者

回覆:help放胎後第十一曰,塞藥的時候入面都係血

其實如果bingo咗係咪會有少少血絲反映緊一啲身體狀況呢例如咩著床血/有啲人話有流啡咁架




男爵府

積分: 8779


8#
發表於 11-9-29 22:57 |只看該作者
回覆 baby=.= 的帖子

唔好咁緊張,可能係著床血,我第十日都有,我果日下午見紅,醫生話叫我由每日一粒的塞藥改為日晚一粒,果日下午就即刻返屋企塞一粒先再返公司.
唔好緊張,touch wood.我塞完都冇再見紅,而且


大宅

積分: 1074


9#
發表於 11-9-29 23:11 |只看該作者

回覆:denise333 的帖子

Baby.. Yes ar.. Relax... I saw a Taiwan woman blog before, she bingo at ivf 個次都係塞藥見血,都係冇事的。等聼曰doctor recommend.. Don't think so much!




大宅

積分: 2447


10#
發表於 11-9-30 00:42 |只看該作者

回覆:baby=.= 的帖子

係咪著床血咋?快些訓床la




男爵府

積分: 9100


11#
發表於 11-9-30 01:06 |只看該作者
抽卵當日計排卵,你應該係排卵後13或14天,如不成功的話排卵後約14天來m,塞藥打針來補充黄體素或會推遲來m,但也有可能是失敗了,反正已成定局,倒不如放鬆D面對,如果是成功的話至少唔會影響個胎,祝成功!


別墅

積分: 912


12#
發表於 11-9-30 09:45 |只看該作者
今日早上已經有小小血流出黎了, 得小小. 不過一d m 既feel都冇. 都唔知咩事.

我照窒藥, 唔理咁多了, 等e院打電話比我先算啦, 而家都唔理得咁多野~~


別墅

積分: 912


13#
發表於 11-9-30 11:10 |只看該作者
e院打左電話黎了,佢話有d人頭3個月都會見紅, 有血流出的.

而家都唔知係m到 or 見紅, 佢話而家呢段時間冇野可以做到, 照又照唔到, 驗血都未知,叫我放松d, 照窒藥. 10月4日先去check.

佢仲話有d人第二日就見紅, 都一樣可以 bingo的. 叫我唔好唸咁多.


大宅

積分: 3934


14#
發表於 11-9-30 14:00 |只看該作者

引用:e院打左電話黎了,佢話有d人頭3個月都會見紅

原帖由 baby=.= 於 11-09-30 發表
e院打左電話黎了,佢話有d人頭3個月都會見紅, 有血流出的.

而家都唔知係m到 or 見紅, 佢話而家呢段時間冇野 ...
乖乖放鬆啦!




別墅

積分: 912


15#
發表於 11-9-30 16:30 |只看該作者
回覆 海南雞飯 的帖子

我有呀. 而家咩野都唔唸了, 只有d血唔係一直多落去就ok.

唸咁多都係冇用的. 放松對自己都好d.


別墅

積分: 912


16#
發表於 11-9-30 21:51 |只看該作者

回覆 回覆:baby=.=的帖子

,而家啲血月㴝月多就好像m的第一曰,我想我失敗多了




男爵府

積分: 8779


17#
發表於 11-9-30 22:00 |只看該作者
回覆 baby=.= 的帖子

一日塞緊藥都仲有機會...唔好諗咁多....做定個心理準備比自己,會輕鬆d


別墅

積分: 912


18#
發表於 11-9-30 22:07 |只看該作者

回覆 回覆:denise333的帖子

我今日問姑娘可吾可以驗血佢話而家無得驗,吾知係咪因為我係公家好似覺得佢地吾係點理我甘,又吾知而家可以剛睇e生




男爵府

積分: 9408


19#
發表於 11-9-30 22:21 |只看該作者
回覆 denise333 的帖子

一日塞緊藥都仲有機會?????
耐心地等待成功


大宅

積分: 3934


20#
發表於 11-9-30 22:37 |只看該作者

引用:我今日問姑娘可吾可以驗血佢話而家無得驗,

原帖由 baby=.= 於 11-09-30 發表
我今日問姑娘可吾可以驗血佢話而家無得驗,吾知係咪因為我係公家好似覺得佢地吾係點理我甘,又吾知而 ...
你要乖乖放鬆啲!無嘢嘅!呢到好多人支持你!




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo