想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4497


1#
發表於 11-10-2 16:46 |只看該作者
我day 15見倒哈哈笑就排卵, 尋日day25開始流啡同見血到今日(day26).... 今早驗唔倒pregnant, 但驗倒哈哈笑..... 咁我係咪即係有機會bingo? 定係只係m?? 好亂呀.......


大宅

積分: 4497


56#
發表於 11-10-3 17:36 |只看該作者

回覆:小幸兒 的帖子

多謝你先呀... :) 承你貴言...at least 睇埋這個星期先... :)




大宅

積分: 2142


55#
發表於 11-10-3 17:28 |只看該作者
bbnboot 發表於 11-10-3 17:27
我冇食任何排卵藥呀...想自然d try 下先..遲d睇睇點再算... 灰...

都啱,你第一個CYCLE啫,可能今次就中呢,唔駛食。


大宅

積分: 2142


54#
發表於 11-10-3 17:27 |只看該作者
bbnboot 發表於 11-10-3 17:25
睇完喇...做左個pregnancy test & ultrasound... pregnancy test = not pregnant... Ultrasound 又咩都看不 ...

唔使失望住,啱啱有個JM都分享咗,佢呢幾日都有流啡,去咗醫生度CHECK無,但噚日同今日CHECK到BINGO啦。
你最緊要多多休息先。


大宅

積分: 4497


53#
發表於 11-10-3 17:27 |只看該作者

回覆:小幸兒 的帖子

我冇食任何排卵藥呀...想自然d try 下先..遲d睇睇點再算... 灰...




大宅

積分: 4497


52#
發表於 11-10-3 17:25 |只看該作者

回覆:小幸兒 的帖子

睇完喇...做左個pregnancy test & ultrasound... pregnancy test = not pregnant... Ultrasound 又咩都看不到... 醫生話可能性有二: m來早了... 亦有機會著床未睇倒... 叫我睇埋哩個禮拜先... 但我自己就打定輸數... ... 下cycle 再努力吧...




大宅

積分: 2142


51#
發表於 11-10-3 15:18 |只看該作者
bbnboot 發表於 11-10-3 15:04
身體一切冇事就好了... 其實你可以試下m後隔日dodo直到confirm排卵完成2/3曰....這樣可能會容易一d... 你身 ...

今個CYCLE D11見西醫,D12晚先開始開工,都試緊隔日開。
到D16/17應該排咗啦,開咗無幾次.....體溫又升得唔夠平時靚,睇怕我要再等。
你有PCOS,好似醫生會比排卵丸幫助,係咪呀?
唔駛太擔心,我有個朋友佢都有,但都可以自然BINGO架。
我哋一齊加油~~


大宅

積分: 2142


50#
發表於 11-10-3 15:06 |只看該作者
bbnboot 發表於 11-10-3 14:58
我9月7 day 1, m 完後就keep 住隔日dodo到25號(但中間都斷了5日)... 在22-23倒排卵的....一路都冇咩事, 直 ...

放心啦! 係咁初期, 唔會影響到架.
如果唔係醫生都唔會叫我哋每星期都要KEEP住開工.
再加上, 有好多JM有咗初期會去照陰超睇閃閃,西醫角度係無影響。
不過,如果擔心當然唔好DODO,個人認為有咗都唔好照陰超太多。
睇完,再上嚟傾下啦。


大宅

積分: 4497


49#
發表於 11-10-3 15:04 |只看該作者

回覆:小幸兒 的帖子

身體一切冇事就好了... 其實你可以試下m後隔日dodo直到confirm排卵完成2/3曰....這樣可能會容易一d... 你身子冇事應該唔難...我本身就有多long問題, 排卵會難d....




大宅

積分: 4497


48#
發表於 11-10-3 14:58 |只看該作者

回覆:小幸兒 的帖子

我9月7 day 1, m 完後就keep 住隔日dodo到25號(但中間都斷了5日)... 在22-23倒排卵的....一路都冇咩事, 直到30號dodo了一次就keep住見啡同紅....

雖然而家未confirm有...但老公話如果因為咁小b冇左會好內疚...大家都好擔心....而家on the way 去緊醫生度....




大宅

積分: 2142


47#
發表於 11-10-3 14:26 |只看該作者
bbnboot 發表於 11-10-3 14:00
回覆 小幸兒 的帖子

隨左睇中醫, 你有冇搵醫生幫你同你老公做多一次o個d類似婚前檢查o既o野呀? 可能醫生 ...

咁你有無再做檢查?

我哋排卵前無隔日DODO, 我哋真係唔算好勤力.
係呢兩次見完中西醫, 佢哋都不謀而合話每星期要最少1-2次, 我先知.
以前, 真係剩排卵日先開工. 因為都見好多JM, 一兩次就BINGO.
無諗過咁難囉.

你有無隔日開工?


大宅

積分: 2142


46#
發表於 11-10-3 14:15 |只看該作者
bbnboot 發表於 11-10-3 14:00
回覆 小幸兒 的帖子

隨左睇中醫, 你有冇搵醫生幫你同你老公做多一次o個d類似婚前檢查o既o野呀? 可能醫生 ...

我同老公喺上個CYCLE,做咗FULL BODYCHECK。
開心同感恩嘅係大家身體都OK(健康已經係最大嘅福氣)。
之後我專登再去婦科檢查,想進一步CHECK埋輸卵管/攞排卵丸,結果醫生都叫我返去再試。
其實迷茫咗一排,下一步唔知再可以做咩?又等?年紀唔細啦喎!
後來,我再調節自己嘅心情,可能上天想我自然BINGO,叫我耐心啲等待。
所以,呢個CYCLE我繼續去睇中醫戒口,做下運動。
希望我嘅誠意終有一天能感動老天爺爺!


大宅

積分: 4497


45#
發表於 11-10-3 14:00 |只看該作者
回覆 小幸兒 的帖子

隨左睇中醫, 你有冇搵醫生幫你同你老公做多一次o個d類似婚前檢查o既o野呀? 可能醫生可以俾倒d意見, 睇下會唔會係老公丁丁or你排卵o既問題~~
同埋, 你同你老公有在排卵前後keep住隔日dodo?


大宅

積分: 2142


44#
發表於 11-10-3 13:12 |只看該作者
bbnboot 發表於 11-10-3 08:27
你係第一胎嗎?

我本身冇特別睇中醫調理...只係睇營養師分析體質, 留意下個身體有咩營養少左, 同埋食mater ...

努力中嘅第一胎。
我都係試咗7個CYCLE唔得,先去睇中醫。
其實,我好怕飲藥水架,由細到大都會嘔反出嚟,見咁耐都無,咩都要試。
盡咗力唔得,都唔會將來怪自己,點解當時無做到。


大宅

積分: 4497


43#
發表於 11-10-3 08:30 |只看該作者

回覆:小幸兒 的帖子

冇睇中醫因為怕食左好多金屬落肚.... 但若真係試多幾個cycle都唔得先會睇... 而家想try 下natural d sin...




大宅

積分: 4497


42#
發表於 11-10-3 08:27 |只看該作者

回覆:小幸兒 的帖子

你係第一胎嗎?

我本身冇特別睇中醫調理...只係睇營養師分析體質, 留意下個身體有咩營養少左, 同埋食materna .....




大宅

積分: 2142


41#
發表於 11-10-2 23:08 |只看該作者
bbnboot 發表於 11-10-2 22:22
我第一個cycle 中...雖然未過30, 但本身m 十分唔準...cycle 由30-60曰都有..同埋有多long 問題, 可能hormon ...

你仲好後生,我過30啦,心唔急但身體急(一年過一年,機會越少)。
CYCLE長都係辛苦啲,我平均28-31。你有無睇開醫生/中醫調理?


大宅

積分: 4497


40#
發表於 11-10-2 22:23 |只看該作者

回覆:小幸兒 的帖子

都係嗰句...盡力....




大宅

積分: 4497


39#
發表於 11-10-2 22:22 |只看該作者

回覆:小幸兒 的帖子

我第一個cycle 中...雖然未過30, 但本身m 十分唔準...cycle 由30-60曰都有..同埋有多long 問題, 可能hormone 分泌冇咁好...所以比較難有bb 一d....




大宅

積分: 2142


38#
發表於 11-10-2 22:08 |只看該作者
bbnboot 發表於 11-10-2 21:51
回覆 小幸兒 的帖子

都係ga~~~

我未有呀。今次係第9個CYCLE啦!
呢兩個月去咗睇中西醫。
紅D>量體溫>BODY CHECK>中藥>戒口>運動,儘能力啦。
你呢?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo