想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4497


1#
發表於 11-10-2 16:46 |只看該作者
我day 15見倒哈哈笑就排卵, 尋日day25開始流啡同見血到今日(day26).... 今早驗唔倒pregnant, 但驗倒哈哈笑..... 咁我係咪即係有機會bingo? 定係只係m?? 好亂呀.......


侯爵府

積分: 24474


2#
發表於 11-10-2 16:53 |只看該作者
其實哈哈笑即係紅d, 如果 bingo, 紅d會深色, 等於哈哈笑有反應.....但綠d先準,or 用clear blue digital 驗孕棒, 因我試過M前紅d都有深粗


侯爵府

積分: 24474


3#
發表於 11-10-2 16:55 |只看該作者
不過你可試多兩日, 因我之前話 M前紅d深粗, 第2日再試又冇....所以連續幾日深先大機會...

你如果心急, 去買clear blue digital, 不過成 $80/支, 但呢隻最準, 排卵後10日已check到


大宅

積分: 4497


4#
發表於 11-10-2 16:59 |只看該作者
回覆 katrinamama 的帖子

其實我day 24 check 過一次, 但係not pregnant...
同日放晚(即day25零晨)就開始見啡, 跟住仲見血....
我而家唔敢咁快check住呀~~
你覺得我係咪應該聽日即刻去睇醫生呀??


侯爵府

積分: 24474


5#
發表於 11-10-2 17:02 |只看該作者
如果你day 15 見哈哈笑, 可能day 16 or 17 先排卵, 理應day 29 先check 最準, 我上兩個cycle都係流了兩日啡, 紅d都有線, 最後2日後M來了....


大宅

積分: 4497


6#
發表於 11-10-2 17:06 |只看該作者

回覆:katrinamama 的帖子

咁我而家應該點做呀? 睇醫生? Check cb digital? 定點好??




大宅

積分: 4497


7#
發表於 11-10-2 17:09 |只看該作者

回覆:急... 好擔心, 有冇人幫手俾d意見... m來係咪就會冇哈哈笑ga?

Ps: 我月經一向超唔準.... 30-60 day... 同埋若而家真的是m, 為何有哈哈笑...??




侯爵府

積分: 24474


8#
發表於 11-10-2 17:13 |只看該作者
bbnboot 發表於 11-10-2 17:09
Ps: 我月經一向超唔準.... 30-60 day... 同埋若而家真的是m, 為何有哈哈笑...??



...

笑哈哈可能只係M前一些hormone影響.....你最好買digital clear blue 驗孕, 明早用晨尿驗最準, 唔好再用笑哈哈or紅d


侯爵府

積分: 24474


9#
發表於 11-10-2 17:14 |只看該作者
因如果你今日只係day 12, 醫生用一些普通驗孕棒check都未必check到, 佢一定話係M


大宅

積分: 4497


10#
發表於 11-10-2 17:20 |只看該作者

回覆:katrinamama 的帖子

Ic.... 咁我聽日係排卵後day 12, 聽朝再check cb digital 會否應該check 倒?? 我怕再等多兩日又繼續流血就弊喇.....




大宅

積分: 4497


11#
發表於 11-10-2 17:24 |只看該作者

回覆:katrinamama 的帖子

另外若我而家的真係m, 應該不會有哈哈笑吧??




侯爵府

積分: 24474


12#
發表於 11-10-2 17:28 |只看該作者
JM話clear blue digital係最快最準, 你今晚買定明早用晨尿check, 排卵後12日就一定check到, 不過我見有jm話day 10都試過check到


男爵府

積分: 6108


13#
發表於 11-10-2 17:31 |只看該作者

回覆:急... 好擔心, 有冇人幫手俾d意見... m來係咪就會冇哈哈笑ga?

大家一齊放鬆!




侯爵府

積分: 24474


14#
發表於 11-10-2 17:33 |只看該作者
今晚你地有排緊張...你地似乎都係第一胎, 今次係第幾個cycle try ?


男爵府

積分: 6108


15#
發表於 11-10-2 17:37 |只看該作者

回覆:katrinamama 的帖子

我係第一個




大宅

積分: 4497


16#
發表於 11-10-2 17:37 |只看該作者

回覆:katrinamama 的帖子

今次係 first cycle...




大宅

積分: 4497


17#
發表於 11-10-2 17:39 |只看該作者

回覆:katrinamama 的帖子

那麼如果明天check 唔倒 bingo 係咪即係冇架喇??




大宅

積分: 4497


18#
發表於 11-10-2 17:41 |只看該作者

回覆:bb_pig_bb 的帖子

Yes!! 一齊放鬆吧!! 另外要恭喜你bingo jor!!!




男爵府

積分: 6108


19#
發表於 11-10-2 17:43 |只看該作者

回覆:bbnboot 的帖子

我day 25去診所check 都係無線
所以未必




男爵府

積分: 6108


20#
發表於 11-10-2 17:44 |只看該作者

回覆:bbnboot 的帖子

謝謝你先 但我仲未敢相信




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo